Klein foutje, maar niets wat we niet ook bij Netflix zienquote:
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 22 juli 2021 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blood & Wine is afsluitende dlc. Daarna ben je klaar en ik zou je dus willen adviseren om eerst Hearthstone te spelen na de main game.
En sowieso dagje niet gamen als je de main game hebt uitgespeeld.
Even laten bezinken.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hij is binnen jongens![]()
Helaas nog op werk.. tot waarschijnlijk 17:00 ofzo. Word een lange middag
Welke?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hij is binnen jongens![]()
Helaas nog op werk.. tot waarschijnlijk 17:00 ofzo. Word een lange middag
Ik ga terugkijkenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:15 schreef KennyPowers het volgende:
Kingdom Hearts muziek ook
https://www.reddit.com/r/(...)pia_where_they_used/
1. Update de game op de PS4/PS4 naar de nieuwste versie.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Even een vraag;
Ik heb dus spiderman op de pa4 geplat. Nu heb ik die remastered op de 5. Ik heb alle save’s gekopieerd naar de 5, maar hij pakt op de een of andere manier niet de save van orginele spiderman.
Doe ik iets fout?
Ik heb het orgineel niet meer, alleen de save nogquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
1. Update de game op de PS4/PS4 naar de nieuwste versie.
2. In Spider-Man op de PS4, druk je op R1 in het hoofdmenu om je opgeslagen data te kunnen uploaden.
3. In Spider-Man Remastered op de PS5, druk je op R1 n het hoofdmenu om je opgeslagen data te kunnen downloaden.
Dan kan het niet volgens mij.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb het orgineel niet meer, alleen de save nog
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze week op aanraden (lees: bevel) van moeder de vrouw mijn eerste Witcher game gekocht. Kort samengevat, ik ben verslaafd. Vierkante ogen.
Lekker man. Welkom bij de club.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze week op aanraden (lees: bevel) van moeder de vrouw mijn eerste Witcher game gekocht. Kort samengevat, ik ben verslaafd. Vierkante ogen.
Beste game van vorige generatiequote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
En om de een of andere reden wordt m'n backlog steeds groter. Ik game echt weinig deze periode.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:52 schreef DKUp het volgende:
Have no fear, your backlog and Director’s cut is near….
Weekje vakantie erop zitten nu en de PS5 is 1 keer aan geweest om 10 minuten later de restmode weer in te schieten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En om de een of andere reden wordt m'n backlog steeds groter. Ik game echt weinig deze periode.
Mehquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:34 schreef KennyPowers het volgende:
PS Plus August 2021 Revealed on Playstation website.
[ afbeelding ]
https://www.playstation.c(...)Amsg-games%3Aps-plus
Hetzelfde probleem hier Royquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En om de een of andere reden wordt m'n backlog steeds groter. Ik game echt weinig deze periode.
Ik hou van een goede Tennis gamequote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:34 schreef KennyPowers het volgende:
PS Plus August 2021 Revealed on Playstation website.
[ afbeelding ]
https://www.playstation.c(...)Amsg-games%3Aps-plus
Erg slechte reviews.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hou van een goede Tennis gameGeen idee of dit wat is alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |