grote kans dat het vaccin precies doet wat het moet doen, maar dat soort dingen worden nu door de politiek genegeerd.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:03 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik kreeg precies twee weken nadat de Janssen erin gegaan was, een kriebel in mijn keel. Vanwege mijn werk gaan testen en positief. Of het nu door het vaccin of door mijn leeftijd (27) komt weet ik niet, maar niet echt ergens last van gehad én niemand aangestoken. En toch behoor ik tot die cijfertjes.
Nog een reden om niet op besmettingen te sturen dus.
Volstrekt overbodig. Corona is al tijdje uit wereld gewerktquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:11 schreef zoost het volgende:
een poging om Staphorst over te halen. God haat virussen en zou Jezus ook laten vaccineren,
[ twitter ]
Goud dat er zulke idioten bestaan maar ook beangstigend als teveel mensen ze volgen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volstrekt overbodig. Corona is al tijdje uit wereld gewerkt
Godzijdank!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volstrekt overbodig. Corona is al tijdje uit wereld gewerkt
Valt mee toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:32 schreef trein2000 het volgende:
Het stuk in de Volkskrant is bepaald zorgwekkend.
Die zitten in de kerk om te bidden voor een nieuwe levensgevaarlijke variant. Liefst uit een of ander obscuur Afrikaans land.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer zitten Ab en Ernst weer aan tafel?
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:31 schreef Zipportal het volgende:
ON THE ROAD AGAIN.
@:Wereldgozer @:Caland @:Mammietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |