abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Manager PR/Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 15:26:23 #276
269689 crew  Viv
pi_200487639
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:16 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Zou Olcay juist een andere letter hebben gekozen, bijvoorbeeld van haar achternaam? Zowel hier als tussen de reacties op de Instagram post van Olcay een andere letter (toevallig beide dezelfde) voorbij zien komen.
Ik weet niet of ze daar slim genoeg voor is. :@

Ze had immers ook gewoon géén voorletter kunnen noemen, of dat hele bericht niet hoeven plaatsen. In dat bericht zei ze namelijk tegen Peter dat ze goed voor haar zal zorgen, maar a) dat begint dus al niet zo denderend en b) hij leest niet meer bij op Instagram.

Het kwam op mij over als name-dropping, maar dan met de voorletter: "Kijk mij eens tot de incrowd behoren." Bah :N
  donderdag 22 juli 2021 @ 15:41:52 #277
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_200487868
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:26 schreef Viv het volgende:

[..]

Geen idee, het viel me gewoon op dat zowel op Instagram en hier twee keer een andere letter werd genoemd dan Olcay had gepost en dat beide keren dezelfde was.
quote:
Ze had immers ook gewoon géén voorletter kunnen noemen, of dat hele bericht niet hoeven plaatsen. In dat bericht zei ze namelijk tegen Peter dat ze goed voor haar zal zorgen, maar a) dat begint dus al niet zo denderend en b) hij leest niet meer bij op Instagram.

Het kwam op mij over als name-dropping, maar dan met de voorletter: "Kijk mij eens tot de incrowd behoren." Bah :N
Een hoor!

Ik vind het ook niet gepast, net als eerdere 'statement' wat ze had geplaatst.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200487928
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:26 schreef Viv het volgende:

[..]

Dit ja. Houd je er gewoon buiten wat dat betreft, een ga al helemaal niet met letters lopen strooien.
pi_200487942
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:39 schreef Kromo het volgende:
De Bolero van Ravel was het sluitstuk in Carré. Kolere, dat is wel ontiegelijk dramatisch voor een gedenkdienst. Niet bepaald een Requiem 'in Pace'. Maar wel heel passend bij een heftig leven gewijd aan de strijd tegen de misdaad.
Prachtig, de Bolero. Een van de meest indrukwekkende klassieke stukken die ik ken. Past wel bij hem denk ik zo O+
pi_200487944
Ik wist niet dat Peter tegen de onzzinnige coronamaatregelen was. Dat ene beetje heldere denken had ie dan toch nog wel.
Amsterdam is poep op de stoep.
pi_200487988
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:46 schreef MartinPro het volgende:
Ik wist niet dat Peter tegen de onzzinnige coronamaatregelen was. Dat ene beetje heldere denken had ie dan toch nog wel.
Daar heeft 'ie zich toch vaak genoeg tegen uitgesproken? Tegen die onzinnige cojonamaatregelen.
pi_200488010
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Logisch toch? Snap die verontwaardiging daarover nooit.
Hoewel eenzijdig heeft Peter R een impact gehad op mensen. De plaatselijke bakker heeft dat alleen voor familie, vrienden en vaste bezoekers.
Zelfde met Cruijff of Hazes of wie dan ook die je kent van tv, sport of muziek.

Waarom moet iedere dood van een bekend persoon alijd op dezelfde manier gebagatelliseerd worden?
Sowieso roept de dood van een bekend persoon, op welk vlak dan ook, gevoelens op. Om dan mensen belachelijk te maken die daar uiting aan willen geven, door bijvoorbeeld gisteren naar Carré te zijn geweest, vind ik vreselijk denigrerend een ronduit asociaal. Ze doen er niemand kwaad mee, de familie van Peter (een Peter zelf waarschijnlijk) staan erachter. Wie ben jij (niet jij persoonlijk, maar in het algemeen)dan om over andere mensen te oordelen. Walgelijk gedrag.
pi_200488133
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Veel te veel aandacht voor dit onderwerp to be honest. Alsof zijn dood belangrijker is dan als iemand anders doodgaat.
Tja, de dood van de ene is niet per se belangrijker maar wel nieuwswaardiger dan die van de ander. Toch totaal logisch? Vind je het ook raar dat kranten het overlijden van bekende personen überhaupt melden?
  donderdag 22 juli 2021 @ 16:03:37 #284
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_200488227
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Veel te veel aandacht voor dit onderwerp to be honest. Alsof zijn dood belangrijker is dan als iemand anders doodgaat.
Eens ja, vooral die reacties, op het hilarische af.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 22 juli 2021 @ 16:08:59 #285
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_200488299
https://www.rtlnieuws.nl/(...)8FUq1IHwXh2RUYzYc9gk

quote:
Nee, ze heeft Peter R. de Vries nooit ontmoet. Maar het voelt als een dierbare die ze is verloren. "Omdat hij zo'n mooi persoon was." Eva heeft thuis geoefend wat ze straks zal zeggen als ze voor hem staat. Buikpijn heeft ze ervan. "Ik wil hem bedanken. En tegen hem zeggen: rust in vrede, lieve Peter."
:') !
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_200488313
quote:
Ja, rond zo'n grafkist draaien mensen vaak door. :{
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 16:10:26 #287
236264 crew  capricia
pi_200488324
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, rond zo'n grafkist draaien mensen vaak door. :{
Bij Hazes was dat ook zo extreem.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 22 juli 2021 @ 16:11:10 #288
40566 Ericr
Livewrong
pi_200488338
Pff die Rich van Hout. Je vader geliquideerd en je soort van pleegvader jaren later ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')