Ik weet niet of ze daar slim genoeg voor is.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou Olcay juist een andere letter hebben gekozen, bijvoorbeeld van haar achternaam? Zowel hier als tussen de reacties op de Instagram post van Olcay een andere letter (toevallig beide dezelfde) voorbij zien komen.
Geen idee, het viel me gewoon op dat zowel op Instagram en hier twee keer een andere letter werd genoemd dan Olcay had gepost en dat beide keren dezelfde was.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar slim genoeg voor is.![]()
Een hoor!quote:Ze had immers ook gewoon géén voorletter kunnen noemen, of dat hele bericht niet hoeven plaatsen. In dat bericht zei ze namelijk tegen Peter dat ze goed voor haar zal zorgen, maar a) dat begint dus al niet zo denderend en b) hij leest niet meer bij op Instagram.
Het kwam op mij over als name-dropping, maar dan met de voorletter: "Kijk mij eens tot de incrowd behoren." Bah
Dit ja. Houd je er gewoon buiten wat dat betreft, een ga al helemaal niet met letters lopen strooien.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar slim genoeg voor is.![]()
Ze had immers ook gewoon géén voorletter kunnen noemen, of dat hele bericht niet hoeven plaatsen. In dat bericht zei ze namelijk tegen Peter dat ze goed voor haar zal zorgen, maar a) dat begint dus al niet zo denderend en b) hij leest niet meer bij op Instagram.
Het kwam op mij over als name-dropping, maar dan met de voorletter: "Kijk mij eens tot de incrowd behoren." Bah
Prachtig, de Bolero. Een van de meest indrukwekkende klassieke stukken die ik ken. Past wel bij hem denk ik zoquote:Op donderdag 22 juli 2021 14:39 schreef Kromo het volgende:
De Bolero van Ravel was het sluitstuk in Carré. Kolere, dat is wel ontiegelijk dramatisch voor een gedenkdienst. Niet bepaald een Requiem 'in Pace'. Maar wel heel passend bij een heftig leven gewijd aan de strijd tegen de misdaad.
Daar heeft 'ie zich toch vaak genoeg tegen uitgesproken? Tegen die onzinnige cojonamaatregelen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:46 schreef MartinPro het volgende:
Ik wist niet dat Peter tegen de onzzinnige coronamaatregelen was. Dat ene beetje heldere denken had ie dan toch nog wel.
Sowieso roept de dood van een bekend persoon, op welk vlak dan ook, gevoelens op. Om dan mensen belachelijk te maken die daar uiting aan willen geven, door bijvoorbeeld gisteren naar Carré te zijn geweest, vind ik vreselijk denigrerend een ronduit asociaal. Ze doen er niemand kwaad mee, de familie van Peter (een Peter zelf waarschijnlijk) staan erachter. Wie ben jij (niet jij persoonlijk, maar in het algemeen)dan om over andere mensen te oordelen. Walgelijk gedrag.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Logisch toch? Snap die verontwaardiging daarover nooit.
Hoewel eenzijdig heeft Peter R een impact gehad op mensen. De plaatselijke bakker heeft dat alleen voor familie, vrienden en vaste bezoekers.
Zelfde met Cruijff of Hazes of wie dan ook die je kent van tv, sport of muziek.
Waarom moet iedere dood van een bekend persoon alijd op dezelfde manier gebagatelliseerd worden?
Tja, de dood van de ene is niet per se belangrijker maar wel nieuwswaardiger dan die van de ander. Toch totaal logisch? Vind je het ook raar dat kranten het overlijden van bekende personen überhaupt melden?quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Veel te veel aandacht voor dit onderwerp to be honest. Alsof zijn dood belangrijker is dan als iemand anders doodgaat.
Eens ja, vooral die reacties, op het hilarische af.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Veel te veel aandacht voor dit onderwerp to be honest. Alsof zijn dood belangrijker is dan als iemand anders doodgaat.
quote:Nee, ze heeft Peter R. de Vries nooit ontmoet. Maar het voelt als een dierbare die ze is verloren. "Omdat hij zo'n mooi persoon was." Eva heeft thuis geoefend wat ze straks zal zeggen als ze voor hem staat. Buikpijn heeft ze ervan. "Ik wil hem bedanken. En tegen hem zeggen: rust in vrede, lieve Peter."
Ja, rond zo'n grafkist draaien mensen vaak door.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:08 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)8FUq1IHwXh2RUYzYc9gk
[..]!
Bij Hazes was dat ook zo extreem.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, rond zo'n grafkist draaien mensen vaak door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |