Dit dus. Belachelijk. Die broekjes zijn al semi string-achtig. Kan me goed voorstellen dat die vrouwen zich daar tegen keren.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:36 schreef fathank het volgende:
Laat ze lekker zelf bepalen wat ze aantrekken
Oude vieze mannen die gaan bepalen dat vrouwen kleine broekjes moeten dragen op straffe van een boete
Ik snap wat je zegt, en ben het daar ook wel mee eens. De enige kanttekening is dat deze kleding natuurlijk veel doet voor de marketing van de sport, hoe triest ook. Ik snap dat een bond zijn inkomsten probeert te verdedigen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:36 schreef fathank het volgende:
Oude vieze mannen die gaan bepalen dat vrouwen kleine broekjes moeten dragen op straffe van een boete
Eens. Nummertje op de kont is voldoende.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:15 schreef Bart.Messen het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze helemaal geen broekje aanmoeten.
oke haatbaardquote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:36 schreef fathank het volgende:
Jaaaaa alleen een stempeltje met een nummer.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Eens. Nummertje op de kont is voldoende.
Ja lekker naakt lekker bloot.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:41 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
zeg we wonen niet in SA uitkleden allen!
Weet je wel hoe erg dat schuurt, al dat zand in de vagijn?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:45 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Jaaaaa alleen een stempeltje met een nummer.
Is goed Roger Elliotquote:
Nee dat weet ik niet want ik heb geen vagijn. Misschien dat jij er wel een heb.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Weet je wel hoe erg dat schuurt, al dat zand in de vagijn?
Jazeker, strandvolleybal om precies te zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik wist niet dat strandhandbal een sport was, maar mijn interesse is gewekt.
Is dit een Olympische sport?
Nee maar ik durf wel met vrouwen te praten en vraag nog wel eens wat.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:54 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet want ik heb geen vagijn. Misschien dat jij er wel een heb.
Ik ben enigskind dus ik ga het jouw zusje maar vragen denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee maar ik durf wel met vrouwen te praten en vraag nog wel eens wat.
Vraag je zusje maar eens als je durft
Had je nu maar lef of sociale vaardigheden om meisjes aan te spreken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:26 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik ben enigskind dus ik ga het jouw zusje maar vragen denk ik.
Wat een ordinaire wijven dat ze hun voeten ontbloot hebben en die ene heeft zelfs geen kopvodquote:
Ja enigskind ben ik dus wat moet je nou?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Had je nu maar lef of sociale vaardigheden om meisjes aan te spreken.
Met je 'enigskind'
Asking the real questions.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik wist niet dat strandhandbal een sport was, maar mijn interesse is gewekt.
Is dit een Olympische sport?
Correct Nederlands, dat moet ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:58 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja enigskind ben ik dus wat moet je nou?
En jij bent gewoon irritant.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval geen enig kind.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:14 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
En jij bent gewoon irritant.
Lulhannes.
Ja nice een leuke gif sturen groot feest.quote:
Zomaar een Engels woord tussendoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:19 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja nice een leuke gif sturen groot feest.
Lulhannes.
Ja he.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zomaar een Engels woord tussendoor.
Man wat ben jij een durfal zeg.
Mee eens gewoon geen kleren.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:32 schreef VarkensHart het volgende:
Simpel, alles boven de 63kg zoveel mogelijk kleren. Alles daaronder zo min mogelijk
Yes, right?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zomaar een Engels woord tussendoor.
Man wat ben jij een durfal zeg.
Smeerpijpquote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:32 schreef VarkensHart het volgende:
Simpel, alles boven de 63kg zoveel mogelijk kleren. Alles daaronder zo min mogelijk
Welke was nu jouw vriendin?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:11 schreef riazop het volgende:
ook binnen atletiek waart de discusssie. Geile pakjes, of juist niet?
[ afbeelding ]
Bah die linker heeft puntige knieën.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:11 schreef riazop het volgende:
ook binnen atletiek waart de discusssie. Geile pakjes, of juist niet?
[ afbeelding ]
Noodzakelijke fixquote:Simpel, alles tussen de 63kg en 100kg zo min mogelijk kleren. Alle onder 63kg zoveel mogelijk
Is dat het paralympics team? Ze missen allemaal een stuk been.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:19 schreef riazop het volgende:
dit was het "oude" Noorse handbalteam
[ afbeelding ]
Hoe meer stof, hoe minder publiek en hoe minder sponsors.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:40 schreef Scuidward het volgende:
..
Hoe meer stof, hoe makkelijker je kunt zien bij welk team die dames ziten.
Nummer 15 zou ik hard spanken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:12 schreef riazop het volgende:
De discussie laait weer op net voor de OS
Hoe bloot mogen sporters nog zijn?
De Noorse handbalsters hebben een fikse boete gekregen nadat zij op het Europees kampioenschap beachhandbal besloten om geen bikinibroekjes te dragen. In de strijd om de derde plek tegen Spanje droegen de handbalsters een korte broek en dat is nu bestraft met een boete van 1500 euro.
Laat die geile kontjes maar zien? Of stoppen met nodeloos sexisme en en terugkeer naar de zedigheid van de jaren 40?
Het Argentijnse strandhandbalteam weigert de nieuwe zedigheid vooralsnog
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/andere-(...)ikse-boete~a7543368/
Stof tot nadenken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:24 schreef riazop het volgende:
[..]
Hoe meer stof, hoe minder publiek en hoe minder sponsors.
Staat hem perfect, op zeker.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:44 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje voor @:pferdfahrer
@:Neef_wuppie
Hey die heb ik ookquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:44 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje voor @:pferdfahrer
@:Neef_wuppie
Nou ik ook niet hoor. Aan mijn lijf geen polonaise.quote:
Totdat er een damp/strontgeur uitkomt...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:12 schreef riazop het volgende:
De discussie laait weer op net voor de OS
Hoe bloot mogen sporters nog zijn?
De Noorse handbalsters hebben een fikse boete gekregen nadat zij op het Europees kampioenschap beachhandbal besloten om geen bikinibroekjes te dragen. In de strijd om de derde plek tegen Spanje droegen de handbalsters een korte broek en dat is nu bestraft met een boete van 1500 euro.
Laat die geile kontjes maar zien? Of stoppen met nodeloos sexisme en en terugkeer naar de zedigheid van de jaren 40?
Het Argentijnse strandhandbalteam weigert de nieuwe zedigheid vooralsnog
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/andere-(...)ikse-boete~a7543368/
NL coach is man neem ik aan?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:56 schreef riazop het volgende:
Nederlandse beachhandbalcoach snapt niets van bikinibroekjesgate: ‘Moeten ze ervoor kiezen niet mee te doen’
https://www.ad.nl/andere-(...)ee-te-doen~af11b58b/
Feeders beginnen bij 100 kg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |