Toedelsquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als Scrummie mod wordt post ik nooit meer in VBL
Ik weet niet wat je nu probeert, ik zeg nergens dat Bozenik een wereldspits is of dat Bannis niet beter is (of kan zijn).quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen Gent ja. Feit dat hij er 4 gescoord heeft en jouw vriend Bozenik 0 zal ongetwijfeld ook bijgedragen hebben.
[ twitter ]
Bozenik kan er niks van.
Oh maar niet zozeer specifiek ten opzichte van Bozenik hij had ook een ander kunnen opstellen. Bozenik was tegen Werder wel heel matig, toen hij trouwens wel de voorkeur genoot in de basis.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu probeert, ik zeg nergens dat Bozenik een wereldspits is of dat Bannis niet beter is (of kan zijn).
Jij zegt alleen dat het wel wat zegt dat Bannis de voorkeur kreeg in de voorbereiding en ik zeg dat dat vrij logisch is omdat Bozenik nog op vakantie was. Meer niet.
Nee eens, hij laat het gewoon niet zien tot nu toe. En het is ook een bijzonder matige voetballer.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh maar niet zozeer specifiek ten opzichte van Bozenik hij had ook een ander kunnen opstellen. Bozenik was tegen Werder wel heel matig, toen hij trouwens wel de voorkeur genoot in de basis.
Hoop alsnog dat hij het gaat redden hoor maar vind hem alleen echt een bijzonder matige voetballer.
Het begint een lastig verhaal te worden ja, ik had eigenlijk gehoopt dat Bozenik nu een paar wedstrijden op rij basis zou spelen omdat de alternatieven nou ook niet geweldig zijn, maar als hij het spel van Slot niet lijkt te begrijpen zoals in dat podcastje gesuggereerd werd heeft zelfs dat niet zo zin.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh maar niet zozeer specifiek ten opzichte van Bozenik hij had ook een ander kunnen opstellen. Bozenik was tegen Werder wel heel matig, toen hij trouwens wel de voorkeur genoot in de basis.
Hoop alsnog dat hij het gaat redden hoor maar vind hem alleen echt een bijzonder matige voetballer.
Spits huren. Hopen dat er nog wat grut vertrekt en dan een cvm halen. Of nog een cv.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begint een lastig verhaal te worden ja, ik had eigenlijk gehoopt dat Bozenik nu een paar wedstrijden op rij basis zou spelen omdat de alternatieven nou ook niet geweldig zijn, maar als hij het spel van Slot niet lijkt te begrijpen zoals in dat podcastje gesuggereerd werd heeft zelfs dat niet zo zin.
Het seizoen met Bannis (of met Linssen…) starten als eerste spits zou ook wel een zwaktebod zijn, dus een laatste aanvallende versterking halen is misschien toch wel het beste.
Volgens de berichten vertrekt ie transfervrij.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:04 schreef fetX het volgende:
Zouden we nog wat krijgen voor de Jorg? #dtv
Ah, oke. Dan bespaar je wel mooi 1,7 miljoen (lol).quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens de berichten vertrekt ie transfervrij.
Sjaakgod.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, oke. Dan bespaar je wel mooi 1,7 miljoen (lol).
Kelly ook nog toch?quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sjaakgod.
Eigenlijk zijn de puinhopen van Sjaak zo wel een beetje opgelost. Alleen Toornstra is er nog die ook in die tijd een verlenging kreeg dacht ik. Maar ja, die blijft toch wel tot zijn pensioen.
Mja oke, wel gekomen in die tijd ja. Maar dat zie ik meer als een fout van Jaap dan van Sjaak. Zonder Jaap was Kelly niet gekomen.quote:
Toornstra kreeg inderdaad een verlenging met een salaris waar hij zelf schijnbaar verrast over was, maar dit is samen met Kelly het laatste te hoge contract van Troost wat nog geldig is. Puinhopen zijn opgelost maar er zijn wel tientallen miljoenen aan salarisgeld aan verdampt natuurlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sjaakgod.
Eigenlijk zijn de puinhopen van Sjaak zo wel een beetje opgelost. Alleen Toornstra is er nog die ook in die tijd een verlenging kreeg dacht ik. Maar ja, die blijft toch wel tot zijn pensioen.
Tientallen miljoenen is ook overdreven hoorquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toornstra kreeg inderdaad een verlenging met een salaris waar hij zelf schijnbaar verrast over was, maar dit is samen met Kelly het laatste te hoge contract van Troost wat nog geldig is. Puinhopen zijn opgelost maar er zijn wel tientallen miljoenen aan salarisgeld aan verdampt natuurlijk.
Het blijft apart dat deze mongool nog een functie heeft bij onze club. Een controlerende ook. Topsport klimaat.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toornstra kreeg inderdaad een verlenging met een salaris waar hij zelf schijnbaar verrast over was, maar dit is samen met Kelly het laatste te hoge contract van Troost wat nog geldig is. Puinhopen zijn opgelost maar er zijn wel tientallen miljoenen aan salarisgeld aan verdampt natuurlijk.
Dat zou je denkenquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tientallen miljoenen is ook overdreven hoor
Het gaat om 2 seizoenen waar een aantal spelers een minder hoog contract of geen contract had moeten krijgen
Jij had met een selectie van 15 spelers willen spelen? Berghuis, Toornstra en Fer hebben bijna alle wedstrijden gespeeld en een belangrijke bijdrage geleverd, je kan niet hun volledige salaris als verspilling afschrijven. 10-15 miljoen is misschien wel een aardige inschatting, alsnog echt waardeloos natuurlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou je denken
Kelly, Narsingh en Jørgensen is al 7.5 miljoen aan salarissen bij elkaar wat echt weggegooid geld bleek. Tel daar de hoge (huur)contracten van Berghuis, Toornstra, Fer, Ié en Karsdorp bij op en je komt op een vrij hoog getal uit.
Dat zeg ik niet. Gaat meer om een som aan salarissen die is uitgegeven aan spelers die in de tussentijd niet in waarde zijn gestegen. Je kan hun (verhoogde) salaris in principe dus als een volledige afschrijving beschouwen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:53 schreef hhh38 het volgende:
Jij had met een selectie van 15 spelers willen spelen? Berghuis, Toornstra en Fer hebben bijna alle wedstrijden gespeeld en een belangrijke bijdrage geleverd, je kan niet hun volledige salaris als verspilling afschrijven. 10-15 miljoen is misschien wel een aardige inschatting, alsnog echt waardeloos natuurlijk.
Maar iemand als Van Geel had die spelers waarschijnlijk ook een verlenging gegeven, alleen was wat zuiniger geweest. Dat is het verschil wat een TD had kunnen maken tov wat Sjaak allemaal uitspookte die zomer.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Gaat meer om een som aan salarissen die is uitgegeven aan spelers die in de tussentijd niet in waarde zijn gestegen. Je kan hun (verhoogde) salaris in principe dus als een volledige afschrijving beschouwen.
Los daarvan heeft een deel van de spelers gelukkig wel hun sportieve bijdrage gehad (met name Berghuis), maar daar heb je dus wel flink voor betaald.
Geloof dat Bannis het echt kan gaan maken. Dit seizoen zie je voor het eerst ook weer een beetje voetbal in het team en goede combinaties. Stiekem had ik De Jurk ook nog wel eens willen zien onder Slot, volledig begrijpelijk dat hij opgerot is maar hij stond ook wel wat wedstrijden compleet op een eiland gepositioneerd zeg maar.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begint een lastig verhaal te worden ja, ik had eigenlijk gehoopt dat Bozenik nu een paar wedstrijden op rij basis zou spelen omdat de alternatieven nou ook niet geweldig zijn, maar als hij het spel van Slot niet lijkt te begrijpen zoals in dat podcastje gesuggereerd werd heeft zelfs dat niet zo zin.
Het seizoen met Bannis (of met Linssen…) starten als eerste spits zou ook wel een zwaktebod zijn, dus een laatste aanvallende versterking halen is misschien toch wel het beste.
de jorg had prima gekund met slot ja, al is hij ook niet echt een werkerquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof dat Bannis het echt kan gaan maken. Dit seizoen zie je voor het eerst ook weer een beetje voetbal in het team en goede combinaties. Stiekem had ik De Jurk ook nog wel eens willen zien onder Slot, volledig begrijpelijk dat hij opgerot is maar hij stond ook wel wat wedstrijden compleet op een eiland gepositioneerd zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |