Niet eens 'n sport te noemen. Eerder 'n hobby.quote:
Mee eens. Categorie tuinieren.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet eens 'n sport te noemen. Eerder 'n hobby.
Ik zie amateurs mooiere skills maken. Dit is trapleuning rijden.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet eens 'n sport te noemen. Eerder 'n hobby.
Ik krijg ook een beetje het idee dat het niveau niet erg hoog is. Je kunt iedere boerenlul dat wel aanleren als je er genoeg tijd in steekt.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie amateurs mooiere skills maken. Dit is trapleuning rijden.
Ja, beetje skatepark zie je leukere dingen. Bij bv. turnen en schoonspringen zie je dan nog wel dingen die je niet bij de schoolgym of het zwembad ziet.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie amateurs mooiere skills maken. Dit is trapleuning rijden.
Die heeft nooit een individuele medaille gewonnen op de Olympische spelen.quote:
zou abonnerenquote:Op maandag 26 juli 2021 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
Hebben Lieke en Sanne Wevers al OnlyFans? #dtv @:Wereldgozer @:de_boswachter
Estafettequote:
Lekker die andere turnster achternaquote:Op maandag 26 juli 2021 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
Hebben Lieke en Sanne Wevers al OnlyFans? #dtv @:Wereldgozer @:de_boswachter
Ohja zij is daar ook natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:42 schreef hhh38 het volgende:
De reportage van Dione over "de dag van Mathieu"
Ahhh...oehhh...neeee...ach...ohhhh
Nee.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 02:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja zij is daar ook natuurlijk.
Heb die NOS-shows niet gezien, maar voegt ze wat toe?
Wel voor de NOS?quote:
Achter een nep keyboardquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
sow koekoek hoerig shirtje in de band! Lekker man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |