Thanks aan dit topic denk ik dat alle Deense zo zijn.quote:Op maandag 19 juli 2021 21:32 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Een stuk knapper dan een Deense Trol
JA IK WAS TOCH BEZIG OF NIET DANquote:Op maandag 19 juli 2021 21:34 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
pics van een schoenbekooievaar
post dan, lafbek
JAAAA IK DOE MEEquote:Op maandag 19 juli 2021 21:37 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN, DAN SLAAN WE FIENIXKNEUS HELEMAAL DE TERING
Modus, dit is toch prachtigquote:
Wat is dit dan voor baasbeest. En nu niet bijdehand zeggen een dinosaurus want dat zie ik zelf ook wel.quote:
Een vogelquote:Op maandag 19 juli 2021 21:43 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor baasbeest. En nu niet bijdehand zeggen een dinosaurus want dat zie ik zelf ook wel.
Rip aan de nabestaande.quote:De schoenbekooievaar is een vogel uit de familie Balaenicipitidae. Het is het enige lid van deze familie.
quote:
Wow, hoe weet jij ditquote:Op maandag 19 juli 2021 21:44 schreef Stepperoller het volgende:
Denk misschien een schoenbekooievaar. Gokje hoor.
Ik zat er niet ver naast. En natuurlijk zijn ze met uitsterven bedreigd.quote:
Zondequote:Op maandag 19 juli 2021 21:49 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik zat er niet ver naast. En natuurlijk zijn ze met uitsterven bedreigd.
Post ze dan.quote:Op maandag 19 juli 2021 21:34 schreef Makrelis het volgende:
Elke dag de allerlelijkste wijven. Gaan we hartjes geven welke de lelijkste vd maand was.
Ja mee eensquote:Op maandag 19 juli 2021 21:53 schreef Solotovski het volgende:
Post liever elke dag een mooi dier ipv die goedkope griepdames
Waarom pas je mijn quote aan. Wtf johquote:
Ik vind het ook een gruwelijk lelijk beestquote:
HOE danquote:Op maandag 19 juli 2021 21:56 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik vind het ook een gruwelijk lelijk beest
Ik vind snollen gewoon geen net woord solo.quote:Op maandag 19 juli 2021 21:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom pas je mijn quote aan. Wtf joh
Mja, het dekte de lading van die dames wel aardigquote:Op maandag 19 juli 2021 21:57 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik vind snollen gewoon geen net woord solo.
Nou sommigen kunnen wel wat griep gebruiken wat een bakbeesten.quote:Op maandag 19 juli 2021 21:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mja, het dekte de lading van die dames wel aardig
Zo prehistorisch, per definitie mooiquote:
Vet plaatje ook ja, wauwquote:Op maandag 19 juli 2021 22:01 schreef Azula het volgende:
Net als die walgelijke Duitse helm krabben. Zijn al sinds het begin der beginne zo.
Ik word daar heel enthousiast van.
Thanks, blij mee. Geeft toch lekkerder gevoel dan een 6je he.quote:
Ja, zeker. Mag je trots op zijn.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Thanks, blij mee. Geeft toch lekkerder gevoel dan een 6je he.
Terug naar de kust bedoel jequote:
Ja toeval. Stond op. Toen ze begonnen te schreeuwen nog even gekeken. Niks voor mij zulke films.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terug naar de kust bedoel je
Waarom kijk je dat? Alleen omdat het op tv komt?We hebben Netflix he, streamingsdiensten enzo
Ik hoorde het op het nieuws. Erg man. Lig je daar te zonnebaden en even doodgeschopt worden door zes gasten. 6 tegen 1. Stoer hoor. Dat ze mogen wegrotten in een spaanse bak.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:47 schreef Fok-it het volgende:
Prachtig strand ja, naderhand nog even dood getrapt worden
Leek wel beetje op die 2 gastjes die die ober toen bijna dood trapte in het oost blok.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik hoorde het op het nieuws. Erg man. Lig je daar te zonnebaden en even doodgeschopt worden door zes gasten. 6 tegen 1. Stoer hoor. Dat ze mogen wegrotten in een spaanse bak.
Voetbalsupporters hè.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leek wel beetje op die 2 gastjes die die ober toen bijna dood trapte in het oost blok.
Jij zou dit eten.quote:
Jij ookquote:
toen ik hoorde dat er ketchup en mayo op zit niet meer, ik hou het bij gewoon plakjes frikandel op een normale pizzaquote:
Moet lachen.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:14 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
toen ik hoorde dat er ketchup en mayo op zit niet meer, ik hou het bij gewoon plakjes frikandel op een normale pizza
De allerlaatste fastfood review! Daar ga ik eens goed voor zittenquote:
Denk ook wel oprecht best lekker.quote:
daar kan ik er nu wel een stuk of 4 van opzuigenquote:Op maandag 19 juli 2021 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Hahaha oh Braddie weer met zijn intelligente opmerkingen `Het hoort niet lekker te zijn, deeg met frikandellen, en saus''
Waar kom je dat inderdaad nou nog meer tegen
Oh jaaa
[ afbeelding ]
Waren 80 cent voor 2 vorige week bij Appiequote:Op maandag 19 juli 2021 23:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
daar kan ik er nu wel een stuk of 4 van opzuigen
Als jij een zak met vlees over je benen hebt hangen van 90 kilo zou je ook raar zitten.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:29 schreef Sheffield het volgende:
Wat een smulpaap is het toch.
Maar waarom altijd die rare camerapositie bij het eten? Je ziet vooral z'n vloer en het lijkt alsof Brad ook altijd heel ongemakkelijk zit
lol. Ik ken dat. Als ik heb geblowed en ik word 's nachts wakker eet ik heel de koelkast leeg.quote:
Ik voelde nattigheid, maar dacht het zal wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die de post van Dima niet direct herkendenga toch naar het Viva forum
Ja, doe eens niet zo interessant dan en zeg waar die quote vandaan komtquote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die de post van Dima niet direct herkendenga toch naar het Viva forum
Nee!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, doe eens niet zo interessant dan en zeg waar die quote vandaan komt
Jij bent echt ootl hèquote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Lol, zal wel een of ander cringe anime forum zijn
Gas, kernenergie, beiden prima. Als het maar niet van die afschuwelijke windmolens zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:12 schreef Makrelis het volgende:
Goed, wat gaan we doen? Ik pleit voor twee hypermoderne gascentrales ontwikkeld door Shell/NAM. Infrastruktuur ligt er. Twee identieke, met een optie voor een derde. Op bestaande lokaties: Geertruidenberg, Eemshaven en de Maasvlakte. Zoiets kan er in 3 jaar staan als ze een beetje doorwerken. Met hun kerncentralegezeik. Gaat er echt niet komen. Gasturbines aanbesteden bij Alstom (Frankrijk), Electronica van Siemens (Duitsland), piping zelf doen.
We moeten juist van het gas af!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:12 schreef Makrelis het volgende:
Goed, wat gaan we doen? Ik pleit voor twee hypermoderne gascentrales ontwikkeld door Shell/NAM. Infrastruktuur ligt er. Twee identieke, met een optie voor een derde. Op bestaande lokaties: Geertruidenberg, Eemshaven en de Maasvlakte. Zoiets kan er in 3 jaar staan als ze een beetje doorwerken. Met hun kerncentralegezeik. Gaat er echt niet komen. Gasturbines aanbesteden bij Alstom (Frankrijk), Electronica van Siemens (Duitsland), piping zelf doen.
Dat is een sprookje. We zijn een gasland. Kijk, van mij mogen ze een nieuwe Borssele bouwen, maar dat is langetermijnwerk. Op kortere termijn zijn gascentrales de beste keus meen ik. Een zooi windmolens ook prima, maar niet in het landschap. Dat ze de Maasvlakte volzetten met die dingen best.quote:
We zijn geen gasland meer. Het gas is opquote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat is een sprookje. We zijn een gasland. Kijk, van mij mogen ze een nieuwe Borssele bouwen, maar dat is langetermijnwerk. Op kortere termijn zijn gascentrales de beste keus meen ik. Een zooi windmolens ook prima, maar niet in het landschap. Dat ze de Maasvlakte volzetten met die dingen best.
Onzin. Onder de Beemster en het F3 blok Noordzee ligt zat. Pijpleiding ligt er (NOGAT, 36" 90 bar, doorzet 30 mil kuup p/d)quote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We zijn geen gasland meer. Het gas is op
Ja en dan hebben we straks ook aardbevingen in Noord Holland. Nog even en je wilt zeker ook het Waddengebied gaan ontginnenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:31 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Onzin. Onder de Beemster en het F3 blok Noordzee ligt zat. Pijpleiding ligt er (NOGAT, 36" 90 bar, doorzet 30 mil kuup p/d)
Groenland is van Denemarken. Daar moet je eerst door 2,5 km ijs boren en dan nog eens 3 km aardlaag voordat je bij het gas komt en je wil geen fabriek op een laag ijs zetten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en dan hebben we straks ook aardbevingen in Noord Holland. Nog even en je wilt zeker ook het Waddengebied gaan ontginnen
Nee dan hebben ze het in Groenland beter bekeken. Daar stoppen ze met het winnen van fossiele brandstoffen. Terwijl ze de grootste reserves ter wereld hebben.
Ja begrijp dat je niet zo goed op de hoogte bent. Door opwarming van de aarde zouden fossiele brandstoffen juist veel makkelijker winbaar worden maar toch kiest Groenland ervoor te stoppenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Groenland is van Denemarken. Daar moet je eerst door 2,5 km ijs boren en dan nog eens 3 km aardlaag voordat je bij het gas komt en je wil geen fabriek op een laag ijs zetten.
Groenland heeft niks te zeggen. Dat wordt namelijk in København bepaald.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja begrijp dat je niet zo goed op de hoogte bent. Door opwarming van de aarde zouden fossiele brandstoffen juist veel makkelijker winbaar worden maar toch kiest Groenland ervoor te stoppen
Ja 50 jaar geleden. Groenland is lid van het koninkrijk maar gewoon zelfstandigquote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Groenland heeft niks te zeggen. Dat wordt namelijk in København bepaald.
Gedeeltelijk autonoom. De keuzes worden toch echt in København gemaakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja 50 jaar geleden. Groenland is lid van het koninkrijk maar gewoon zelfstandig
Dit is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gedeeltelijk autonoom. De keuzes worden toch echt in København gemaakt.
Toch wel, maar er gaat voorlopig geen produktie worden opgestart daar. Af en toe een proefboring zal wel om te kijken wat er ligt. Het is echt lastig daar.quote:
Weet jij hoe de wetgeving staat tegenover het knuppelen van jonge zeehondjes?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:43 schreef Makrelis het volgende:
Trouwens een lastig verhaal om in Groenland iets te gaan doen. Olie misschien, gas is moeilijk daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |