quote:Op maandag 19 juli 2021 12:32 schreef ZarB het volgende:
[..]
Niet alleen aan de hand van zijn username hoor. Inmiddels staat iedere post bol van de ongefundeerde generalisaties en een calimerohoedje. De OP gaf al genoeg weg om dit aan te zien komen. Los van z'n username.
Eens.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Vragen weg te gaan zou niet in goede aarde vallen bij de dames. Het was hun keuze zich op die andere mannen te richten namelijk.
Vrouwen zijn geen weerloze wezentjes die mannen maar laten beslissen.
Misschien dat jij je weg liet jagen door die andere mannen, zelf stopte met die connectie maken. Maar dat deed je (zoals ik het lees) omdat je je richte op die mannen ipv op die dames gericht bleef. Jij deed een stap terug voor die andere mannen ipv dat je met die dames in connectie bleef.
Dit is ook wel een goede vraag voor je om te beantwoorden TS!quote:Op maandag 19 juli 2021 12:28 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ook vreemd dat uitgaansgelegenheden zoals kroegen voor incels vaak de enige mogelijkheid zijn om vrouwen te ontmoeten. Heb je geen sociale omgeving? Werk?
Jeetje ... hoe los je dat nu op?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:30 schreef DutchIncel het volgende:
[..]
Mannen hebben een hoger libido, hebben seksuele behoeftes. Waar kunnen deze mannen dan terecht muv prostitutie?
Ja ik vind hetook echt kwetsend dat die mijn post negeert, geen fatsoen te vinden bij hem dat zal wel de echte oorzaak zijn.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
TS wil zichzelf weer vooral als hopeloos slachtoffer van externe omstandigheden zien, en alle tips en tegenargumenten worden genegeerd of afgeschoten. Tsja dan boemelt ook ditmaal de incelcity weer een enkeltje over hetzelfde afgeleefde spoorlijntje he...
Incelcityquote:Op maandag 19 juli 2021 17:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
TS wil zichzelf weer vooral als hopeloos slachtoffer van externe omstandigheden zien, en alle tips en tegenargumenten worden genegeerd of afgeschoten. Tsja dan boemelt ook ditmaal de incelcity weer een enkeltje over hetzelfde afgeleefde spoorlijntje he...
Geen kedengedeng ...quote:Op maandag 19 juli 2021 17:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Mijn advies: mannen moet je niet als concurrenten zien maar als broeders. Samen spelen, samen delen?quote:Op maandag 19 juli 2021 18:15 schreef DutchIncel het volgende:
Ik raak wel van streek als mannen actief meeconcurreren, daar ben ik eerlijk in. Moet leren om minder bewust van mijn omgeving te zijn maar dat heb je bij een sociale angststoornis.
Ik heb werk maar enkel mannen helaas
Reageer godverdomme eens op de reacties hier ipv dat gezwam van je.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:15 schreef DutchIncel het volgende:
Ik raak wel van streek als mannen actief meeconcurreren, daar ben ik eerlijk in. Moet leren om minder bewust van mijn omgeving te zijn maar dat heb je bij een sociale angststoornis.
Aah fijn.. nog geen antwoordenquote:Op maandag 19 juli 2021 18:15 schreef DutchIncel het volgende:
Ja dit. Als dit het zoveelste dagboektopic wordt gaat het dicht.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Reageer godverdomme eens op de reacties hier ipv dat gezwam van je.
Neequote:Op maandag 19 juli 2021 18:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dit. Als dit het zoveelste dagboektopic wordt gaat het dicht.
Vrouwen zien je ook niet zitten, die bevestiging is er al heel erg lang.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:30 schreef DutchIncel het volgende:
Ik geef duidelijk antwoord, heb werk, verzorg mijzelf goed en heb wat vrienden die zelf ook niet 3cht succesvol met vrouwen zijn.
Nee, wil niet naar de hoeren, zou immers een bevestiging zijn dat vrouwen mij niet zien zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |