Ze hebben echt geen idee.. Ik was vorige week ineens flink verkouden.. wel even test gedaan omdat we weer twee dagen per week op kantoor zaten en ik gewoon benieuwd was of ik het had.. Maar bang.... nope.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Je denkt dat mensen zich alleen laten testen omdat ze een loopneus hebben en bang zijn dat ze het virus hebben?
Kom eens onder die steen vandaan.
We mogen niks voor Summers invullen, maar Summers vult wel constant alles in voor anderen.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit laten testen , het zijn de gevaccineerden die zich laten overhalen en bang maken om te testen bij elke loopneus .
Hoe denkt die flippo dat dan te gaan doen, lukt hier op dit forum niet hoe zou hij dit dan irl willen aanpakken dat verstand er in te rammen? Hou op schei uit met voor je liefje op te komen.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:33 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van woordjes "erin stampen"? Dat is ook niet slaan of schoppen, maar woordjes steeds herhalen tot je het foutloos kan herhalen... Deed ik vroeger altijd op school, bij Duits of Engels..
En als iemand het heeft over "verstand erin rammen" dan weet je toch dat dit niks met geweld te maken heeft?
En zo erg zijn die testen ook weer niet.. De laatste keer triggerde de zelf test een flinke niesbui.. Lekker de neus weer goed leegquote:Op maandag 19 juli 2021 19:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In totaal 4x laten testen. Op een gegeven moment wordt het zo gewoon als tanken of naarde supermarkt gaan.
Ik heb nog nooit zo'n PCR test gedaan maar een maat van me heeft honderden van die sneltests liggen voor z'n werknemers dus dat 2x geprobeerd, maar negatief. Ga die PCR niet betalen als 't niet hoeft.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ze hebben echt geen idee.. Ik was vorige week ineens flink verkouden.. wel even test gedaan omdat we weer twee dagen per week op kantoor zaten en ik gewoon benieuwd was of ik het had.. Maar bang.... nope.
quote:Introduction
Severe COVID-19 illness in adults has been linked to underlying medical conditions. This study identified frequent underlying conditions and their attributable risk of severe COVID-19 illness.
Je punt?quote:Op maandag 19 juli 2021 19:48 schreef Summers het volgende:
Underlying Medical Conditions and Severe Illness Among 540,667 Adults Hospitalized With COVID-19, March 2020–March 2021
https://www.cdc.gov/pcd/i(...)jAkcSxqw_WF8nnOA5fQU
[..]
Doen alsof je ruggengraat hebt op internet maar in real life een gezapige kuddedierquote:Op maandag 19 juli 2021 19:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoe denkt die flippo dat dan te gaan doen, lukt hier op dit forum niet hoe zou hij dit dan irl willen aanpakken dat verstand er in te rammen? Hou op schei uit met voor je liefje op te komen.
Met die ruggengraat zit het wel goed wees maar niet bang.. Het feit dat ik me niet achter een username verschuil zegt al genoeg.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Doen alsof je ruggengraat hebt op internet maar in real life een gezapige kuddedier
Zit wss wel enige skew in, zeker in Israël, in dit land weet ik niet....quote:Op maandag 19 juli 2021 18:33 schreef Summers het volgende:
[..]
En dan nog wat alleen de vaxxers geloven in testen dus al die positieven komen van de vaxxers
Eigenlijk is dat precies het beeld wat ik altijd voor me heb bij onze 2 dames op dit forum.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
CAD zelfs 6
Althans ze maakte ooit de opmerking dat je pas weet wat moe zijn is als je als bijstandsmoeder 6 kinderen in je eentje moet groot brengen toen het over vermoeidheid bij long covid patiënten ging.
Tingo twijfel ik gezien zijn carrière als sheep shagger in de filmindustrie
3 miljoenquote:Op maandag 19 juli 2021 19:50 schreef devlinmr het volgende:
https://nos.nl/l/2389766
100.000 demonstranten..
Maar 3.000.000 prikafspraken gemaakt.
Ik zeg overweldigend succes voor Macron
Ik kan je wel nog een keer uitleggen wat ik bedoel maar begrijpen doe je het niet.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:33 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het hoeft het immuunsysteem niet te omzeilen, omdat het immuunsysteem het virus uberhaupt niet herkent. Dat herkennen gebeurt via een vaccinatie, dan wordt het immuunsysteem getraind om antistoffen aan te maken.. Het is een beetje als een foto van een verdachte laten zien aan de politie. Zonder die foto kan de verdachte vrij bewegen, maar met de foto ineens niet meer..
Zoiets: https://videre.fail/voorp(...)-kan-het-niet-laten/quote:Op maandag 19 juli 2021 19:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat precies het beeld wat ik altijd voor me heb bij onze 2 dames op dit forum.
Pak shag erbij, en lekker op de galerij staan schreeuwen naar de buren.
Je snapt er echt geen fuck van he?quote:Op maandag 19 juli 2021 19:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik kan je wel nog een keer uitleggen wat ik bedoel maar begrijpen doe je het niet.
Een virus mutatie die gevaccineerden gemakkelijker besmet zal succesvoller zijn dan een ander virus.
Zonder vaccinaties was dat totaal niet van toepassing, omdat het pallet aan antistoffen divers zou zijn. Mensen raken dan van allerlei varianten besmet en het lichaam reageert ook op het totaal plaatje van het virus (en wss bij elk mens ook weer anders)... Bij een fake besmetting (lees vaccinatie) maakt letterlijk iedereen antistoffen op precies hetzelfde kleine onderdeeltje van het virus.
Gast, lees eens een beetje meer over het vaccin voordat je met onzin komt..quote:Op maandag 19 juli 2021 19:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik kan je wel nog een keer uitleggen wat ik bedoel maar begrijpen doe je het niet.
Een virus mutatie die gevaccineerden gemakkelijker besmet zal succesvoller zijn dan een ander virus.
Zonder vaccinaties was dat totaal niet van toepassing, omdat het pallet aan antistoffen divers zou zijn. Mensen raken dan van allerlei varianten besmet en het lichaam reageert ook op het totaal plaatje van het virus (en wss bij elk mens ook weer anders)... Bij een fake besmetting (lees vaccinatie) maakt letterlijk iedereen antistoffen op precies hetzelfde kleine onderdeeltje van het virus.
Dat immune escape een gevolg is van iedereen vaccineren en dat het een risico vormt voor risicogroepen.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:50 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Welk punt probeer je nu te maken?
Hoe is dit een bewijs dat gevaccineerden een groter risico zouden zijn
Kijk nog eens naar die grafiek, en ik ga er vanuit dat het gewoon officiele data is.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Serieus Ludo?
Je gaat mee in de bewering dat 100 besmettingen in een groep van 1000 erger is dan 50 besmettingen in een groep van 100?
Sterker nog, je gaat nu beweren dat vaccinatie niet werkt?
Zoals bij dat stukje van wappiegasten: aan de lopende band roken, de meest goedkope cola zuipen en hele hamlappen wegwerken terwijl je loopt te klagen dat je niet weet wat er in een vaccin zit en het daarom nooit in je lichaam zal stoppenquote:Op maandag 19 juli 2021 19:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat precies het beeld wat ik altijd voor me heb bij onze 2 dames op dit forum.
Pak shag erbij, en lekker op de galerij staan schreeuwen naar de buren.
"Slechts een paar 1000"quote:Op maandag 19 juli 2021 19:50 schreef devlinmr het volgende:
https://nos.nl/l/2389766
100.000 demonstranten..
Maar 3.000.000 prikafspraken gemaakt.
Ik zeg overweldigend succes voor Macron
Ik vond Maarten Keulemans zijn verhaal nog niet zo slecht eigenlijk. Maar doe dan een fatsoenlijk gesprek met respect voor elkaar en ik luister echt met genot.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Neuroloog roostert journalist die ongevaccineerden egoïsten noemt: ‘Kom niet bij mij op het spreekuur’
Er verscheen vanochtend een ontluisterend stuk op de site van het Noordhollands Dagblad van de hand van Roy Hazenoot. “Antivaxers zijn een blok aan het been van een maatschappij die weer open wil. Gelovig of complotdenker, wat voor irrelevante motieven een mens ook kan bedenken, je niet laten vaccineren is egoïstisch,” schrijft hij.
Hij sluit af met: “Wil je geen vaccin? Prima, de consequenties voor je gezondheid en bewegingsvrijheid zijn voor jezelf.”
Wie is hier nu de egoïst?
De journalist krijgt bakken kritiek over zich heen op social media. Neuroloog Jan Bonte roostert hem op Twitter: “Jij bent het eigenlijk helemaal niet waard om ook maar één minuut aan te verspillen, gezien je als rasechte vaccinfascist blijkbaar niet in staat bent enige nuance te zien, en bij iedereen gewoon de spuit erin wilt laten duwen, zonder je iets van de rechten aan te trekken.”
“Je bent gewoon het zoveelste lid van het pseudo-journalistieke rapalje dat nog geen betrouwbaarheidsinterval van een muizenval kan onderscheiden. Om van het ontbreken van enig ethisch besef nog maar te zwijgen,” aldus de neuroloog.
Bonte verwijst ook naar Urk, waar bijna niemand positief getest wordt en waar de vaccinatiegraad heel laag is. “Ongevaccineerden testen niet, beste Hazenoot. En na een initiële piek in sterfgevallen is het probleem op Urk nu voorbij. Al was het maar omdat er op Urk geen journalistieke imbecielen zoals jij wonen. Wie is hier nu de egoïst? En doe me een plezier: kom niet bij mij op het spreekuur.”
Aantoonbare onzin
Ook anderen halen fel uit. Zo twittert journalist Annelies Strikkers: “Ik dacht even dat het een ingezonden brief was, maar nee, helaas betreft het hier ‘journalist’ Roy Hazenoot met een ontstellend slecht opiniestuk vol opruiing, polarisering, discriminatie en aantoonbare onzin.”
Verschillende mensen laten weten dat ze meteen hun abonnement hebben opgezegd.
Mooi ..
[ twitter ]
Macron lacht om zulke aantallen. Die gele hestjes haalden makkelijk zulke aantallen voor een heel jaar. Ieder weekend.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"Slechts een paar 1000"
Slechts "100.000"
"Succes voor macron"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |