abonnement Unibet Coolblue
pi_200444062
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat we eeuwig in lock down blijven met deze iedereen vaccineren besmettingen mogen niet strategie.
We zijn opzich niet in lockdown hè?
Vakman pur sang
pi_200444063
quote:
7s.gif Op maandag 19 juli 2021 17:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Lololololol :D :'( .

Totdat de resultaten jou niet bevallen, want dan zijn het activistische wetenschappers die een politieke agenda dienen of ga je zelf conclusies trekken die niet logisch uit de data volgen en die haaks staan op wat de auteurs er zelf over zeggen.

Onderzoek: geen statistisch significant positief effect van een HCQ-behandeling.
Ludo over datzelfde onderzoek: 80% kans dat een HCQ-behandeling levens redt.
[ code verwijderd ]


Laten we ons hier dan even over uitsplitsen.

Onderzoek: geen statistisch significant positief effect van een HCQ-behandeling.
Ludo over datzelfde onderzoek: 80% kans dat een HCQ-behandeling levens redt.
[ code verwijderd ]

"levens redt" moet zijn positief effect heeft m.b.t. dat onderzoek dat je toen liet zien.

Hoe spreekt het een nou het ander tegen volgens jou?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 19 juli 2021 @ 18:35:53 #153
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200444086
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat we eeuwig in lock down blijven met deze iedereen vaccineren besmettingen mogen niet strategie.
Vinden ze toch lekker als een kleuter toegesproken worden en een papa die verteld wanneer ze vrijuit mogen ademen en wat ze moeten denken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200444099
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Right want dat zegt tell-lie-vision :')
Ik heb op televisie nergens gezien dat jij 2 pillen vergeten bent in te nemen.. En nogmaals (misschien niet tegen jou geschreven): IK KIJK GEEN TV....

Dat heb ik nou gemeen met de wappies.
pi_200444111
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Vinden ze toch lekker als een kleuter toegesproken worden en een papa die verteld wanneer ze vrijuit mogen ademen en wat ze moeten denken .
Jij wilt graag als een spaarvarken behandelt worden door Willem Engel en consorten. En heb je al een t-shirt gekocht van Robert Jensen?
pi_200444133
Waarom denkt men heden ten dage nog dat 90% van de samenleving TELEVISIE kijkt? Get real, ik ken niemand in Nederland die nog een televisie-abonnement hebben behalve mijn ouders. Iedereen neemt een mengelmoes van informatie tot zich - sommigen meer geclusterd dan anderen, en dat zijn meestal degenen die denken dat ze "woke" zijn. Mt. Stupid noemen we dat.

pi_200444163
quote:
7s.gif Op maandag 19 juli 2021 17:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ga toch weg man. Het homogeniseren van die meetreeksen is compleet transparant en statistisch verantwoord gebeurd. Houd eens op met die onzin van Crok als argument te gebruiken voor het bestaan van "NOS/KNMI KLIMAATPROPAGANDA :'( :'( :'( " .
Dit mag je denken maar hier heb je het echt gigantisch fout, praktisch gezien wordt meetstation op de Bilt gewoon vergeleken met een statistische verwachting van de temperaturen in vroegere tijden op basis van andere weerstations.

Je vergelijkt dan appels met peren, je mag het statistisch gezien best een hele goede schatting vinden hoor.
Indirect zeg je ook nog eens dat de oude metingen niet klopten, welk bewijs is daar voor dan?

Afgezien daarvan, je weet dat de behandelmethode van deze vorm van statistiek bedrijven enorm invloed heeft op geconstateerde hitte golven, als je dat na toepassing van die statistische behandeling gaat tentoonspreiden alsof het klimaat zoveel warmer is geworden ben je idd met propaganda bezig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200444164
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:39 schreef illusions het volgende:
Waarom denkt men heden ten dage nog dat 90% van de samenleving TELEVISIE kijkt? Get real, ik ken niemand in Nederland die nog een televisie-abonnement hebben behalve mijn ouders. Iedereen neemt een mengelmoes van informatie tot zich - sommigen meer geclusterd dan anderen, en dat zijn meestal degenen die denken dat ze "woke" zijn. Mt. Stupid noemen we dat.

[ afbeelding ]
Niemand denkt dat hij of zij woke is. Woke is een scheldwoord die orthodoxen gebruiken voor vooruitstrevendheid bij mensen.
Gelijkheid nastreven is een groot goed, heeft met woke zijn niks te maken. Maar gewoon met het zien van de dingen zoals ze zijn.
pi_200444178
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:43 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Niemand denkt dat hij of zij woke is. Woke is een scheldwoord die orthodoxen gebruiken voor vooruitstrevendheid bij mensen.
Gelijkheid nastreven is een groot goed, heeft met woke zijn niks te maken. Maar gewoon met het zien van de dingen zoals ze zijn.
De mensen hier die denken dat ze woke zijn geloven Willem Engel als hij oppert dat de overstromingen een complot zijn.
pi_200444207
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:44 schreef illusions het volgende:

[..]

De mensen hier die denken dat ze woke zijn geloven Willem Engel als hij oppert dat de overstromingen een complot zijn.
O die woke. Ik dacht woke in de zin van gelijkheid van ieder mens, vrouwen kiesrecht etc...
  maandag 19 juli 2021 @ 18:49:34 #161
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200444231
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:38 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Jij wilt graag als een spaarvarken behandelt worden door Willem Engel en consorten. En heb je al een t-shirt gekocht van Robert Jensen?
kleuter die zijn eigen onderdrukking en propaganda betaald :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200444232
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:47 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

O die woke. Ik dacht woke in de zin van gelijkheid van ieder mens, vrouwen kiesrecht etc...
Ik bedoel meer het soort "woke" wat men als hashtag gebruikt, degenen die memes rondsturen en zeggen "Word wakker!" als je niet gelooft dat Bill Gates de vaccins heeft uitgerust met nanotechnologie die op 5G werkt. Het volk wat denkt dat 90% van de bevolking alleen naar NPO1 en RTL4 kijkt, de "tell-lie-vision." :')

Ofwel, alles behalve wakker.
  maandag 19 juli 2021 @ 18:50:47 #163
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200444246
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is inherent aan een virus dat het MEER verspreidt als het MINDER last heeft van antistoffen.
Een besmettelijker virus besmet meer toch? Of niet? :D
Welk punt probeer je nu te maken?
Hoe is dit een bewijs dat gevaccineerden een groter risico zouden zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 19 juli 2021 @ 18:51:58 #164
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200444255
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Rot op met je spuit , laat de helft van de bevolking zich maar vaccineren en laat de andere helft met rust . Pech voor je dat jouw geloof voorschrijft dat ik verkracht moet worden , leef je eigen geloof :r
Dat je die lui nog leest, ik lees er snel overheen of helemaal niet, clown cult :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200444264
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik bedoel meer het soort "woke" wat men als hashtag gebruikt, degenen die memes rondsturen en zeggen "Word wakker!" als je niet gelooft dat Bill Gates de vaccins heeft uitgerust met nanotechnologie die op 5G werkt. Het volk wat denkt dat 90% van de bevolking alleen naar NPO1 en RTL4 kijkt, de "tell-lie-vision." :')

Ofwel, alles behalve wakker.
Ach ja, die mensen die zelf steeds maar eenzijdige nieuwsflitsen krijgen die gelogen zijn en die het gewone nieuws als onbetrouwbaar zien...

Eigenlijk moeten we medelijden met ze hebben.
pi_200444267
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat je die lui nog leest, ik lees er snel overheen of helemaal niet, clown cult :+
Zoals je bij het echte nieuws ook doet bedoel je?
  maandag 19 juli 2021 @ 18:54:54 #167
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200444281
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat je die lui nog leest, ik lees er snel overheen of helemaal niet, clown cult :+
Ga ik ook maar weer doen , al die msm propaganda word je kotsmisselijk van |:(
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 19 juli 2021 @ 18:54:56 #168
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200444283
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, virus kan niet denken, survival of the fittest is nadenken? Serieus?
[..]

Vaccinatie beschermd helemaal niet tegen besmetting:

[ afbeelding ]
Serieus Ludo?
Je gaat mee in de bewering dat 100 besmettingen in een groep van 1000 erger is dan 50 besmettingen in een groep van 100?
Sterker nog, je gaat nu beweren dat vaccinatie niet werkt?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200444293
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:54 schreef Summers het volgende:

[..]

Ga ik ook maar weer doen , al die msm propaganda word je kotsmisselijk van |:(
Als je kinderen jouw reacties later teruglezen schamen ze zich de ogen uit hun kop. :')
  maandag 19 juli 2021 @ 18:55:52 #170
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200444295
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat je die lui nog leest, ik lees er snel overheen of helemaal niet, clown cult :+
Dat lieg je. Je leest elke letter nauwgezet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 19 juli 2021 @ 18:57:42 #171
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200444310
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je kinderen jouw reacties later teruglezen schamen ze zich de ogen uit hun kop. :')
Jij moet gewoon je mond houden en haast maken met die prik , je loopt achter op de kudde :|W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 19 juli 2021 @ 18:58:32 #172
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200444318
Neuroloog roostert journalist die ongevaccineerden egoïsten noemt: ‘Kom niet bij mij op het spreekuur’

Er verscheen vanochtend een ontluisterend stuk op de site van het Noordhollands Dagblad van de hand van Roy Hazenoot. “Antivaxers zijn een blok aan het been van een maatschappij die weer open wil. Gelovig of complotdenker, wat voor irrelevante motieven een mens ook kan bedenken, je niet laten vaccineren is egoïstisch,” schrijft hij.

Hij sluit af met: “Wil je geen vaccin? Prima, de consequenties voor je gezondheid en bewegingsvrijheid zijn voor jezelf.”

Wie is hier nu de egoïst?
De journalist krijgt bakken kritiek over zich heen op social media. Neuroloog Jan Bonte roostert hem op Twitter: “Jij bent het eigenlijk helemaal niet waard om ook maar één minuut aan te verspillen, gezien je als rasechte vaccinfascist blijkbaar niet in staat bent enige nuance te zien, en bij iedereen gewoon de spuit erin wilt laten duwen, zonder je iets van de rechten aan te trekken.”

“Je bent gewoon het zoveelste lid van het pseudo-journalistieke rapalje dat nog geen betrouwbaarheidsinterval van een muizenval kan onderscheiden. Om van het ontbreken van enig ethisch besef nog maar te zwijgen,” aldus de neuroloog.

Bonte verwijst ook naar Urk, waar bijna niemand positief getest wordt en waar de vaccinatiegraad heel laag is. “Ongevaccineerden testen niet, beste Hazenoot. En na een initiële piek in sterfgevallen is het probleem op Urk nu voorbij. Al was het maar omdat er op Urk geen journalistieke imbecielen zoals jij wonen. Wie is hier nu de egoïst? En doe me een plezier: kom niet bij mij op het spreekuur.”

Aantoonbare onzin
Ook anderen halen fel uit. Zo twittert journalist Annelies Strikkers: “Ik dacht even dat het een ingezonden brief was, maar nee, helaas betreft het hier ‘journalist’ Roy Hazenoot met een ontstellend slecht opiniestuk vol opruiing, polarisering, discriminatie en aantoonbare onzin.”

Verschillende mensen laten weten dat ze meteen hun abonnement hebben opgezegd.


Mooi ..

twitter


:D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200444353
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij moet gewoon je mond houden en haast maken met die prik , je loopt achter op de kudde :|W
Het werkt op afspraak, ik kan er niet echt haast mee maken.
pi_200444368
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Neuroloog roostert journalist die ongevaccineerden egoïsten noemt: ‘Kom niet bij mij op het spreekuur’

Er verscheen vanochtend een ontluisterend stuk op de site van het Noordhollands Dagblad van de hand van Roy Hazenoot. “Antivaxers zijn een blok aan het been van een maatschappij die weer open wil. Gelovig of complotdenker, wat voor irrelevante motieven een mens ook kan bedenken, je niet laten vaccineren is egoïstisch,” schrijft hij.

Hij sluit af met: “Wil je geen vaccin? Prima, de consequenties voor je gezondheid en bewegingsvrijheid zijn voor jezelf.”

Wie is hier nu de egoïst?
De journalist krijgt bakken kritiek over zich heen op social media. Neuroloog Jan Bonte roostert hem op Twitter: “Jij bent het eigenlijk helemaal niet waard om ook maar één minuut aan te verspillen, gezien je als rasechte vaccinfascist blijkbaar niet in staat bent enige nuance te zien, en bij iedereen gewoon de spuit erin wilt laten duwen, zonder je iets van de rechten aan te trekken.”

“Je bent gewoon het zoveelste lid van het pseudo-journalistieke rapalje dat nog geen betrouwbaarheidsinterval van een muizenval kan onderscheiden. Om van het ontbreken van enig ethisch besef nog maar te zwijgen,” aldus de neuroloog.

Bonte verwijst ook naar Urk, waar bijna niemand positief getest wordt en waar de vaccinatiegraad heel laag is. “Ongevaccineerden testen niet, beste Hazenoot. En na een initiële piek in sterfgevallen is het probleem op Urk nu voorbij. Al was het maar omdat er op Urk geen journalistieke imbecielen zoals jij wonen. Wie is hier nu de egoïst? En doe me een plezier: kom niet bij mij op het spreekuur.”

Aantoonbare onzin
Ook anderen halen fel uit. Zo twittert journalist Annelies Strikkers: “Ik dacht even dat het een ingezonden brief was, maar nee, helaas betreft het hier ‘journalist’ Roy Hazenoot met een ontstellend slecht opiniestuk vol opruiing, polarisering, discriminatie en aantoonbare onzin.”

Verschillende mensen laten weten dat ze meteen hun abonnement hebben opgezegd.


Mooi ..

[ twitter ]

:D
Wat een mongool die neuroloog.. Je mag blijkbaar wel overal je mening verkondigen behalve als je vindt dat antivaccers egoïstisch zijn. Dan ben je ook ineens een vaccinatiefascist...

Weer iemand overigens die het woordje fascist wel gelezen heeft maar de betekenis niet weet.

De opinieschrijver zegt toch ook ergens dat je best een vaccinatie mag weigeren, maar dat je dan ook maar de gevolgen moet ondervinden? Wat is het probleem?

Je mag best "geen rijbewijs hebben" maar ga dan niet wenen dat je niet achter het stuur mag.
  maandag 19 juli 2021 @ 19:03:16 #175
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200444383
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Neuroloog roostert journalist die ongevaccineerden egoïsten noemt: ‘Kom niet bij mij op het spreekuur’

Er verscheen vanochtend een ontluisterend stuk op de site van het Noordhollands Dagblad van de hand van Roy Hazenoot. “Antivaxers zijn een blok aan het been van een maatschappij die weer open wil. Gelovig of complotdenker, wat voor irrelevante motieven een mens ook kan bedenken, je niet laten vaccineren is egoïstisch,” schrijft hij.

Hij sluit af met: “Wil je geen vaccin? Prima, de consequenties voor je gezondheid en bewegingsvrijheid zijn voor jezelf.”

Wie is hier nu de egoïst?
De journalist krijgt bakken kritiek over zich heen op social media. Neuroloog Jan Bonte roostert hem op Twitter: “Jij bent het eigenlijk helemaal niet waard om ook maar één minuut aan te verspillen, gezien je als rasechte vaccinfascist blijkbaar niet in staat bent enige nuance te zien, en bij iedereen gewoon de spuit erin wilt laten duwen, zonder je iets van de rechten aan te trekken.”

“Je bent gewoon het zoveelste lid van het pseudo-journalistieke rapalje dat nog geen betrouwbaarheidsinterval van een muizenval kan onderscheiden. Om van het ontbreken van enig ethisch besef nog maar te zwijgen,” aldus de neuroloog.

Bonte verwijst ook naar Urk, waar bijna niemand positief getest wordt en waar de vaccinatiegraad heel laag is. “Ongevaccineerden testen niet, beste Hazenoot. En na een initiële piek in sterfgevallen is het probleem op Urk nu voorbij. Al was het maar omdat er op Urk geen journalistieke imbecielen zoals jij wonen. Wie is hier nu de egoïst? En doe me een plezier: kom niet bij mij op het spreekuur.”

Aantoonbare onzin
Ook anderen halen fel uit. Zo twittert journalist Annelies Strikkers: “Ik dacht even dat het een ingezonden brief was, maar nee, helaas betreft het hier ‘journalist’ Roy Hazenoot met een ontstellend slecht opiniestuk vol opruiing, polarisering, discriminatie en aantoonbare onzin.”

Verschillende mensen laten weten dat ze meteen hun abonnement hebben opgezegd.


Mooi ..

[ twitter ]

:D
Wat een vieze opruier , goed voor hem meteen karma op zijn dak voor zijn idiote leugens en weer volgers verloren , er gaat niks overblijven van elke leugenaar op deze aarde _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')