abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200437619
In dit topic nemen we de antivaxtrollen niet serieus

Dr. Robert Malone (bedenker van het mRNA vaccin)

De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid

The show must go on folks!
pi_200437640
quote:
Premier Daniel Andrews, van de Australische deelstaat Victoria, zegt dat de lockdown er niet opgeheven wordt zolang er nog besmettingsgevallen worden vastgesteld. Ondanks een lichte daling in het dagelijkse besmettingen vecht miljoenenstad Melbourne nog steeds tegen de zwaar besmettelijke deltavariant.

De lockdown zou er morgen verstrijken, maar die wordt nu verlengd. Tot wanneer is onduidelijk. Experts houden er rekening mee dat Australië tot het einde van het jaar langere of kortere lockdowns houdt.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-verlengd~a632857b/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200437644
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:59 schreef Summers het volgende:

[..]

De echte test komt als het griepseizoen begint en je weet het niet bij een experiment , misschien zit er wel iets in wat pas reageerd als het onder de 10 graden is , je weet het gewoon niet .
Nog even afgezien van de onzin die je nu uitkraamt
Over 2 weken is het hele vaccin uit mijn lijf... dus ja dat weet ik wel
pi_200437651
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ze moeten daar eens vaart maken met vaccineren
pi_200437657
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:54 schreef devlinmr het volgende: Leugen. Lareb, vaers en al die andere databases accepteren alle meldingen. Op basis van die meldingen zullen onderzoeken naar causaliteit gestart worden
Je roept wel heel erg snel dat dit een leugen zou zijn. Dit verhaal gaat over de EudraVigilance database. Accepteert die database ook alle meldingen ?
  maandag 19 juli 2021 @ 11:07:59 #6
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200437682
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nog even afgezien van de onzin die je nu uitkraamt
Over 2 weken is het hele vaccin uit mijn lijf... dus ja dat weet ik wel
Ik weet niet hoe je daarbij komt maar het klinkt wel lekker veilig en effectief :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200437699
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:04 schreef Sjemmert het volgende:
EudraVigilance
Indirect ja
Lareb moet zijn rapporten daar melden.
Oftewel ik meld bij lareb dat ik sinds mijn vaccinatie een 2e piemel heb gekregen en dat wordt doorgegeven aan EudraVigilance

https://www.ema.europa.eu(...)report-what?-section

BTW artsen hoeven daar dus ook niks te melden... 2 leugens dus in dat verhaal van Nineforfakenews
  maandag 19 juli 2021 @ 11:14:16 #8
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200437773
Juist! Door DNA wijziging via de 'C19' experimentele genetische modificatie injecties word je #patenteerbaar, oftewel eigendom van degene die jouw DNA heeft gewijzigd. En je doet het nog vrijwillig ook!

"Own nothing, be happy"

twitter
pi_200437782
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Indirect ja
Lareb moet zijn rapporten daar melden.
Oftewel ik meld bij lareb dat ik sinds mijn vaccinatie een 2e piemel heb gekregen en dat wordt doorgegeven aan EudraVigilance

https://www.ema.europa.eu(...)report-what?-section

BTW artsen hoeven daar dus ook niks te melden... 2 leugens dus in dat verhaal van Nineforfakenews
Wat moet ik lezen in die link ?

Ik lees hier dit en dat suggereert toch wat anders.

quote:
Dit is wat EudraVigilance zegt over hun database:

Deze website is in 2012 door het Europees Geneesmiddelenbureau gelanceerd om het publiek toegang te geven tot meldingen van vermoedelijke bijwerkingen (ook bekend als vermoedelijke bijwerkingen). Deze rapporten worden elektronisch ingediend bij EudraVigilance door nationale regelgevende instanties voor geneesmiddelen en door farmaceutische bedrijven die houder zijn van handelsvergunningen (licenties) voor de geneesmiddelen.
https://www.artsenvoorvri(...)96-190-verwondingen/

Klinkt toch niet alsof jan en alle man daar een melding kan maken.
pi_200437784
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je daarbij komt maar het klinkt wel lekker veilig en effectief :Y
Klopt, zo werkt je lichaam.
Een glas alcohol is na 1,5 uur al uit je lijf
  maandag 19 juli 2021 @ 11:20:07 #11
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200437857
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Klopt, zo werkt je lichaam.
Een glas alcohol is na 1,5 uur al uit je lijf
Ik snap waarom je dat wilt geloven ^O^
pi_200437870
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:14 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Wat moet ik lezen in die link ?
Wie wat wanneer moet rapporteren. Is vrij duidelijk en schematisch opgesteld
quote:
Ik lees hier dit en dat suggereert toch wat anders.
[..]

https://www.artsenvoorvri(...)96-190-verwondingen/

Klinkt toch niet alsof jan en alle man daar een melding kan maken.
zucht.....

Iedereen kan een melding doen bij Lareb... Lareb stuurt die meldingen door naar de europese database
Dus nee, jij kan niet een melding direct in de Europese dbase doen, maar jij kan dat wel bij lareb
Hier:
https://meldformulier.lar(...)20-b028-7c929e979608

Zelfs jouw link heeft het over
quote:
het publiek toegang te geven tot meldingen van vermoedelijke bijwerkingen (ook bekend als vermoedelijke bijwerkingen)
Is dus geen enkele causaliteit
pi_200437945
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:20 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik snap waarom je dat wilt geloven ^O^
Geloof me... je snapt niks

https://www.nu.nl/uitleg-(...)n-in-je-lichaam.html
pi_200438025
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:14 schreef Summers het volgende:
Juist! Door DNA wijziging via de 'C19' experimentele genetische modificatie injecties word je #patenteerbaar, oftewel eigendom van degene die jouw DNA heeft gewijzigd. En je doet het nog vrijwillig ook!

"Own nothing, be happy"

[ twitter ]
_O- _O- _O- _O-

Oh please.. Vertel me meer, welk gen wordt veranderd, hoe kan RNA überhaupt je DNA veranderen? Betekend dit ook dat mensen die ooit een willekeurig RNA virusinfectie hebben gehad genetisch veranderd zijn?

En welke definitie van "mens" is gebaseerd op DNA?
pi_200438070
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wie wat wanneer moet rapporteren. Is vrij duidelijk en schematisch opgesteld
[..]

zucht.....

Iedereen kan een melding doen bij Lareb... Lareb stuurt die meldingen door naar de europese database
Dus nee, jij kan niet een melding direct in de Europese dbase doen, maar jij kan dat wel bij lareb
Hier:
https://meldformulier.lar(...)20-b028-7c929e979608

Zelfs jouw link heeft het over
[..]

Is dus geen enkele causaliteit
Jammer van die zucht maar verder bedankt voor je uitleg hoor.
pi_200438078
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dit is dus kolder. Dan zijn namelijk ALLE mensen verspreiders want ALLE opgebouwde antistoffen zijn nuttelozer, maar dat wil niet zeggen dat het eigen immuunsysteem niks meer doet.
[..]

Bacterieen die resistent zijn zullen inderdaad overblijven na een antibiotica kuur, dat ontken ik ook niet. Waar de vergelijking AB /bacterieen en Vaccin/virus mis gaat, en waar jij ook in lijkt te trappen is dat AB een medicijn is dat direct ingrijpt op de bacterie.

Een vaccin leert je lichaam een bepaald virus te herkennen om daar ZELF antistoffen tegen te maken. Bij een vaccin is het dus je lichaam zelf dat de antistoffen maakt.
Zeggen dat een virus resistent is tegen een vaccin is dus ongelofelijke kolder. Het enige wat er gebeurd is dat een virus nog niet herkent wordt door het immuunsysteem en dat je lichaam dus opnieuw moet leren de mutant te bestrijden. Dat kan middels een nieuw vaccin met de kenmerken van de mutant, of middels de natuurlijke reactie van het lichaam.
Dan is iedereen dus besmettelijk voor de risicogroep terwijl dat anders niet zo was, je mist echt compleet het selectie mechanisme.

Waarom denk je dat het beter is dat iedereen besmettelijk is dan dat je de risicogroep wel kunt beschermen?

Dan noem je het toch niet resistent. Maar het omzeilt het vaccin dus praktisch is het gewoon resistent tegen vaccin, dat het anders werkt dan bacteriën die resistent zijn ontken ik niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200438094
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:31 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Jammer van die zucht maar verder bedankt voor je uitleg hoor.
Die zucht is puur omdat het allemaal 1000 keer heb uitgelegd en het blijft maar terugkomen.

mijn excuses.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:33:06 #18
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200438097
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Geloof me... je snapt niks

https://www.nu.nl/uitleg-(...)n-in-je-lichaam.html
Ik snap het belangrijkste , Iedereen die roept veilig en effectief is gewoon betaald om dat te zeggen . Gezond verstand zou moeten zeggen dat je dat pas NA een experiment kan zeggen en niet VOOR het experiment om zoveel mogelijk deelnemers aan te trekken .

Als ik jou was zou ik alle ingredienten op gaan zoeken die in een vaccinatie zitten en gaan beseffen dat die niet na 3 weken je lichaam verlaten maar daar voor altijd zitten .
pi_200438164
En wat is er met die randomised control trial ofzo gebeurt als het enige met wetenschappelijke waarde mbt long covid eigenlijk.

Want ben het er in sommige gevallen wel mee eens dat onderzoek niet betrouwbaar is vanwege geen random steekproef.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 19 juli 2021 @ 11:46:10 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200438305
Puik stukje riooljournalistiek, vermakelijk om te lezen.

Ongevaccineerden zijn egoïsten. Dankzij hen blijft de maatschappij op slot

84 procent van de nieuwe besmettingen betreft ongevaccineerden, terwijl ze maar 33 procent van bevolking uitmaken.

Het is de tirannie van een minderheid die bepaalt wat de meerderheid wel of niet kan doen. Je vrienden knuffelen, dansen in de discotheek, gewoon weer op werk werken – alles wordt tegengehouden door een groepje egoïsten dat zichzelf buiten de welwillende maatschappij plaatst.

Wanneer alle Nederlanders de kans hebben gehad zich te laten vaccineren, ergens aan het einde van de zomer, dan moet Nederland de coronamaatregelen achter zich laten. De gevolgen van deze stap zijn voor de ongevaccineerden – de toekomstige zieken – en niet voor de bereidwillige burger die zijn oude leven wil oppakken.

Pandemie voor ongevaccineerden
De volgende fase van de coronacrisis bestaat uit een pandemie voor de ongevaccineerden. Wanneer een weigeraar in ademnood het ziekenhuis wordt binnengerold, zal een gevaccineerd medemens in dokterspak zijn best doen ook deze patiënt weer op te lappen.

Wat een pulp, ook uit de ongevaccineerde groep ken ik helemaal niemand die naar ademsnakkend in het ziekenhuis ligt. Royke is aardig van het padje, een staatsjournalist want anders baantje kwijt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200438328
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:46 schreef controlaltdelete het volgende:

84 procent van de nieuwe besmettingen betreft ongevaccineerden, terwijl ze maar 33 procent van bevolking uitmaken.

Het is de tirannie van een minderheid die bepaalt wat de meerderheid wel of niet kan doen. Je vrienden knuffelen, dansen in de discotheek, gewoon weer op werk werken – alles wordt tegengehouden door een groepje egoïsten dat zichzelf buiten de welwillende maatschappij plaatst.

Wanneer alle Nederlanders de kans hebben gehad zich te laten vaccineren, ergens aan het einde van de zomer, dan moet Nederland de coronamaatregelen achter zich laten. De gevolgen van deze stap zijn voor de ongevaccineerden – de toekomstige zieken – en niet voor de bereidwillige burger die zijn oude leven wil oppakken.

De volgende fase van de coronacrisis bestaat uit een pandemie voor de ongevaccineerden. Wanneer een weigeraar in ademnood het ziekenhuis wordt binnengerold, zal een gevaccineerd medemens in dokterspak zijn best doen ook deze patiënt weer op te lappen.

Wat een pulp, ook uit de ongevaccineerde groep ken ik helemaal niemand die naar ademsnakkend in het ziekenhuis ligt. Royke is aardig van het padje, een staatsjournalist want anders baantje kwijt.
Het is gewoon de harde waarheid.

quote:
,,Wie zich niet laat inenten, heeft een grote kans om de deltavariant op te lopen'', waarschuwt Scott Gottlieb, voormalig hoofd van de Amerikaanse voedsel- en medicijnwaakhond FDA, op nieuwszender CBS. ,,Voor de meesten zal dit het ergste virusbesmetting uit hun leven zijn.''

De besmettelijker deltavariant rukt op in de VS, terwijl de vaccinatiecampagne er stagneert. Gottlieb wijst op het grote risico om met ernstige coronaklachten in een ziekenhuis terecht te komen. Rond de miljoenenstad Los Angeles is het aantal nieuwe coronabesmettingen sinds 4 juli verviervoudigd. Het aantal ziekenhuisopnamen inmiddels verdubbeld.

In een week tijd is het aantal nieuwe gevallen in 48 Amerikaanse staten toegenomen met 10 procent. Een toename in besmettingen en opnamen draait vrijwel zeker uit op meer coronasterfte. 99,5 procent van de coronadoden in de VS vallen onder hen die niet gevaccineerd zijn, zegt de hoogste gezondheidsambtenaar Vivek Murthy. 'Laat je inenten', is zijn boodschap bij CNN.
99,5% van de Amerikaanse coronadoden zijn ongevaccineerden :o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 19 juli 2021 @ 11:50:16 #22
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200438358
Dit is gewoon een knap staaltje marketing , je zou toch bijna klaarkomen als bijv psychopaat van alle dollartekens in je ogen als je een produkt hebt die je aan alle doelgroepen kan slijten op de hele wereld EN waarvan je klanten denken dat ze doodgaan als ze het niet kopen EN een abonnement er op nemen. evil genius :Y . Respect voor het intelligentie niveau want de meerderheid is geleerd om in een kleiner hokje te denken dan dit plaatsvind , geen respect voor de evil en onmenselijkheid :N
pi_200438453
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan is iedereen dus besmettelijk voor de risicogroep terwijl dat anders niet zo was, je mist echt compleet het selectie mechanisme.
Wat bedoel je hier in vredesnaam mee?
quote:
Waarom denk je dat het beter is dat iedereen besmettelijk is dan dat je de risicogroep wel kunt beschermen?
Waar zeg ik dat iedereen besmettelijk is... wat een suggestieve manier van vragen weer.
quote:
Dan noem je het toch niet resistent. Maar het omzeilt het vaccin dus praktisch is het gewoon resistent tegen vaccin, dat het anders werkt dan bacteriën die resistent zijn ontken ik niet.
Nee het is niet resistent. Het is een ander virus wat nog niet herkent wordt door je immuunsysteem.
Het is gewoon het verkeerd gebruiken van het woord resistent wat je doet.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:58:46 #24
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200438494
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:46 schreef controlaltdelete het volgende:

Echt boring :O , wereldwijd komen er berichten dat het juist de gevaccineerden zijn met de meeste doden .

Het is inderdaad de tirannie van een minderheid die onze vrijheden afnemen en een onmenselijke maatschappij wensen en willen dat we ons gedragen als robots , Het tegenovergestelde van wie we zijn .

Zijn er NU nog mensen die erin trappen als ze zeggen als iedereen gevaccineerd is dan krijg je je vrijheid terug :')

Het enige wat we krijgen is een gevolg van het vaccineren , niet het gevolg van niet vaccineren .

We gaan allemaal een keer dood , het is absurd dat mensen zich aan laten praten dat je daar 24/7 aan herinnerd moet worden en bang voor moet zijn .

#laatjijjeabsurdonmenselijkgedragaanpratenviagroepsdruk

[ Bericht 3% gewijzigd door Summers op 19-07-2021 12:08:49 ]
pi_200438514
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:33 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik snap het belangrijkste , Iedereen die roept veilig en effectief is gewoon betaald om dat te zeggen
bron?. Ik heb wel meerdere bronnen waaruit blijkt dat mensen die zeggen dat het niet zo is een leuk inkomen opbouwen dmv donaties
quote:
. Gezond verstand zou moeten zeggen dat je dat pas NA een experiment kan zeggen en niet VOOR het experiment om zoveel mogelijk deelnemers aan te trekken .

Er is geen experiment
quote:
[quote]
Als ik jou was zou ik alle ingredienten op gaan zoeken die in een vaccinatie zitten en gaan beseffen dat die niet na 3 weken je lichaam verlaten maar daar voor altijd zitten .
Gedaan, en jawel ze zijn allemaal of omzetbaar naar lichaamseigen stoffen of je pist ze gewoon uit.

Maar welke stof ben jij zo bang voor (ajb zeg aluminium)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')