SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
GMTAquote:
Ditquote:
@Kuukskequote:Op maandag 19 juli 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Luste gij n kwatta of n kuukske menneke?
Begonnen ze zo?quote:Op maandag 19 juli 2021 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Caafs liggen nu vermoeid na te puffen. Sigaretje erbij.
Het was niet de beer die berig was, er werd flink wat geschaard geloof ik.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Klaarkomen van de beer.
De beer komt normaalgesproken klaar als hij een zeugje dekt en zijn sperma wordt dan gedeponeerd in de vagina van het zeugje, maar een beer kan ook klaarkomen door zelfstimulatie. Je vindt dan een plakkerig plekje op zijn buik en/of rondom zijn geslachtsdelen. Het is overigens onbekend of beertjes dit bewust of instinctief doen.
Het komt overigens ook vaak voor dat een beer een zeugje probeert te dekken op de kop of op de flank of op een ander plekje. Dit kan te maken hebben met onervarenheid van de beer, maar ook met de onwil van het zeugje om zich te laten dekken waarop ze zich dan wegdraait. Je kan dan een nat plekje op de vacht van de zeug vinden. Soms is deze plek keihard: dat houdt dan in dat de beer ook een dekprop gedeponeerd heeft.
quote:Op maandag 19 juli 2021 10:36 schreef UitStraling het volgende:
Deze TT gaat weer een hoop dierenliefhebbers en swingers aantrekken.
quote:Op maandag 19 juli 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha kijk daar hebben we er al eentje. [ afbeelding ]
het begint te spetteren hierquote:
godverquote:
Even wachten tot de dekprop komtquote:
Ik wil niet weten wat dat isquote:
Een dekprop is ongeveer zo groot als een speldeknop - tenminste, als hij eenmaal het lichaam van de zeug verlaten heeft en opgedroogd is. Een dekprop wordt soms op de vacht gedeponeerd.quote:
Ik zei toch dat ik het niet wilde wetenquote:Op maandag 19 juli 2021 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een dekprop is ongeveer zo groot als een speldeknop - tenminste, als hij eenmaal het lichaam van de zeug verlaten heeft en opgedroogd is. Een dekprop wordt soms op de vacht gedeponeerd.
Ik denk gewoon die korst die je vertelt "nu mag de treklap wel een keertje in de kookwas"quote:Op maandag 19 juli 2021 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik het niet wilde weten
godverquote:Op maandag 19 juli 2021 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk gewoon die korst die je vertelt "nu mag de treklap wel een keertje in de kookwas"
Amaramadingdongquote:
The incredible Dr. Pol Bal.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een dekprop is ongeveer zo groot als een speldeknop - tenminste, als hij eenmaal het lichaam van de zeug verlaten heeft en opgedroogd is. Een dekprop wordt soms op de vacht gedeponeerd.
zolang je geen klachten meer hebt moet het wel goed zijn tochquote:Op maandag 19 juli 2021 11:13 schreef Ama het volgende:
Morgen vind ik nog beetje eng ivm brood verkopen enz maar woensdag durf ik wel weer. Ik ben toch veel op mezelf met schoonmaken.
Iedereen aan de corona!!!quote:
Ik wil niet, moet ik m'n prik deze week verzetten enzo.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen aan de corona!!!
ik sla even over. Wil over 2 dagen gewoon uit eten kunnen
Geen ijzeren wet dat.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Over 2 dagen merk je er nog niks van hoor.
ja die heb ik volgende week.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil niet, moet ik m'n prik deze week verzetten enzo.
moet je opletten wat voor een chaos er gecreert wordt, het kan binnen 1 of 2 minuten, waarin gezegd wordt wat er gedaan moet worden, maar nee hoor, die trekken ze er een uur voor uit.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
cool. Ik moet nu weer een vergadering in
Volgens mij heeft Dud0r ook al een prik gehad dus kans dat hij meteen doodziek op bed ligt is wel echt heel klein.quote:
lichaam van de beer danquote:Op maandag 19 juli 2021 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:De Krokettenkoning van Nieuw-Weerdinge opent een tweede vestiging in Emmen. De tientallen soorten zelfgemaakte kroketten zijn populair
Dat is correct. Anders heb ik m'n 2e niet volgende week.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dud0r ook al een prik gehad dus kans dat hij meteen doodziek op bed ligt is wel echt heel klein.
Nice.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:25 schreef Ama het volgende:
OMGJSHQHQWJKQ
[..]Jaaaaaaa. Hij maakt hele lekkere kroketten, hele unieke ook, maar ik vind het te ver fietsen nu.
quote:De term Krokettenkoning is beslist niet overdreven. Prinsen maakte in de loop der jaren zo’n vijftig verschillende kroketten, van palingkroket tot de Indonesische Gordel van Smaragd, van beekridderkroket (vis) tot een kroket met zalm en asperge.
Wel praktisch zo, geen auto mogen rijdenquote:Geen testplaats gevonden
Wij hebben geen testplaats gevonden waar jij je nu kan laten testen.
CORREDquote:Op maandag 19 juli 2021 11:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel praktisch zo, geen auto mogen rijden
Dan maar dood gaan.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel praktisch zo, geen auto mogen rijden
Vind dat persoonlijk geen aantrekkelijke smaken, doe mij maar een gewone kroket dan, of nog beter, een satékroketquote:
Ik lees soms zijn menukaart wel eens maar ik vind wel knap wat hij allemaal weet te bedenken.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind dat persoonlijk geen aantrekkelijke smaken, doe mij maar een gewone kroket dan, of nog beter, een satékroket
Tja, misschien dat dan weer welquote:Op maandag 19 juli 2021 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees soms zijn menukaart wel eens maar ik vind wel knap wat hij allemaal weet te bedenken.
Fancy hoor, zo fancy krijg je het bij hem niet.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:29 schreef dud0r het volgende:
https://www.croquettenboutique.nl/
Utrecht heeft deze
Kom naar Utrecht, krijg je een fancy kroket van me.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Fancy hoor, zo fancy krijg je het bij hem niet.
Nee durf ik niet.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom naar Utrecht, krijg je een fancy kroket van me.
inb4 Huehuehue
Zo eng ben ik nietquote:
als lunchgenot?quote:
quote:Op maandag 19 juli 2021 11:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja en hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Het is fucking nog ochtend joh halve tammequote:Op maandag 19 juli 2021 11:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja en hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
In Moskou is het al middag.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is fucking nog ochtend joh halve tamme
Ja maar daar zitten we niet hequote:
@bitterbal denkt van wel met deze temperatuurquote:
Zo bijzonder is het vandaag niet. Zwaar bewolkt en 20 graden.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:bitterbal denkt van wel met deze temperatuur
Dan zit die bal al te bibberenquote:Op maandag 19 juli 2021 11:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het vandaag niet. Zwaar bewolkt en 20 graden.
Neuh, maar je zit wel weer te kloten met je afspraken. Andersom is dan praktischer.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dud0r ook al een prik gehad dus kans dat hij meteen doodziek op bed ligt is wel echt heel klein.
quote:Op maandag 19 juli 2021 12:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Gewonnen van mijn vriendin want die wou weer 3uur in de auto voor een onbeduidende bezienswaardigheid
Lekker hoor! Voor mijn gevoel zit je al 2 maanden op de camping.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Vandaag een hete dag, lekker lanterfanterij rond het zwembad.
Gewonnen van mijn vriendin want die wou weer 3uur in de auto voor een onbeduidende bezienswaardigheid
Afspraken met je kloten?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar je zit wel weer te kloten met je afspraken. Andersom is dan praktischer.
Werkwoord jonge.quote:
Dutje 😴quote:Op maandag 19 juli 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n hoofd loopt vast.Een paar uur slaap is te weinig.
Ken wel iemand die het wel los wil maken?quote:
quote:Op maandag 19 juli 2021 12:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken wel iemand die het wel los wil maken?
quote:Op maandag 19 juli 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n hoofd loopt vast.Een paar uur slaap is te weinig.
De Eiffeltoren?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat heb ik net gedaanquote:Op maandag 19 juli 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
Denk dat ik wat spek ga bakken en een eitje erbij
Gaat ze toch lekker alleen?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Brittje heeft wel gewoon weer gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |