quote:Op maandag 19 juli 2021 09:49 schreef NicolasJoy het volgende:
Plaatje bij praatje.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook! Colin vindt het verschrikkelijk, helaas. Ik heb een heel cool petje voor hem met zo'n flap in de nek en van die dino vinnen er bovenop, maar hij vertikt het.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2021 09:37 schreef Tink89 het volgende:
Mijn baby is juist ieniemienie en dat zegt ook iedereen continuLaatst een dame tijdens het wandelen:
'aaaah, wat een klein menneke, hoe oud issie?' '
4 maanden nu'
'ooooh echt? Dan issie wel heel klein he?'
'Ja, we doen ons best om hem lekker te laten groeien'
Tegen Spruit: 'ja, dat lukt dan nog niet helemaal he ventje?'
Ik kon haar wel slaan.
En verder groeitie weer redelijk, al heeftie een heleboel kwijl en versliktie zich daar af en toe heel zielig in.
Ze kan er goed mee kliederen.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:24 schreef Seven. het volgende:
[..]wat een scheetje is het toch! Ze begint de smaak van het eten wel een beetje te pakken te krijgen, of niet?
Thank you for making my day :-Dquote:Op maandag 19 juli 2021 10:30 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Gewoon vragen zo van 'hoe oud ben jij nu?' 'Ohhhhh, maar dan ben je wel heel verrimpeld hè?'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig tijd maar mijn ondeugd wil ik toch laten zien.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
quote:Op maandag 19 juli 2021 12:53 schreef PKM het volgende:
Boefjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig tijd maar mijn ondeugd wil ik toch laten zien.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Oh wat een hel. Beterschapquote:Op maandag 19 juli 2021 15:22 schreef PKM het volgende:
Haha @:SQ peuter heeft ook zo'n tijd gehad rond drie maanden dat hij steeds zijn tong eruit had. Ze lijken er niet slimmer door nee.![]()
Poffertje wil vandaag absoluut niet neergelegd worden. Dit komt heel slecht uit want nou heb ik zelf buikgriep. Zit je dan op de wc met baby op schoot en peuter bij je voeten.
quote:Op maandag 19 juli 2021 15:22 schreef PKM het volgende:
Haha @:SQ peuter heeft ook zo'n tijd gehad rond drie maanden dat hij steeds zijn tong eruit had. Ze lijken er niet slimmer door nee.![]()
Poffertje wil vandaag absoluut niet neergelegd worden. Dit komt heel slecht uit want nou heb ik zelf buikgriep. Zit je dan op de wc met baby op schoot en peuter bij je voeten.
Ja hè? Ik kreeg gratis een grotere versie omdat het zijn eerste foto was. Die gaat wel in een lijstjequote:
Thanksquote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:46 schreef SQ het volgende:
Aw wat een dotje MaJo!
Kwak, fijn dat het zo goed werkt!
Mijn baby heeft vannacht in zijn eigen bed geslapen. De hele nacht. Voor het eerst!ik ben er gewoon van geschrokken
Wat een heerlijkheid en schrik tegelijk!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:46 schreef SQ het volgende:
Aw wat een dotje MaJo!
Kwak, fijn dat het zo goed werkt!
Mijn baby heeft vannacht in zijn eigen bed geslapen. De hele nacht. Voor het eerst!ik ben er gewoon van geschrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |