Ongekend drama.quote:
Ligt eraan als je de link maakt veel ouderen zijn door het virus overleden en dat zijn vaak CDA stemmers. Dan kan je wel zeggen dat door de pandemie het CDA kiezers heeft verloren.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Ongekend drama.
Maar daar gaan we het in POL nog wel over hebben.
Zodra die werd afgeschaft begonnen die al er over te zeuren. Hetzelfde dat op twitter nog bergen mensen riepen ik blijf mijn mondkapje dragen enzovoort. Sinds dat ze zijn afgeschaft heb ik nog maar 6 mensen met een mondkapje gezien. Dus zo groot was die campagne ook niet. Trouwens hetzelfde met de anti-vax club daar riepen ook bergen mensen van ik neem het niet. Uiteindelijk halen we in bijna elke leeftijdsgroep makkelijk 85%.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik zie dat de mondkapjes-sekte de aanval ook weer heeft ingezet?
De groep die het hardste schreeuwt is het kleinst.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:48 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Zodra die werd afgeschaft begonnen die al er over te zeuren. Hetzelfde dat op twitter nog bergen mensen riepen ik blijf mijn mondkapje dragen enzovoort. Sinds dat ze zijn afgeschaft heb ik nog maar 6 mensen met een mondkapje gezien. Dus zo groot was die campagne ook niet. Trouwens hetzelfde met de anti-vax club daar riepen ook bergen mensen van ik neem het niet. Uiteindelijk halen we in bijna elke leeftijdsgroep makkelijk 85%.
Ik weet dat het maar een kleine groep is. Maar het viel me gewoon op. Nu we best veel besmettingen hebben valt me ook op dat mensen wat meer normaal doen dan de laatste keer. Veel mensen zullen gevaccineerd zijn en er vertrouwen in hebben. Dus de samenleving is langzaam toch aan het genezen. Daarom denk ik (of het moet echt mislopen in de ziekenhuizen) gaan zware maatregelen ook niet meer werken.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
De groep die het hardste schreeuwt is het kleinst.
Jezus op een paard zeg.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:eragon2890 volgens mij heb ik de man van de infomail van Volt gevonden
Sorry.. ik gun het je van harte, maar ik kan eigenlijk alleen maar reageren met 'quote:
Nooit begrepen wat mensen hier leuk aan vinden.. een stripclub..quote:Op maandag 19 juli 2021 02:18 schreef ipa84 het volgende:
@:eragon2890 anders naar Engeland daar is de paid hugs weer open.
[ twitter ]
Ik vind het ook niks. Maar dat is hetzelfde met die animecon dat lijkt mij ook de hel op aarde. Ach iedereen heeft zijn eigen ding.quote:Op maandag 19 juli 2021 02:20 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat mensen hier leuk aan vinden.. een stripclub..
Beetje geld gooien naar onbekende slettebakken.
Beter gewoon hosselen in de kroeg.
Dat is prima lol, heb ik ook soms, het gaat uiteindelijk alleen om het eerste deel van je zinquote:Op maandag 19 juli 2021 02:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Sorry.. ik gun het je van harte, maar ik kan eigenlijk alleen maar reageren met ''
Sommige ziekenhuizen hebben een ander beleid:quote:Op maandag 19 juli 2021 01:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik zie dat de mondkapjes-sekte de aanval ook weer heeft ingezet?
https://www.olvg.nl/moet-(...)r-het-ziekenhuis-komquote:Medewerkers van OLVG dragen sinds dinsdag 13 juli weer een mondneusmasker in de publieke ruimtes van het ziekenhuis. Wij vragen patiënten en bezoekers ook een mondkapje te dragen om kwetsbare patiënten te beschermen. Het dragen van een mondkapje in het ziekenhuis is voor patiënten en bezoekers op vrijwillige basis, tenzij het houden van 1,5 meter afstand niet mogelijk is. In dit geval geldt een mondkapjesplicht. Ook wanneer u gevaccineerd bent. Het mondkapje moet de neus en mond volledig bedekken.
Bij de hoofdingang van het ziekenhuis delen wij mondkapjes uit, u kunt uiteraard ook zelf een mondkapje meenemen.
Nou ja, het ergste lijkt me dat je ze niet eens mag doen... don't touch lol dus dat kan efficienter in andere clubs XDquote:Op maandag 19 juli 2021 02:20 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nooit denk ik. Dat is administratief een drama en diplomatiek lijkt het me ook niet zo heel handig.quote:Op maandag 19 juli 2021 06:54 schreef Erno-BE het volgende:
Wanneer gaat Nederland de mogelijkheid aanbieden aan Duitsers die wonen in een Kreis grenzend aan Nederland, die nog niet in Duitsland gevaccineerd, om zich in Nederland te laten vaccineren?
We hebben nu iedereen boven de 12 uitgenodigd voor vaccinatie, deze week kan de AZ-groep zich aanmelden voor kruisvaccinatie, dan zou het uitnodigen van Duitsers die wonen in een Kreis grenzend aan Nederland, die nog niet in Duitsland gevaccineerd zijn, de meest logische stap, aangezien de Duitse vaccinatiecampagne erg stroef verloopt en het ook in ons belang is dat ook in Duitsland de vaccinatiegraad hoog is.
In jouw belang bedoel je.quote:Op maandag 19 juli 2021 06:54 schreef Erno-BE het volgende:
Wanneer gaat Nederland de mogelijkheid aanbieden aan Duitsers die wonen in een Kreis grenzend aan Nederland, die nog niet in Duitsland gevaccineerd, om zich in Nederland te laten vaccineren?
We hebben nu iedereen boven de 12 uitgenodigd voor vaccinatie, deze week kan de AZ-groep zich aanmelden voor kruisvaccinatie, dan zou het uitnodigen van Duitsers die wonen in een Kreis grenzend aan Nederland, die nog niet in Duitsland gevaccineerd zijn, de meest logische stap, aangezien de Duitse vaccinatiecampagne erg stroef verloopt en het ook in ons belang is dat ook in Duitsland de vaccinatiegraad hoog is.
Wil in de VS een keer een stripclub bezoeken. Ben benieuwd.quote:Op maandag 19 juli 2021 02:20 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Niet.quote:Op maandag 19 juli 2021 06:54 schreef Erno-BE het volgende:
Deze uitspraak van Truman heeft niets met corona te maken. En is off topic.quote:
Hoe sneller er voldoende vaccinatiegraad is, hoe eerder de coronamaatregelen van tafel kunnen. Straks kan Nederland alle coronamaatregelen opheffen, maar zit je in Duitsland nog steeds met afstandsregels en mondmaskers doordat de vaccinatiegraad daar lager is.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2021 02:20 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Moeten hun weten.quote:Op maandag 19 juli 2021 07:28 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hoe sneller er voldoende vaccinatiegraad is, hoe eerder de coronamaatregelen van tafel kunnen. Straks kan Nederland alle coronamaatregelen opheffen, maar zit je in Duitsland nog steeds met afstandsregels en mondmaskers doordat de vaccinatiegraad daar lager is.
Ziet er niet echt sfeervol uit moet ik zeggen.quote:Op maandag 19 juli 2021 07:23 schreef eragon2890 het volgende:
Yes, dit geeft wel een leuk beeld van de con :3
En ja daar was ik dus beide dagen bij :3
Nu weer drie maanden wachten 😭
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |