De dertigers in mijn familie zijn nu bijna klaar, ik ben een van de jongsten en heb net de tweede gehad. M'n achternichtjes en -neefjes zijn nu aan de beurt en die van 13 heeft net de eerste gehad. Ik vind het vrij rap gaan, vooral als de periode tussen twee prikken nu naar drie weken gaat.quote:Op maandag 19 juli 2021 09:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat we over een maand minstens al rond de 60-65% zullen zitten.
Iedereen in mijn familie (waaronder een tiener) is dan al volledig klaar.
Je hebt dan alleen nog de mensen die geen vaccin willen en die pas later een afspraak hebben gemaakt (bv. in verband met vakantie).
De dertigers in mijn vriendenkring zijn de komende 2 weken aan de beurt, de jongste begin 1e week augustus.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De dertigers in mijn familie zijn nu bijna klaar, ik ben een van de jongsten en heb net de tweede gehad. M'n achternichtjes en -neefjes zijn nu aan de beurt en die van 13 heeft net de eerste gehad. Ik vind het vrij rap gaan, vooral als de periode tussen twee prikken nu naar drie weken gaat.
Ja maar hoe zit het dan met die tweedeling?quote:Op maandag 19 juli 2021 10:05 schreef galantis het volgende:
[..]
Bijzonder hoe ze compleet voorbijgaan aan het feit dat in tegenstelling tot een getest iemand een gevaccineerd iemand een ontzettend veel kleinere kans heeft om ziek te worden dan wel het virus over te brengen.
Je moet een kabient ook niet vergelijken met KHN. Als er n organisatie is zonder enige vorm van structuur, beleid, doel of samenhang dan is het KHN wel.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:19 schreef Gretzl het volgende:
Volgt iemand het demissionaire kabinet nog?
[ twitter ]
Snappen virusw*****s als Annelies nu nog steeds niet dat zij het gaan verpesten door de rest door zich in te grote getalen niet te willen laten vaccineren?quote:
Ik vrees dat ze het allemaal geen optie vonden om te wachten met oog op de concurrentie. De verleiding was ook gewoon te groot om zo snel mogelijk weer open te gaan, ook al hadden ze in eerste instantie verwacht dat het pas medio juli/augustus kon.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:21 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Vind ik echt z'n kulargument, als je overvallen wordt door een besluit, dan blijf je toch gewoon even een weekje langer dicht tot je alles goed geregeld hebt, en om de hoogte bent? het is niet dat je open moest.
Op zich klopt het wel, maar als je anderhalf jaar geen cent hebt kunnen verdienen dan ga je weer open zo gauw het mag. Ik zal in het midden laten of dat slim is, maar verklaarbaar is het zonder meer.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:21 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Vind ik echt z'n kulargument, als je overvallen wordt door een besluit, dan blijf je toch gewoon even een weekje langer dicht tot je alles goed geregeld hebt, en op de hoogte bent? het is niet dat je open moest.
Zelfs al zou je alle 7,7 miljard mensen vaccineren dan bieden de vaccins nog steeds geen 100% bescherming.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Snappen virusw*****s als Annelies nu nog steeds niet dat zij het gaan verpesten door de rest door zich in te grote getalen niet te willen laten vaccineren?
Dat hoeft dan ook niet.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Zelfs al zou je alle 7,7 miljard mensen vaccineren dan bieden de vaccins nog steeds geen 100% bescherming.
Ben je onder invloed ofzo? Je kraamt echt wartaal uit..quote:Op maandag 19 juli 2021 09:43 schreef eragon2890 het volgende:
Zo, nu nog ff heerlijk pointless uurtje of twee door budapest slenteren en mooie gebouwen spotted. De architectuur hier is *chef's kiss*
Met perfecte soundtrack in de koptelefoon natuurlijk:
Drom waren er ng zoveel free hugs meer dan in Nederland tuurlijk: het zijn ONZE hugs, comrade!
Overigens omschrijft de internationale wel exact hoe ik me oprecht voelde afgelopen weekend: bevrijd van onderdrukking en eindelijk weer vrij om te mogen zijn wie ik ben. 💘
Op naar oktober. Wil nu al terug. Al m'n nieuwe vrienden komen ook weer en wilden weer meeten 🥺💕
Van mij zijn ze beide welkom hoor. Alleen er wordt hier gedaan alsof in deze context het gevaccineerd zijn inferieur is aan getest zijn, onterecht m.i..quote:Op maandag 19 juli 2021 10:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja maar hoe zit het dan met die tweedeling?
En ik denk niet dat een gevaccineerd persoon per se minder kans heeft het te verspreiden dan een (negatief) getest iemand.
Ik denk dat dat 'grote getalen' wel meevalt. Het is een relatief kleine groep die heel hard schreeuwt.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Snappen virusw*****s als Annelies nu nog steeds niet dat zij het gaan verpesten door de rest door zich in te grote getalen niet te willen laten vaccineren?
Wat boeit dat nou, laat hem gewoon blij zijn. Good for him.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:29 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ben je onder invloed ofzo? Je kraamt echt wartaal uit..
Pointless uurtje
Gebouwen spotted
Chefs kiss
Free hugs
Bevrijd van onderdrukking
Verder alles goed in je bovenkamer?
Ik verwacht op 1 oktober dat Nederland open gaat.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:39 schreef groenen het volgende:
“Als we het nu niet doen, wanneer dan wel” vind ik opzich wel een steekhoudend argument van de Britten.
In Nederland lijkt het sowieso niet te gaan lukken. Illusies dat het dan in wintermaanden wel kan zijn bij mij wel verdwenen.
Ik word zo moe van die Kustaw Bessens.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:19 schreef Gretzl het volgende:
Volgt iemand het demissionaire kabinet nog?
[ twitter ]
Om 2 weken daarna weer te sluiten zeker.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:41 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik verwacht op 1 oktober dat Nederland open gaat.
Gebaseerd op wat?quote:Op maandag 19 juli 2021 09:12 schreef Ronald het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat we gaan doen zodra de 85% volledige gevaccineerden is bereikt in Nederland (dus 2 prikken).
Je zou toch denken dat je dan echt alle maatregelen weg kunt gooien, wanneer krijgen wij onze freedom day?
Overigens ben ik van mening dat rond de 60-65% vaccincatiegraad al hoog genoeg is om de ziekenhuizen te ontlasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |