Ik denk dat ze hiermee het catch en stack mechanisme op en neer kunnen laten bewegen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:31 schreef Tourniquet het volgende:
De top van de lanceertoren ziet nu nu interessant uit met dat uitsteeksel met katrollen etc. Heeft iemand al een idee wat er verder nog aan vast komt? Er zitten nog geen beweegbare/uitschuifbare onderdelen in toch? Komt hier een kraan-arm aan vast?
[ afbeelding ]
Oja, logisch.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hiermee het catch en stack mechanisme op en neer kunnen laten bewegen.
Volgens mij komt er geen hijskraan meer op de toren en gaan ze alles met het catch mechanisme doen.
Ik wilde hem net postenquote:
Dag dag met je bedrijf Jeff Whoquote:On Friday, July 30, 2021, the U.S. Government Accountability Office (GAO) denied protests filed by Blue Origin Federation, LLC, of South Kent, Washington, and Dynetics, Inc.-A Leidos Company, of Huntsville, Alabama. The protesters challenged their non-selection for awards and the award of optional contract line item numbers to Space Exploration Technologies Corp. (SpaceX)
Die stream was zo slecht. 16 seconde een raket in beeld en dat was hetquote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
over 20 minuten gaat er iets de lucht in. het is frans, dus ik versta er geen kut van.
iddquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die stream was zo slecht. 16 seconde een raket in beeld en dat was het![]()
![]()
![]()
zo dan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ twitter ]
Dinsdag dus een test fit van 1 van de boosters![]()
Dat is ziekquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ twitter ]
Dinsdag dus een test fit van 1 van de boosters![]()
Denk het niet, want dan is hij afgeschreven, hij kan namelijk nergens landenquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo dan.
zouden e nog een booster hop doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |