En Russell wordt 3equote:Op zondag 18 juli 2021 15:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hamilton wint en max wordt tweede.
Dat is mijn glazen bol voorspelling
quote:Op zondag 18 juli 2021 15:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hamilton wint en max wordt tweede.
Dat is mijn glazen bol voorspelling
We gaan vandaag in de herhalingquote:
Het kampioenschap moet een beetje spannend blijven.quote:
Dat nou net niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 15:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Verstappen mag wel een keer uitvallen om de spanning voor het wk erin te houden.
Liever op Silverstone. Komt iets harder aanquote:Op zondag 18 juli 2021 15:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het kampioenschap moet een beetje spannend blijven.
Hamilton moet mentaal geknakt worden op Zandvoort
Doe eens lief tegen @potjecremequote:Op zondag 18 juli 2021 15:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop vooral dat potjecreme straks heel verdrietig is. De manier waarop boeit me niet![]()
quote:Op zondag 18 juli 2021 15:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Verstappen mag wel een keer uitvallen om de spanning voor het wk erin te houden.
Dat mag ookquote:Op zondag 18 juli 2021 15:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liever op Silverstone. Komt iets harder aan
Denk ik ook, circuit waar Mercedes altijd dominant was. Alleen Vettel een keer gewonnen maar dat was omdat Hamilton spinde en achteraan terecht kwam (en terugkwam tot de 2e plek)quote:Op zondag 18 juli 2021 15:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Seizoen nog niet op de helft maar dit voelt wel als een cruciale race. Als Hamilton en Mercedes vandaag weer verliezen dan vraag ik me af hoe ze het mentaal nog om gaan draaien.
Hij valt in stijl in Zandvoort uit als ie 77 punten voorsprong heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |