Is dat een spelletje?quote:Op zondag 18 juli 2021 14:52 schreef Dimachaerus het volgende:
wie heeft hier vroeger pik tegen pik gedaan
Dan doen ze elkaar gewoon maar zeggen daarna snel "NO HOMO!"quote:Op zondag 18 juli 2021 14:54 schreef The_Emotion het volgende:
Maar Nelis, hoe zit dat nou als je met andere ruige zeebonken op volle zee zit?
Was je zo slecht in bed dat hij maar voor de mannen is gegaan?quote:Op zondag 18 juli 2021 15:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ex wel, is dat ook goed?
quote:Op zondag 18 juli 2021 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was je zo slecht in bed dat hij maar voor de mannen is gegaan?
Nou vooruit dan mag je hier posten. Topic zit namelijk vol met underperformers in de slaapkamer.quote:
@TARDIS en ik performen helemaal niet!quote:Op zondag 18 juli 2021 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou vooruit dan mag je hier posten. Topic zit namelijk vol met underperformers in de slaapkamer.
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 18 juli 2021 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:tardis en ik performen helemaal niet!
Non-performersquote:Op zondag 18 juli 2021 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou vooruit dan mag je hier posten. Topic zit namelijk vol met underperformers in de slaapkamer.
quote:Op zondag 18 juli 2021 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haha dat is VDquote:Op zondag 18 juli 2021 15:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ex wel, is dat ook goed?
Ja wat denk jij. 40-45 moedervlekken per vierkante centimeter. Anders fiets ik mezelf letterlijk en figuurlijk naar de najaquote:
Naja vind ik wel een leuke naam anders.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat denk jij. 40-45 moedervlekken per vierkante centimeter. Anders fiets ik mezelf letterlijk en figuurlijk naar de naja
Dat mag ik niet zeggen als mod
Mortaxx is nu alweer van de kruidnoten aan het smikkelenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net zo ongepast als jouw UI midden in juli
ITS THE MOST WONDERFUL TIMEquote:Op zondag 18 juli 2021 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net zo ongepast als jouw UI midden in juli
Op de motor?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:18 schreef Fok-it het volgende:
Net even ritje gemaakt van bijna 3 uur in het zonnetje. Genot
Geen rijbewijs maat. Laten we de motor dan ook maar niet proberen.quote:
Lekker bezigquote:Op zondag 18 juli 2021 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen rijbewijs maat. Laten we de motor dan ook maar niet proberen.
Nee gewoon op het fietske
Sowieso een hate crimequote:Op zondag 18 juli 2021 17:39 schreef Catkiller het volgende:
Waarom heeft die neger de Limburger omver gereden, alsof Limburgers het al niet moeilijk genoeg hebben op het moment
meer ijs gebruiken.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:25 schreef Fcu030 het volgende:
Zo vervelend hè met dat warme weer, dat je drankje dan zo snel opwarmt en al na luttele minuten lauw is....
Wat een ellende.
Heb altijd dat als ik een slok drinken uit de fles wil nemen de fles leeg isquote:Op zondag 18 juli 2021 19:25 schreef Fcu030 het volgende:
Zo vervelend hè met dat warme weer, dat je drankje dan zo snel opwarmt en al na luttele minuten lauw is....
Wat een ellende.
Gangbang gehad met de vrienden van Solotovski?quote:Op zondag 18 juli 2021 19:42 schreef Azula het volgende:
Gvd. Lekker weer. Heb Conona. Afvoer wasmachine verstopt. Iedereen is weg of werken dus niemand kan ontstopper en alcohol voor me halen en quarantaine is saai. JANKEN.
quote:Op zondag 18 juli 2021 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Die zit meestal aan de achterkant hahaaaaatjes
Nee kleine heeft me aangestoken. Was het maar zoiets als fissa dan had ik er nog iets aan gehad.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:47 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Gangbang gehad met de vrienden van Solotovski?
Ach dat kan alsnog aangezien ze zelf dus ook besmet zijn. Of ben je er ook goed ziek van?quote:Op zondag 18 juli 2021 19:48 schreef Azula het volgende:
[..]
[..]
Nee kleine heeft me aangestoken. Was het maar zoiets als fissa dan had ik er nog iets aan gehad.
ja die alcohol is wel echt de hoogste prioriteit nuquote:Op zondag 18 juli 2021 19:42 schreef Azula het volgende:
Gvd. Lekker weer. Heb Conona. Afvoer wasmachine verstopt. Iedereen is weg of werken dus niemand kan ontstopper en alcohol voor me halen en quarantaine is saai. JANKEN.
niet gelezenquote:Op zondag 18 juli 2021 19:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
Je kent dit verhaal vast uit den treure, maar het mag nooit meer gebeuren
CP '86 Rotterdam, Hageraats, John van Ham
Zaten in de Pauluskerk, in plaats van op hun fractiewerk
Nazileuzen in de raad, maar bruine dealers zijn hun maat
Martijn Freling, vlekkenkneus, snoof de partijkas in zijn neus
De nazi-droom waaraan zij zich laafden, heeft andere plannen voor verslaafden
De Führer had het wel geweten, hij had ze in een kamp gesmeten
Een echte volksnationalist is geen verlopen alkoholist
Alleen 'n nazi-hypocriet is een verslaafde parasiet
Eer en trouw zijn valse leuzen uit de mond van deze kneuzen
Verslaafden aan gokkast, fles en hasj zijn een schande voor ons ras
Zijn een schande voor ons ras
De laatste jaren in Diksmuide, hoor je steeds vaker snuifgeluiden
De revolutie wordt beraamd en stomdronken uitgekraamd
De Rijkswacht ziet het lachend aan en wacht tot zij haar slag kan slaan
Drank en drugs eisen hun tol en snel zitten alle cellen vol
De AFA en de BVD, bellen radio en TV
Liggen lachend op de grond want door gaat 't White Powder Front
Voor gek gezet door Fons de Poel, stupide grijnzen op hun smoel
Nederland heeft zich weer vergist, stemt nooit meer 'n nationalist
En in de mars voor Rudolf Hess, met in ieder hand een lege fles
Zwalkt een zatte nazi-skin met aan zijn arm een gabberin
Bloeden kots over hun kleren, weten niet waarom ze demonstreren
Vorig jaar nog 'n linkse hanekam, verraden ze nu hun blanke stam
De gabberscene uit Nederland, veroverde Europa stormenderhand
Keltisch kruis en rood-wit-blauw, ondanks verbod op veler mouw
Tot schrik van onze overheid, duizenden recruten voor onze strijd
Dus werd drugsgebruik gepropageerd en het nationalisme geëlimineerd
je kunt gewoon drank laten bezorgen hoorquote:Op zondag 18 juli 2021 19:42 schreef Azula het volgende:
Hij is toch homosensueel.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb jij weleens met een jongen gezoend?
wat drink je nu?quote:Op zondag 18 juli 2021 19:25 schreef Fcu030 het volgende:
Wat een ellende.
De spanning tussen Guus en @Makrelis maakt plotseling sense!quote:Op zondag 18 juli 2021 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is toch homosensueel.
Wel een beetje bij blijven.
de dag begint ongeveer om 6 uurquote:Op zondag 18 juli 2021 20:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik was pas om 4 uur 's middags op, zal ik doorhalen en dan morgen vroeg slapen zodat mijn slaapritme gefixt is?
Ja maar ben wel ziekquote:Op zondag 18 juli 2021 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
Trouwens überhaupt thuisblijven als je corona hebtAls je niet ziek bent gewoon door met je leven.
Ja morgen daar heb ik nu toch niks aan.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
je kunt gewoon drank laten bezorgen hoor
Iets kouds en ontsmettend voor m’n keel zou best lekker zijn. Het is toch weekend man.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
ja die alcohol is wel echt de hoogste prioriteit nu
Morgen?? Drank delivery is gewoon 24/7 hoor.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:14 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja maar ben wel ziek
[..]
Ja morgen daar heb ik nu toch niks aan.
[..]
Iets kouds en ontsmettend voor m’n keel zou best lekker zijn. Het is toch weekend man.
Ja ga lekker 70 euro voor een fles bocht betalen.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen?? Drank delivery is gewoon 24/7 hoor.
Kijk die snappen het. Als het na een vaccinatie kan dan kan het ook na een besmetting. Heb lang niet gedronken dus kan prima.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:17 schreef christmastsunami het volgende:
tip voor na de vbaccinatie, je kan wat pijn hier en daar krijgen, net als nij een opkomende griep, tip,
schaf drank aan.
Ik heb tijdens covidrestricties 20 euro voor flessen wijn met een winkelwaarde van 4 euro betaald.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:17 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja ga lekker 70 euro voor een fles betalen.
dit is toch geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 18 juli 2021 20:14 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
de dag begint ongeveer om 6 uur
waar?quote:Op zondag 18 juli 2021 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen?? Drank delivery is gewoon 24/7 hoor.
Ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb tijdens covidrestricties 20 euro voor flessen wijn met een winkelwaarde van 4 euro betaald.
Ja goed idee.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik was pas om 4 uur 's middags op, zal ik doorhalen en dan morgen vroeg slapen zodat mijn slaapritme gefixt is?
Zij woont in Ams.quote:
Beter stop je gewoon met alcoholquote:Op zondag 18 juli 2021 20:21 schreef Azula het volgende:
[..]
Zij woont in Ams.
Hier kan het ook wel hoor maar joejoe. Desnoods ga ik gewoon zelf naar de winkel toe maar zo hoog is de nood niet.
Ik snap niet eens hoe het kan, hoe kan je nou tot in de middag in bed liggen, ik kan dat niet, nooit gekunt.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dit is toch geen antwoord op mijn vraag
Want afhankelijk zijn van alcohol is heel alfa?quote:
Wedden van wel als we nu even gaan tongen. Lig jij volgende week de hele dag in je nest.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:24 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik snap niet eens hoe het kan, hoe kan je nou tot in de middag in bed liggen, ik kan dat niet, nooit gekunt.
Afhankelijk. Mevrouw heeft na een periode van droogte even zin in een borrel en dan ben je meteen afhankelijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want afhankelijk zijn van alcohol is heel alfa?
kon niet slapen, pas om 7 uur 's ochtendsquote:Op zondag 18 juli 2021 20:24 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik snap niet eens hoe het kan, hoe kan je nou tot in de middag in bed liggen, ik kan dat niet, nooit gekunt.
Stouterik hedde drugs opquote:Op zondag 18 juli 2021 20:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kon niet slapen, pas om 7 uur 's ochtends
Welke periode van droogte? Het is elke week raven en snuivenquote:Op zondag 18 juli 2021 20:26 schreef Azula het volgende:
[..]
Afhankelijk. Mevrouw heeft na een periode van droogte even zin in een borrel en dan ben je meteen afhankelijk.
Balancerenquote:Op zondag 18 juli 2021 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want afhankelijk zijn van alcohol is heel alfa?
Hallo 2019 speakingquote:Op zondag 18 juli 2021 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke periode van droogte? Het is elke week raven en snuiven
dromen zijn bedrog, in het echt is het andersquote:Op zondag 18 juli 2021 20:25 schreef Azula het volgende:
[..]
Wedden van wel als we nu even gaan tongen. Lig jij volgende week de hele dag in je nest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |