SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja maar dan ook echt heel warmquote:
Met lopen maar de route met de meeste schaduw gelopenquote:
Helemaal niet, dacht dat ik al bruin genoeg was maar ben nog een paar tinten donkerder, ben haast een blonde neger inmiddelsquote:
albino negertquote:Op zondag 18 juli 2021 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niet, dacht dat ik al bruin genoeg was maar ben nog een paar tinten donkerder, ben haast een blonde neger inmiddels
Nee mijn ogen zijn nog gewoon blauwquote:
Hahaha dat wil ik wel zienquote:Op zondag 18 juli 2021 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niet, dacht dat ik al bruin genoeg was maar ben nog een paar tinten donkerder, ben haast een blonde neger inmiddels
Dan heb je pech want loop niet meer buitenquote:
Oh...maar laten weten wanneer je weer buiten looptquote:Op zondag 18 juli 2021 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je pech want loop niet meer buiten
Morgenavond ofzoquote:Op zondag 18 juli 2021 14:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh...maar laten weten wanneer je weer buiten loopt
quote:
Lekker bij een bal gehaktquote:
tomaat?quote:Op zondag 18 juli 2021 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker bij een bal gehakt![]()
Net ook mayo op m'n brood gedaan en dan een tomaat er op
Lekker.quote:
Alleen een tomaat?quote:Op zondag 18 juli 2021 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker bij een bal gehakt![]()
Net ook mayo op m'n brood gedaan en dan een tomaat er op
ja en een beetje peper en zoutquote:
je bent zelfquote:
Eensquote:
Raarquote:Op zondag 18 juli 2021 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ga liever werken dan dat ik dat moet kijken
eensquote:Op zondag 18 juli 2021 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ga liever werken dan dat ik dat moet kijken
Eensquote:
Welke ben jij danquote:
Geen matchende bikiniquote:
Heb je ook bij de Vrijbuiter gekeken?quote:
Ja ik pakte gewoon de eerste de beste winkel die tenten verkoopt om de grap te kunnen makenquote:
Waarom zou klein?quote:Op zondag 18 juli 2021 15:40 schreef Ama het volgende:
Ik heb een house tour gedaan haha. Woonkamer is nog niet af.
Waarom heb je geen gesproken begeleiding erbij gedaanquote:Op zondag 18 juli 2021 15:40 schreef Ama het volgende:
Ik heb een house tour gedaan haha. Woonkamer is nog niet af.
quote:Op zondag 18 juli 2021 15:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom heb je geen gesproken begeleiding erbij gedaan
Max eraf getikt door Hamiltokkiequote:
quote:
Kan Max anders niet winnen?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon die klote Hamilhoer eruit halen. Lost ZO veel gezeik op.
jawel hoor. Maar al die kapsones en dat BLMgedeug begint me behoorlijk de keel uit te hangen. En als hij op deze manier concurrenten gaat uitschakelen ben ik er wel klaar mee.quote:
Nou mooi!quote:
Tom Cruise als Lestatquote:
Ik moest lachen om Jack z'n commentaar. "Ik ben gewoon een kop groterquote:
Waarom ligt Max er al uit?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest lachen om Jack z'n commentaar. "Ik ben gewoon een kop groter"
Zeker nu LeClerc motor problemen heeftquote:Op zondag 18 juli 2021 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja zal hij weinig last hebben
quote:Op zondag 18 juli 2021 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft er ook een schijthekel aan (te lang) wachten?
Heerlijk altijd, te lang wachtenquote:Op zondag 18 juli 2021 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft er ook een schijthekel aan (te lang) wachten?
Tsja, daar heb het hele probleem al: Fransozenquote:Op zondag 18 juli 2021 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik loop naar de bar met de Franse nurderige barkeeper, niemand staat er. Komt er net zo’n vent de hoek om 3 ijsjes een bier en een cocktail.
Is die vent 15 min met die cocktail bezig, bier allang dood ijs gesmolten. Fucking Slome Fransen
ah ja kutquote:Op zondag 18 juli 2021 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik loop naar de bar met de Franse nurderige barkeeper, niemand staat er. Komt er net zo’n vent de hoek om 3 ijsjes een bier en een cocktail.
Is die vent 15 min met die cocktail bezig, bier allang dood ijs gesmolten. Fucking Slome Fransen
Nou dat valt mee, gisteren enorm gelachen met een Franse cafehouder.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, daar heb het hele probleem al: Fransozen![]()
![]()
Dat laatste heet een mens met piemel zijnquote:Op zondag 18 juli 2021 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat valt mee, gisteren enorm gelachen met een Franse cafehouder.
En als die Franse griet aan de bar staat gaat het pijlsnel, die werkt knalhard.
Gaat dat eens even organiseren meneertjequote:Op zondag 18 juli 2021 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat valt mee, gisteren enorm gelachen met een Franse cafehouder.
En als die Franse griet aan de bar staat gaat het pijlsnel, die werkt knalhard.
Gebeurt in Rotterdam ook dagelijks, daarvoor hoef ik niet op vakantiequote:Op zondag 18 juli 2021 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Gisteren rijden we naar het dorp ligt er gewoon een dode neger langs de weg, paar mensen beetje schudden aan hem.
Dat is opzich ook niet waar we voor kwamenquote:Op zondag 18 juli 2021 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebeurt in Rotterdam ook dagelijks, daarvoor hoef ik niet op vakantie
Dat kun je over meerdere dingen zeggen.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is opzich ook niet waar we voor kwamen
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kun je over meerdere dingen zeggen.
Er zijn wel meer dingen die je op vakantie tegenkomt waarvoor je niet persé op vakantie hoeft.quote:
Wat voor dingen?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die je op vakantie tegenkomt waarvoor je niet persé op vakantie hoeft.
Mensen die seks hebben op vakantiequote:
Seks is enkel en alleen bedoelt om kindjes te krijgen en absoluut niet om plezier aan te beleven!quote:
Ja dat lijkt me evidentquote:Op zondag 18 juli 2021 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Seks is enkel en alleen bedoelt om kindjes te krijgen en absoluut niet om plezier aan te beleven!
Heeft de dominee dat je geleerd.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Seks is enkel en alleen bedoelt om kindjes te krijgen en absoluut niet om plezier aan te beleven!
Zo is het! Laat het ze weten hierquote:Op zondag 18 juli 2021 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo leert onze Alwetende God ons datquote:Op zondag 18 juli 2021 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft de dominee dat je geleerd.
The most blessed driver with the greatest fans on earthquote:Op zondag 18 juli 2021 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
vuile kut hemmelton wint nog ookklaar mee
Waardeloze lul
Ja ik ben een slechte verliezer en vlaggetjesvolk en zoquote:
Racistquote:Op zondag 18 juli 2021 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben een slechte verliezer en vlaggetjesvolk en zohet zal allemaal wel
![]()
KUT HAMILTON KRIJG JEUK AAN JE KRINGSPIER kutfiguur
Och, hij heeft een kekke bokaal om 'm te krabben.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben een slechte verliezer en vlaggetjesvolk en zohet zal allemaal wel
![]()
KUT HAMILTON KRIJG JEUK AAN JE KRINGSPIER kutfiguur
There's no black in the Union Jackquote:
Je enige concurrent het ziekenhuis in rijden en het vieren alsof je god zelf bentquote:
nog ruim 13 uurquote:Op zondag 18 juli 2021 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Gegeten, ijsje op, weekend weer voorbij
Wat ga je dan allemaal doen?quote:Op zondag 18 juli 2021 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
zal blij zijn als heel dat cojona gezeik voorbij is en ik ieder weekend weer echt 63,5 uur aan mezelf heb![]()
Wat je dan niet allemaal kunt doen
Nachttreinen komen ook weer terug etc![]()
Denk dat ik niet heel veel anders dan nu ga doen eigenlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
zal blij zijn als heel dat cojona gezeik voorbij is en ik ieder weekend weer echt 63,5 uur aan mezelf heb![]()
Ik wil weer vaker vierdaagse weekendtripjes maken.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik niet heel veel anders dan nu ga doen eigenlijk.
Dit. Enige verschil zijn de feestjes waar ik nu niet naartoe gaquote:Op zondag 18 juli 2021 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik niet heel veel anders dan nu ga doen eigenlijk.
Wat ik vroeger ook wel deed, maar dan nog wat extremer.quote:
Ik zou me snel aanpassen aan het feit dat we een andere fase ingaan.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
O, dat is best leuk. Ben benieuwd of die nachttreinen fatsoenlijke cabines hebben met je eigen douche en wcquote:Op zondag 18 juli 2021 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik vroeger ook wel deed, maar dan nog wat extremer.
vroegah pakte ik op vrijdagavond de nachttrein naar Zürich, München, Praag, Kopenhagen, Warschau of zulke plekken. Een dagje daar en zaterdagavond weer de nachttrein terug.
Nu met al het thuiswerkgenot kan ik ook een hotelletje ter plekke pakken en zondagavond de nachttrein terug pakken. Als ik om 0700 in Arnhem aankom kan ik om 0830 wel "aanwezig" zijn![]()
Enige dat anders zal zijn is verdere reizen met het vliegtuig. Op het moment veranderen de regels me nog teveel om dat te doen.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil weer vaker vierdaagse weekendtripjes maken.
Nachttrein naar Bolzano was de meest verschrikkelijke trip ooit.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is best leuk. Ben benieuwd of die nachttreinen fatsoenlijke cabines hebben met je eigen douche en wc![]()
Weekendje op en neer naar München trekt me wel.
Ik wil heel graag een keer een roadtrip Canada/VS doen. Maar verder vind ik het prima om in Europa te blijven. Nog zoveel te zienquote:Op zondag 18 juli 2021 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Enige dat anders zal zijn is verdere reizen met het vliegtuig. Op het moment veranderen de regels me nog teveel om dat te doen.
Waarom?quote:Op zondag 18 juli 2021 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nachttrein naar Bolzano was de meest verschrikkelijke trip ooit.
ja is gaaf hoorquote:Op zondag 18 juli 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is best leuk. Ben benieuwd of die nachttreinen fatsoenlijke cabines hebben met je eigen douche en wc![]()
Weekendje op en neer naar München trekt me wel.
Je hebt toch een eigen cabine?quote:Op zondag 18 juli 2021 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ooit met de motor op de trein naar Italië gegaan.
Slapen homaar in zo’n hok met stapelbedden en vol bejaarden.
Hele nacht aan de bar zitten heisen met andere motorgasten.
Als je er voor betaald. In het verleden ook wel eens met wat onbekenden geslapen.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt toch een eigen cabine?
Zal toch wel meevallen?quote:Op zondag 18 juli 2021 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja is gaaf hoorHopelijk ben ik er niet inmiddels te oud voor geworden of zo
Hangt er vanaf. Sowieso welke opties er nu terug gaan komen. Vroegah kon je kiezen uit een "ligstoel", een brits in een couchette met 6, eentje met 4, of een echte slaapcoupé voor 1 of.2 personen.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja meestal kom je zo vroeg aan op M Hbf dat je blij bent dat je op dat station zelf ook kunt douchenquote:Op zondag 18 juli 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen?
Lijkt me heerlijk om ‘s morgens frisgedoucht en met een ontbijtje in je buik uit te stappen op München Hbf
Die zijn behoorlijk prijzigquote:Op zondag 18 juli 2021 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 juli 2021 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja meestal kom je zo vroeg aan op M Hbf dat je blij bent dat je op dat station zelf ook kunt douchen
de wie?quote:Op zondag 18 juli 2021 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn zinnen gezet op de Deerstalker
Ieuwl straks ligt er eentje berig zijn zuurstok te polijsten in het bed naast je.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je er voor betaald. In het verleden ook wel eens met wat onbekenden geslapen.
Zou lekker voor de privé optie gaan.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Sowieso welke opties er nu terug gaan komen. Vroegah kon je kiezen uit een "ligstoel", een brits in een couchette met 6, eentje met 4, of een echte slaapcoupé voor 1 of.2 personen.
Ligstoel was dan like 29 euro per enkele reis, couchette 6 was dan 39 euro, couchette 4 zegmaar 59, en die echte slaapcoupés 200-250. Inclusief een flesje bubbels, dat wel.
Gordijntjes even beetje dichtschuiven.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ieuwl straks ligt er eentje berig zijn zuurstok te polijsten in het bed naast je.
ja ik nu ookquote:Op zondag 18 juli 2021 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou lekker voor de privé optie gaan.
Nou ja op eoa plek 50 km buiten je bestemming. Nog 2 uur wachten op Immigrations en dan een bus naar de stad zoeken etcquote:Op zondag 18 juli 2021 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
Trouwens voor dat geld kun je net zo goed vliegen en ben drie keer zo snel op je bestemming.
De Deerstalkerquote:
Oh ja omgekeerd natuurlijkquote:Op zondag 18 juli 2021 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De DeerstalkerDat is de trein die ‘s avonds vertrekt vanuit Fort William en ‘s morgens arriveert in Londen.
Al is omgekeerd misschien toffer
Die hebben een betere lobby inderdaad. Lekker belastingvrij vliegen.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
Trouwens voor dat geld kun je net zo goed vliegen en ben drie keer zo snel op je bestemming.
Binnen de EU loop zo door. Ooit een wedstrijdje AMS-Parijs gedaan met iemand die beweerde dat de Thalys sneller is dan een vlucht vanuit Schiphol.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja op eoa plek 50 km buiten je bestemming. Nog 2 uur wachten op Immigrations en dan een bus naar de stad zoeken etc
Hangt er maar net vanaf wat je als begin- en eindpunt neemt natuurlijkquote:Op zondag 18 juli 2021 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Binnen de EU loop zo door. Ooit een wedstrijdje AMS-Parijs gedaan met iemand die beweerde dat de Thalys sneller is dan een vlucht vanuit Schiphol.
Makkelijk gewonnen
Toch vind ik de trein op zulke afstanden wel superrelaxtquote:Op zondag 18 juli 2021 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Binnen de EU loop zo door. Ooit een wedstrijdje AMS-Parijs gedaan met iemand die beweerde dat de Thalys sneller is dan een vlucht vanuit Schiphol.
Makkelijk gewonnen
Naar London ga ik ook liever met de trein; kom ik een stuk relaxter aan.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch vind ik de trein op zulke afstanden wel superrelaxt
In één dag?quote:Op zondag 18 juli 2021 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil nog steeds weleens kijken hoe ver je kunt komen. Dat heb ik nog nooit echt gedaan. Wel op papier. Afhankelijk van veranderingen in de dienstregeling kon je vanuit Utrecht Sicilië nčt wel of nčt niet halen. Dat zal vanuit Deventer niet echt beter geworden zijn ben iuk bang
quote:Op zondag 18 juli 2021 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Naar London ga ik ook liever met de trein; kom ik een stuk relaxter aan.
Mijn langste is denk ik naar Almere strand voor een festivalquote:Op zondag 18 juli 2021 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In één dag?
Dordrecht-München was mijn langste treintripje. Lekker eerste klas. Boekje, kopje koffie, beetje staren uit het raam. Topreis
Vroeger met de OV-studentenkaart schoot ik kriskros door Nederland als ik de kans kreegquote:Op zondag 18 juli 2021 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn langste is denk ik naar Almere strand voor een festival
Hartje Amsterdam naar de Île de la Cité. Ik, mijn vriendin en andere vriendin via taxi naar Schiphol naar Charles de Gaules en dan weer met taxi.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf wat je als begin- en eindpunt neemt natuurlijk
Ik heb mijn OV-kaart geloof ik maar 1 keer opgehaald omdat het 6 keer zo snel was om met de auto naar school te gaanquote:Op zondag 18 juli 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger met de OV-studentenkaart schoot ik kriskros door Nederland als ik de kans kreeg
Heerlijke tijd was dat, de OVquote:Op zondag 18 juli 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger met de OV-studentenkaart schoot ik kriskros door Nederland als ik de kans kreeg
quote:Op zondag 18 juli 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Veel lol mee gehad. Je kon er toen ook nog gratis mee naar Antwerpen
Ja, die heb ik maar weer uitgezet. Voorlopig is er van regelmatig reizen nog geen sprakequote:Op zondag 18 juli 2021 20:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu zo'n flex abonnement maar nog niet gebruikt. RIP oude voordeelurenkaart.
Wat een wereldreis. Bij m'n laatste keer Antwerpen onweerde het als een gek en waren er allemaal treinen uitgevallen. Nog de laatste trein om acht uur ofzo weten te halen na veel gehaast en was om 1 uur thuisquote:
Ik krijg nu elke maand een factuur van 0 euro.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die heb ik maar weer uitgezet. Voorlopig is er van regelmatig reizen nog geen sprake
quote:
Uurtje, volgens mij. Ik genoot ervanquote:Op zondag 18 juli 2021 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een wereldreis. Bij m'n laatste keer Antwerpen onweerde het als een gek en waren er allemaal treinen uitgevallen. Nog de laatste trein om acht uur ofzo weten te halen na veel gehaast en was om 1 uur thuis
Ik ben dan weer in een poep en een scheet in Duitsland dus elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uurtje, volgens mij. Ik genoot ervan
quote:Op zondag 18 juli 2021 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dan weer in een poep en een scheet in Duitsland dus elk nadeel heb z'n voordeel.
Kleve en Centro, verder ben ik nog niet geweest met de autoquote:Op zondag 18 juli 2021 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Duitsland is altijd beter dan België.
Kleve
Nee in een weekendquote:Op zondag 18 juli 2021 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In één dag?
Dordrecht-München was mijn langste treintripje. Lekker eerste klas. Boekje, kopje koffie, beetje staren uit het raam. Topreis
Nog wat Limburgers opgepikt?quote:Op zondag 18 juli 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
Slecht idee om vandaag op de Waal te varen jongens
Ik weet nog dat er naar Parijs een slaaptrein gingquote:Op zondag 18 juli 2021 20:21 schreef CherryLips het volgende:
M'n langste treinreis was Amersfoort-Berlijn.
Al leek Rotterdam-Parijs ook een eeuwigheid te duren aangezien die niet reed en we in de stoptrein naar Antwerpen werden gefrot.
Dat sowiesoquote:Op zondag 18 juli 2021 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kleve en Centro, verder ben ik nog niet geweest met de autoMaar rij wel liever in Duitsland dan in België.
Slaaptrein voor een reis van 4 uur?quote:Op zondag 18 juli 2021 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er naar Parijs een slaaptrein ging
Nopes maar wel een half bos aan hout geraakt en volgens mij een halve caravan, echt levensgevaarlijk, dat bootje mag morgen het water uit om de schade te bekijkenquote:
Ja precies. Beetje pushing da limitzquote:
ja vroegah duurde dat dus 10 uur.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slaaptrein voor een reis van 4 uur?
net niet meerquote:Op zondag 18 juli 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Reden ze toen nog met een stoomtrein?
Als het nog mag, wil ik nog een weekendje wandelen in het Teutoburgerwaldquote:Op zondag 18 juli 2021 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Beetje pushing da limitzMisschien binnenkort toch maar eens wat opties gaan onderzoeken
Die waren niet zo traag hoorquote:Op zondag 18 juli 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Reden ze toen nog met een stoomtrein?
Daar is niets moeilijks aanquote:Op zondag 18 juli 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het nog mag, wil ik nog een weekendje wandelen in het Teutoburgerwald
Ik de DM. En dat warenhuis is ook leuk, je krijgt er een beetje heimwee van naar de V&D. En ik kan er eigenlijk altijd wel slagen qua kleding. Het warenhuis van Centro is groter en daar heb je meer restaurants enzo. Lekker betaalbaar ook. Maar de DM in Centro zelf is wel weer kleiner.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Centro ken ik niet. Maar Kleve is een tof stadje. Kwam daar vroeger regelmatig de Edeka plunderen
quote:Op zondag 18 juli 2021 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik de DM. En dat warenhuis is ook leuk, je krijgt er een beetje heimwee van naar de V&D. En ik kan er eigenlijk altijd wel slagen qua kleding. Het warenhuis van Centro is groter en daar heb je meer restaurants enzo. Lekker betaalbaar ook. Maar de DM in Centro zelf is wel weer kleiner.
Daar ben ik ooit met een collega iPhones gaan kopen; auto van de baas mee en telefoons inslaan.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik de DM. En dat warenhuis is ook leuk, je krijgt er een beetje heimwee van naar de V&D. En ik kan er eigenlijk altijd wel slagen qua kleding. Het warenhuis van Centro is groter en daar heb je meer restaurants enzo. Lekker betaalbaar ook. Maar de DM in Centro zelf is wel weer kleiner.
Burner phones voor schimmige deals?quote:Op zondag 18 juli 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit met een collega iPhones gaan kopen; auto van de baas mee en telefoons inslaan.
Het was gisteren World Smiley Day. Proficiat nogquote:Op zondag 18 juli 2021 20:39 schreef Flory het volgende:
Brugge - Bolzano is mijn verste treinreis![]()
Laatste jaren (voor corona uiteraard) altijd met de trein, Kopenhagen, Berlijn, Salzburg, Innsbruck
Dankjequote:Op zondag 18 juli 2021 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was gisteren World Smiley Day. Proficiat nog
Dat staat hier ook nog op de planningquote:Op zondag 18 juli 2021 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eindhoven - Wenen is de langste reis per trein; wel met een tussenstop van een paar dagen in München.
Ja klopt. Nou ja Ibbenbüren dan? Of verder naar het oosten. Detmold die kant op is ook prima.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Qua hotels is Tecklenburg nogal bedroevend
Mijn langste non-stop rit is Salzburg - Athene maar dat was al in 1991. Mijn langste treinreis is een retourtje Utrecht - Viseul de Sus in noord-Roemenië. 4837 km in anderhalve week. En het ging niet eens om treinreizen maar het was gewoon een nieuwjaarspartyquote:Op zondag 18 juli 2021 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eindhoven - Wenen is de langste reis per trein; wel met een tussenstop van een paar dagen in München.
Mja, bij Ibbenbüren is het landschap weer saaiquote:Op zondag 18 juli 2021 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Nou ja Ibbenbüren dan? Of verder naar het oosten. Detmold die kant op is ook prima.
Nee nee Dörenther Klippen zijn gaaf hoor. Hockendes Weib en zo. Okee niet voor een hele week maar toch.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, bij Ibbenbüren is het landschap weer saai![]()
Detmold ken ik niet. Even googlen.
Prins Bernhard?quote:Op zondag 18 juli 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Kreis Lippe, daar komt die ouwe olifantenjager vandaan.
Dat is heel het noordelijk deel van Duitsland, alleen Bayern kan mij bekoren.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat is niet direct bij Ibbenbüren, toch? Ik wil mijn hotel uitrollen en gelijk op een prachtige wandelroute staanquote:Op zondag 18 juli 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nee Dörenther Klippen zijn gaaf hoor. Hockendes Weib en zo. Okee niet voor een hele week maar toch.
Hermanswegequote:Op zondag 18 juli 2021 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat is niet direct bij Ibbenbüren, toch? Ik wil mijn hotel uitrollen en gelijk op een prachtige wandelroute staan
Daar staat dat Hermannsdenkmal toch?quote:Op zondag 18 juli 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawohlquote:Op zondag 18 juli 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar staat dat Hermannsdenkmal toch?
Kilometer of drie bergafwaarts geloof ik jaquote:Op zondag 18 juli 2021 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat is niet direct bij Ibbenbüren, toch? Ik wil mijn hotel uitrollen en gelijk op een prachtige wandelroute staan
Is te doenquote:Op zondag 18 juli 2021 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kilometer of drie bergafwaarts geloof ik ja
Jij bent in één hokje met US, dat weet je he?quote:
Daar is het Duitsland voorquote:Op zondag 18 juli 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Die hotels zijn allemaal alsof er iemand in 1963 is overleden en daarna onbewoond zijn.
Nee joh die woont meer zuidelijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent in één hokje met US, dat weet je he?
Ooh dat is maar 100 minuten rijden.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je even op Tecklenburg googelen
Vorig jaar zwarte woud.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar is het Duitsland voor![]()
Zolang ik ‘s morgen kakelverse broodjes krijg met jam, ben ik een blij mens.
Zit je zoquote:Op zondag 18 juli 2021 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooh dat is maar 100 minuten rijden.
Ja, daar had ik ook een hip ding geboekt.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vorig jaar zwarte woud.
Daar zijn wel echte hotels.
Ja, nu even niet gaanquote:Op zondag 18 juli 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is 150 minuten. Krijg van Google wel een waarschuwing voor de overstromingen.
Klopt. En ikquote:Op zondag 18 juli 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel mooi Monschau maar ik heb altijd het idee dat iedereen daar boven de 100 is.
Allemaal Nederlanders.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel mooi Monschau maar ik heb altijd het idee dat iedereen daar boven de 100 is.
Ja. Maar als je gewoon op een maandag gaat is het even mooi, en de winkels zijn WEL openquote:
Zolang je niet op goede vrijdag gaat. Die fout maak je ook 1 keer.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar als je gewoon op een maandag gaat is het even mooi, en de winkels zijn WEL open
Vaticaanstad op 6 januari is ook zoietsquote:Op zondag 18 juli 2021 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang je niet op goede vrijdag gaat. Die fout maak je ook 1 keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |