abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200421217
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als het doel is dat rappers daarom niet meer kunnen rappen hoe gangstah ze zijn?
Liever niet, maar als ze dat uit eigen zak betalen allemaal die clips... Dan vind ik dat nog wel wat anders dan wanneer dat met subisidie wordt geregeld.
  zondag 18 juli 2021 @ 12:21:11 #27
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_200421280
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Liever niet, maar als ze dat uit eigen zak betalen allemaal die clips... Dan vind ik dat nog wel wat anders dan wanneer dat met subisidie wordt geregeld.
De hele kunst- en cultuursector wordt met subsidies geregeld. Musea, concerten, festivals, galerieën, films etc. En alles wat voorkomt in rapteksten zie je bijvoorbeeld ook in films.

Maar verder is het natuurlijk geen vergelding voor het feit dat de moordenaar van De Vries een paar rapnummers heeft opgenomen.
Dit, dus.
  zondag 18 juli 2021 @ 12:23:56 #28
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_200421316
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_200421471
Als je slechtheid subsidieert in de muziek waar veel jongeren zich mee bezighouden, waarom zouden ze dan zich afhouden van criminaliteit? De overheid geeft verschillende boodschappen af met subsidieren.
Voor die jongeren is crimineel zijn een identiteit waar ze niets verkeerds in zien, want ze zijn opgevoed dat het mag, het maakt niet uit of je crimineel bent of niet, sterker nog, je mag het helemaal uitleven in je hobby en dan zou het opeens vanaf je volwassenheid niet meer mogen? En het mag alleen als hobby maar niet in het echie. Dat is te ingewikkeld voor iemand met een iq van 60.
pi_200424417
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:20 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:
"On bended knee is no way to be free"

Sorry to tell you but that's the way we live now.

Een politicus moet 24 per dag beveiligd worden omwill van zijn politieke standpunten. Wordt veroordeeld omdat hij vraagt of de kiezer meer of minder Marokkanen wil.

We are living on bended knees!
Stel je toch niet aan man... Wilders leeft niet on bended knees...

Die man heeft gewoon van die domme standpunten, de Vries heeft niet voor niks heel vaak met Wilders in de clinch gelegen. Hij kamt gewoon een hele groep over een scheer.
En de Vries was wat dat betreft veel genuanceerder...

Tevens is het terecht dat Wilders is veroordeelt voor zijn "minder minder" opmerking. Hij is wel veroordeeld maar heeft geen straf gekregen. Daar moest Wilder juist blij mee zijn. De rest van politiek Nederland had wel een straf gekregen.
pi_200424748
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 16:11 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Stel je toch niet aan man... Wilders leeft niet on bended knees...

Die man heeft gewoon van die domme standpunten, de Vries heeft niet voor niks heel vaak met Wilders in de clinch gelegen. Hij kamt gewoon een hele groep over een scheer.
En de Vries was wat dat betreft veel genuanceerder...

Tevens is het terecht dat Wilders is veroordeelt voor zijn "minder minder" opmerking. Hij is wel veroordeeld maar heeft geen straf gekregen. Daar moest Wilder juist blij mee zijn. De rest van politiek Nederland had wel een straf gekregen.
Ook met "domme standpunten" kun je on bended knees leven. Dat is de hele grap van vrijheid: je mening mag dan nog zo dom zijn, je mag die uiten. Binnen bepaalde grenzen uiteraard en dat heeft ze rechter getoetst.

Maar volgens mij troll je
pi_200425035
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 16:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ook met "domme standpunten" kun je on bended knees leven. Dat is de hele grap van vrijheid: je mening mag dan nog zo dom zijn, je mag die uiten. Binnen bepaalde grenzen uiteraard en dat heeft ze rechter getoetst.

Maar volgens mij troll je
Haha, ik en trollen... Dat is een beetje een dingetje van deze tijd "iemand met een andere mening" dan "je bent een troll"...

Wilders leeft niet op bendend knees. Hij spreekt zich nog steeds uit. Wordt beveiligd op onze kosten (al vanaf het moment dat hij de politiek in ging). Pas als hij daadwerkelijk niet meer zijn mening mag uiten dan is het dat hij gebogen knieen heeft.

En degene waar ik op reageerde beweerde ook nog dat Wilders on bendend knees leeft omdat hij veroordeeld wordt voor een uitspraak.. Dat sloeg nergens op. Je mag gewoon niet alles zeggen in NL als je daarmee groepen discrimineert. Wetje 1 van het wetboek der strafrecht.
pi_200425373
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 16:31 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Haha, ik en trollen... Dat is een beetje een dingetje van deze tijd "iemand met een andere mening" dan "je bent een troll"...

Wilders leeft niet op bendend knees. Hij spreekt zich nog steeds uit. Wordt beveiligd op onze kosten (al vanaf het moment dat hij de politiek in ging). Pas als hij daadwerkelijk niet meer zijn mening mag uiten dan is het dat hij gebogen knieen heeft.

En degene waar ik op reageerde beweerde ook nog dat Wilders on bendend knees leeft omdat hij veroordeeld wordt voor een uitspraak.. Dat sloeg nergens op. Je mag gewoon niet alles zeggen in NL als je daarmee groepen discrimineert. Wetje 1 van het wetboek der strafrecht.
Nee hoor, niet iedereen met een andere mening is een troll in mijn ogen. Mss kwam het ook door "over 1 scheer kammen"
En nu weer de faliekant onjuiste bewering dat Geert Wilders al sinds hij de politiek in ging beveiligd wordt. In zijn periode bij de VVD was hij zelfs best gematigd ten aanzien van bepaalde bevolkingsgroepen....En werd hij zeker niet beveiligd.
  zondag 18 juli 2021 @ 17:00:01 #34
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_200425831
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Het idee van subsidie van kansenparels is ook een probleem
De drillraps een platform geven werkt averechts, kickboxlessen werken averechts en de vlinderreisjes zijn ook weggehooid geld.
Er is simpelweg een groep zwakbegaafd tuig dat per definitie een verspilling van resources is.
  zondag 18 juli 2021 @ 17:02:13 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200425877
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:00 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Er is simpelweg een groep zwakbegaafd tuig dat per definitie een verspilling van resources is.
Daarom is het ook zo gevaarlijk als je ze overlaat aan de criminele bendes, want die leggen ze maar wat graag in de watten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200426016
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daarom is het ook zo gevaarlijk als je ze overlaat aan de criminele bendes, want die leggen ze maar wat graag in de watten.
Zogezegd in de watten. Ze wisten heus wel dat Delano te dom was om te poepen (denk ik afgaande van de details van de aanslag) en dat hij daarom opgepakt zou worden na zijn daad. Win/win. Target uit de weg geruimd zonder dat het maar één cent gekost heeft.
  zondag 18 juli 2021 @ 17:10:45 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200426076
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zogezegd in de watten. Ze wisten heus wel dat Delano te dom was om te poepen (denk ik afgaande van de details van de aanslag) en dat hij daarom opgepakt zou worden na zijn daad. Win/win. Target uit de weg geruimd zonder dat het maar één cent gekost heeft.
Mwah, ze zullen hem best een tijdje gepamperd hebben voor hij dit ging doen, ze moesten wel zeker weten dat hij het zou doen en niet weg zou lopen of de politie zou bellen cq waarschuwen.

Ik denk idd niet dat er veel in geïnvesteerd hoefde te worden, maar wel wat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 18 juli 2021 @ 17:20:54 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200426298
Overigens is dat ook gelijk het grootste gevaar als je zulk soort laaghangend fruit voor de criminele bendes laat hangen: ze hebben amper investering nodig om dat soort jongens dit soort dingen te laten doen.

En laten we eerlijk zijn, we zijn nu, en bij Derk Wiersum, vooral zo verontwaardigd omdat het de good guys zijn die vermoord worden, als ze elkaar afknallen interesseert het vrijwel niemand wat, zelfs niet bij een vergismoord want daarbij wordt meestal ook een niet-Nederlander het slachtoffer.

Hoeveel ophef was er om de vergismoord waarbij Djordy Latumahina in oktober 2016 vermoord werd?
En dan hebben die daders gelukkig al behoorlijk zware straffen gehad.

Het is niet zo "onschuldig" als ze vooral elkaar afknallen, want het type schutter dat ze daar voor inzetten weet helemaal niet zeker dat ze een andere crimineel afknallen, en dat boeit ze ook niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200426331
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:20 schreef Leandra het volgende:
Overigens is dat ook gelijk het grootste gevaar als je zulk soort laaghangend fruit voor de criminele bendes laat hangen: ze hebben amper investering nodig om dat soort jongens dit soort dingen te laten doen.

En laten we eerlijk zijn, we zijn nu, en bij Derk Wiersum, vooral zo verontwaardigd omdat het de good guys zijn die vermoord worden, als ze elkaar afknallen interesseert het vrijwel niemand wat, zelfs niet bij een vergismoord want daarbij wordt meestal ook een niet-Nederlander het slachtoffer.

Hoeveel ophef was er om de vergismoord waarbij Djordy Latumahina in oktober 2016 vermoord werd?
En dan hebben die daders gelukkig al behoorlijk zware straffen gehad.

Het is niet zo "onschuldig" als ze vooral elkaar afknallen, want het type schutter dat ze daar voor inzetten weet helemaal niet zeker dat ze een andere crimineel afknallen, en dat boeit ze ook niet.
Ga je het nou op rascisme gooien? Doen niet zo triest.
  zondag 18 juli 2021 @ 17:34:30 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200426595
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:22 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ga je het nou op rascisme gooien? Doen niet zo triest.
Dat is idd onterecht, Rob Zweekhorst was ook een vergismoord.
En ook bij hem werd, net als bij Latumahina, in eerste instantie nog even gesuggereerd dat hij in het criminele circuit zou zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200428419
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of dat ze van twee walletjes eten: lekker recreëren met subsidie én met bendes, of alleen de crimineel uithangen.
pi_200428583
Zo kennen we peter weer, met een publiek afscheid vertrekken.
speak only if it improves the silence.
pi_200428597
quote:
3s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:03 schreef TjjWester het volgende:
Zo kennen we peter weer, met een publiek afscheid vertrekken.
:')
pi_200428604
Dit topic is compleet ontspoort
pi_200428637
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:04 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

:')
Ieder "normaal" persoon zou in een besloten bijeenkomst weg gebracht willen worden, peter koos voor een kermis in koninklijk theater carré en daarnaast nog een besloten bijeenkomst.

Zeker in coronatijd vindt ik dat verwerpelijk, los van wat er allemaal is gebeurd.
pi_200428683
quote:
3s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:06 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ieder "normaal" persoon zou in een besloten bijeenkomst weg gebracht willen worden, peter koos voor een kermis in koninklijk theater carré en daarnaast nog een besloten bijeenkomst.

Zeker in coronatijd vindt ik dat verwerpelijk, los van wat er allemaal is gebeurd.
Vindt ik zou Peter verschrikkelijk hebben gevonden.
pi_200428807
quote:
3s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:06 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Het is de bekendste Nederlander wereldwijd. Zo gaat dat nou eenmaal.
pi_200428904
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:13 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Het is de bekendste Nederlander wereldwijd. Zo gaat dat nou eenmaal.
Het lijkt alsof er een soort oranjegekte is ontstaan. Maar dan in de negatieve zin. Iedereen wil er iets over zeggen, iedereen wilt er van profiteren en erbij zijn.
pi_200429263
Iemand die naar Carré gaat?
Hoe gaat dat in zijn werk? Met een open kist ofzo? Dan weet ik zeker niet te gaan.
pi_200429288
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:33 schreef Sfancta het volgende:
Iemand die naar Carré gaat?
Hoe gaat dat in zijn werk? Met een open kist ofzo? Dan weet ik zeker niet te gaan.
Ik neem aan dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')