2 jaar later dezelfde startplek in de finalequote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:20 schreef Sableheart het volgende:
En gelijk goede variatie, maar vanaf de 2e plek gaat dit het lastig krijgen.
Haha nee dat hebben we die stakker niet meer aangedaanquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft hij voor 2021 ook een review gedaan?
Gelezen wel maar onthouden is een ander ding.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik weet wat de kreviews waren, maar weet niet zeker of ik ze allemaal helemaal gelezen heb.
Heel veel kreviews maakten me aan het lachenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik weet wat de kreviews waren, maar weet niet zeker of ik ze allemaal helemaal gelezen heb.
Is ook leuk, maar ik vond in semi-finale beter overkomen dan in de finalequote:
Het vreemde is dat ik hem juist meer ben gewaarderen met alle online dingen van de laatste tijd.quote:
Hadden het waarschijnlijk beter gedaan als ze de 2020 versie hadden mogen sturen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Jammer dat het dit jaar weer misging met Tsjechië, ze leken het eindelijk begrepen te hebben
11e is niet zo laag toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik snap echt niet waarom dit zo laag eindigt is...
Het is aardig, het is sympathiek, maar het valt ook weer niet zó op.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik snap echt niet waarom dit zo laag eindigt is...
Kemama had meer kans gemaakt jaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hadden het waarschijnlijk beter gedaan als ze de 2020 versie hadden mogen sturen.
En zelfs daarvan had ik geen hoge verwachtingenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hadden het waarschijnlijk beter gedaan als ze de 2020 versie hadden mogen sturen.
WAAR BLIJFT HET NL-ALERT?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |