Zeker een dikke borg die ze terugwillenquote:Op maandag 19 juli 2021 03:00 schreef maan_man het volgende:
Blij dat ze ten minste een iemand hebben gepakt. Ik volg het echter niet. Aan de ene kant heb je compleet schijt. Het boeit hen niks, ze slaan gewoon iemand dood, maar de sleutel inleveren vinden ze zo belangrijk dat er iemand voor achterblijft.
Ze zaten daar met 13 klootjes ... zal best een mooi bedrag zijn.quote:Op maandag 19 juli 2021 07:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zeker een dikke borg die ze terugwillen
Ook gewoon broodje aap, zijn maar weinig landen waar dit gebeurt, misschien paar extreme plekken in Zuid Amerika, maar dan moet je het wel heel bont hebben gemaakt.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannen die romantiserend praten over de mannen in gevangenissen en zeepjes laten vallen...
Wel weer kans dat ze naar Nederlwnd teruggehaald worden en de straf aangepast naar Nederlands softe maatstaven.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Denk niet dat ze in de Spaanse rechtbank rekening houden met het lage iq van de verdachten
Is onzin. Is ook al eerder besproken in dit topic.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wel weer kans dat ze naar Nederlwnd teruggehaald worden en de straf aangepast naar Nederlands softe maatstaven.
Want? Dat doen we niet meer tegenwoordig?quote:Op maandag 19 juli 2021 08:47 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Is onzin. Is ook al eerder besproken in dit topic.
Als die Spanjaarden beloven dat er zware straffen uitgedeeld worden dan mogen die acht tickets wat mij betreft met belastinggeld betaalt worden.quote:
Zou inderdaad ook kunnen.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:47 schreef slashdotter3 het volgende:
Het lijkt mij logisch dat het 1 van de 4 is die NIET heeft meegedaan aan het geweld die is achtergebleven om de sleutel in te leveren. Maar goed, we merken het komende week.
Ik was 20 jaar geleden in Salou met een groep vrienden, maar ik kan me niet herinneren dat er toen heel veel agressie was. Natuurlijk wel genoeg dronken Nederlanders, maar meestal was er wel een relaxte feestelijke stemming.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
El Arenal, Salou, Lloret de Mar. Ik heb genoeg gezien van die pauperzooi.
Maar bedankt voor je reisgids-geleuter. Behoorlijk overbodig in een topic over een knokpartij in jongerenoord op Mallorca, maar goed.
Joes Kloppenburg, doodgetrapt in 1996. Daar moest ik ook aan denken. Toen was ik helaas al niet jong meer.quote:
https://www.trouw.nl/nieuws/zinloos-geweld~b59cd1cd/quote:Op maandag 19 juli 2021 10:11 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
aangezien dit gedrag vroeger (en daarmee bedoel ik vóór 1980) niet voorkwam.
Of te wel de term is eind vorige eeuw verzonnen maar het verschijnsel bestaat eigenlijk altijd al.quote:Zinloos geweld?
Opeens was daar een nieuwe term voor een oud verschijnsel: 'zinloos geweld'. In de krant werd geweld ook vroeger vaak 'zinloos' genoemd, maar niet alleen als het uitgaansgeweld was. Ira-geweld in Ulster of Servisch geweld op de Balkan heette in die dagen ook nog 'zinloos'.
Voor 1980 werd niemand zonder reden in elkaar getimmerd? Natuurlijk wel.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:11 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Joes Kloppenburg, doodgetrapt in 1996. Daar moest ik ook aan denken. Toen was ik helaas al niet jong meer.
Is het toen begonnen, deze hyperaggressiviteit? Het moet toch iets met een bepaalde drug te maken hebben, veronderstel ik, aangezien dit gedrag vroeger (en daarmee bedoel ik vóór 1980) niet voorkwam.
wss een borg van 1000e die ze graag terug willenquote:Op maandag 19 juli 2021 03:00 schreef maan_man het volgende:
Blij dat ze ten minste een iemand hebben gepakt. Ik volg het echter niet. Aan de ene kant heb je compleet schijt. Het boeit hen niks, ze slaan gewoon iemand dood, maar de sleutel inleveren vinden ze zo belangrijk dat er iemand voor achterblijft.
Kleine nuance is dat ze hem natuurlijk vanuit hun perspectief niet doodsloegen. Hij werd eerst nog naar het ziekenhuis gebracht, daar overleed hij.quote:Op maandag 19 juli 2021 03:00 schreef maan_man het volgende:
We zullen zien of er daadwerkelijk iets mee gedaan gaat worden.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt maar er is gewoon een uitleveringsverdrag.
Dan kun je iig trots zijn op de opvoeding.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:05 schreef MCH het volgende:
mogelijke daders 18-20 jaar, gaat je kind ook voor het eerst even ver weg op vakantie
Op een andere manier je kind verliezen lijkt me ook niet zo tof. Maar ik snap je punt.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:08 schreef satecl het volgende:
Moet er niet aan denken om mijn kind op zo'n manier te verliezen...
Al was het zelfverdediging - wat me sterk lijkt met 13 tegen 5 - dan nog is dat wel klaar als iemand op de grond ligt. Hem dan nog tegen z'n hoofd blijven schoppen is wat mij betreft moord.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:40 schreef Pvt.Webster het volgende:
Even het hele verhaal afwachten of het echt totaal random is of er nog wat meer speelt (wat de doodslag niet goedpraat, maar dan is het wel anders dan zomaar even lekker schoppen voor de lol).
En dan nog de vraag of ze echt naar Spanje terug moeten in de gevangenis of dat NL iets gaat regelen voor ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |