25e!quote:
Ik had oeroeboeroe nog en geen Aberasturi. Dronken. Al had ik anders denk ik Janse of Lobato gehad. Die eerste was wel prima geweest.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:45 schreef GotenSSJ het volgende:
1-7, 10 en Matthews
Net als genoeg andere mensen denk ik zo
Ik ondersteun deze motie.quote:
Ik had eerst Dainese niet (overheen gekeken) dus ik ben content, al was Oeroeboere niet zo slim sowieso denk ik.quote:
Matthews of Aranburu maakt niet zoveel uit nee, al zul je met al die namen nog steeds wel bovenin zitten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had eerst Dainese niet (overheen gekeken) dus ik ben content, al was Oeroeboere niet zo slim sowieso denk ik.
1 tm 7 , 10 en oeroeboere. Zal er wel niet heel veel mee opschieten.
Toch nog 20e in het dagklassement, de slingers gaan uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Matthews of Aranburu maakt niet zoveel uit nee, al zul je met al die namen nog steeds wel bovenin zitten.
Je had hem niet toen die 2de was?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Demare heeft me alleen maar geld gekost. Waardeloze renner. Zal volgende keer wel winnen dan als ik hem niet meeneem
Dat is dan toch juist fijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil Tratnik opstellen morgen maar hij wordt niet genoemd in de Optak. Lasteg lasteg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |