En wie heeft er last van die val gisterenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, wordt het een vlucht of niet? En als het geen vlucht wordt, is het dan voor types als Jody al of alleen voor de echte puncheurs (en klimmers die echt wel een sprint hebben)
Zoveel vragen.
Medisch bulletin was wel aan de korte kant.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En wie heeft er last van die val gisteren
ikquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En wie heeft er last van die val gisteren
Ik had eerst een vlucht gedaan maar toch maar de switch gemaakt. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, wordt het een vlucht of niet? En als het geen vlucht wordt, is het dan voor types als Jody al of alleen voor de echte puncheurs (en klimmers die echt wel een sprint hebben)
Zoveel vragen.
Ik heb bij vluchtetappes die vlak zijn wel een bepaalde tactiek.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:13 schreef VoMy het volgende:
Dit is nou echt zo'n profiel waarbij de vlucht gaat bestaan uit 10 pannenkoeken, loont het dan de moeite om die te gaan voorspellen?
tja maar dan is de vraag welke vluchtelingen vandaag de oversteek halenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:08 schreef franklop het volgende:
Ga nu maar voor een vlucht. Lijkt toch meest logisch.
je kiest de 9 goedkoopste renners in de hoop zo weinig mogelijk te verliezen ?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb bij vluchtetappes die vlak zijn wel een bepaalde tactiek.
Kan je bijna nog beter niemand opstellenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:54 schreef crv het volgende:
[..]
je kiest de 9 goedkoopste renners in de hoop zo weinig mogelijk te verliezen ?
Vanaf vandaag niet meer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan je bijna nog beter niemand opstellen
Ach als een team met alleen klassementsrenners wint verliest die alweer een hoop door het startgeld.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar Roglic en Ciccone weggepleurd. Nu maar hopen dat het niet alsnog voor de kleppers is.
Hier is er eentje. Ik twijfelde nog omdat Feltet hem noemde, maar gelukkig toch nog grijs.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:18 schreef Mani89 het volgende:
Nick genoemd op Feltet en ik heb gelijk 60 meelopers aan mijn bandwagon hangen
Ik heb gelukkig nog wel wat renners die kort zouden kunnen zitten, maar Roglic en Ciccone had ik misschien wel moeten houden ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:58 schreef franklop het volgende:
Ik had ook gewoon gevoel moeten volgen en voor klassementsrenners moeten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |