SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Nee kan niemand.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan ineens niet meer quoten als een topic dicht is
Bijzonder rare zin zonder voorkennis.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet meer quoten maar het verschilt per castraatik heb er eentje gehad die heel goed de rust bewaarde. Wat een held. Die wijven waren ook echt gek op hem.
De meeste zo niet alle users niet meer.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan ineens niet meer quoten als een topic dicht is
RIP Fokquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
Forum weekblad Viva blijft na 2 augustus toch bestaan
https://nos.nl/artikel/23(...)ugustus-toch-bestaan
Of bedbugs?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik stik van de muggenbulten, dat heb ik normaal nooit, of ik heb op een grote spin gelegen die me wild is gaan bijten in zijn doodsstrijd
Vivachick in deze SC is ook allang weer weg.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
Buda heeft ze toch al bijna allemaal weggejaagd hier met zijn ordinaire platte praatquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
strand is zand bij water.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet echt "strand'. Laatste drie zal ik sowieso niet zwemmen want veel honden en paarden daar in het water in de zomer.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda heeft ze toch al bijna allemaal weggejaagd hier met zijn ordinaire platte praat
Alweer wegquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:53 schreef dud0r het volgende:
ik zag nog even een @:jerney voorbij komen volgens mij
ik niet.quote:
Haai dud0rtjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:53 schreef dud0r het volgende:
ik zag nog even een @:jerney voorbij komen volgens mij
dat is hier niet zo heel ver vandaan volgens mijquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal naar het Henschotermeer
Hoi schatquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Haai dud0rtje![]()
Sporadisch hups ik even langs
M’n paardje werd wat mager
Niksquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Zusje is jarig, op cadeautjesjacht maar goed wat koop je voor iemand die alles al heeft?
Echte valuta of fanbased?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komt weer een nieuw blotetietenbiljet aan trouwens, voor alle fans.
[ afbeelding ]
In aanvulling op de al bekende 1987 serie
[ afbeelding ]
@:gruj0
Een cadeaukaart oid??quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Zusje is jarig, op cadeautjesjacht maar goed wat koop je voor iemand die alles al heeft?
Haaiquote:
Yeps dat was een hysterische psychiatrische patient maar dat is juist leuk af en toe toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Die ene was gewoon een aanstelster
Iets persoonlijks. Ik had voor m'n ouders een tegeltje met een tekening laten maken en m'n zus heb ik een zoetsappige eigen "ontworpen" beker van Blond gegeven.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Ze hebben het parkeren veranderd las ik. Dan koop je vooraf een parkeerkaart maar als het terrein vol is is het jammer de bammer ofzo.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is hier niet zo heel ver vandaan volgens mij
Een leuke ervaringquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Beker van Blond, als ik die geef dan sturen ze me naar een psycholoog ben ik bang.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets persoonlijks. Ik had voor m'n ouders een tegeltje met een tekening laten maken en m'n zus heb ik een zoetsappige eigen "ontworpen" beker van Blond gegeven.
Een leuke ervaring zeg je net.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een leuke ervaring
Een dagje erop uit met jou?
Met vuilniszakjassen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Dat was het enige soort van voordeel van wonen in Leidsche Rijn, er was een strandje in de buurt. Met allemaal bontkraagjes natuurlijk maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |