Wow!! Is het niet ongelofelijk! Wat leuk voor die al die mensenquote:Het forum van het verdwijnende
weekblad Viva blijft na 2 augustus toch
bestaan,meldt uitgever DPG Media.Het is
het enige onderdeel van Viva dat niet
stopt.Het tijdschrift verschijnt eind
juli na bijna 50 jaar voor het laatst.
Het besluit is genomen vanwege de vele
teleurgestelde reacties van gebruikers,
zegt directeur Nieuwenhuis van de
bladentak van DPG Media in Trouw.In
welke vorm het forum doorgaat wordt de
komende tijd nog bepaald.
Wel is zeker dat bezoekers anoniem
zullen blijven.Het forum heeft 2,8
miljoen gebruikers die over allerlei
onderwerpen van gedachten wisselen.
Teletekst P 116
Das fijn nieuws voor de Viva users!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 09:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wow! Is het niet ongelofelijk! Wat leuk voor die al die mensen. En wat mij betreft blijven de VF users hier gewoon welkom hoor
Ja, ik had het al een keer vegeleken met een soort boekverbranding. Eigenlijk kun je dat iid niet maken, zeker niet met de mogelijkheden die er tegenwoordig bestaan om alles wat je maar kunt zien of lezen op te slaan. Mega datacenters overal neer plempen en dan ineens tientallen jaren aan tijdgeest zo de prullebak inflikkeren. Dat kan toch niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:00 schreef Hexagon het volgende:
Mooi, het zou toch een treurig stuk cultuurvernietiging zijn wanneer veel van die epische topics zouden verdwijnen uit ons collectieve bezit. Daar kunnen geschiedkundigen over 100 jaar nog veel plezier van beleven.
Ja, zou goed zijn als overheid en universiteiten meer gaan investeren in behoud van digitaal erfgoed. Zo'n oud en druk forum is toch van enorme waarde.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, ik had het al een keer vegeleken met een soort boekverbranding. Eigenlijk kun je dat iid niet maken, zeker niet met de mogelijkheden die er tegenwoordig bestaan om alles wat je maar kunt zien of lezen op te slaan. Mega datacenters overal neer plempen en dan ineens tientallen jaren aan tijdgeest zo de prullebak inflikkeren. Dat kan toch niet.
Kun je dan geen nieuw account aanmaken?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:10 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb daar een permban.
"Je account is geblokkeerd voor alle acties 4-ever"
Zure wijven man.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:34 schreef Mortaxx het volgende:
Nog ¤ 8180 te gaan tot 1 augustus 2021
Kunnen wij na 1 augustoes mooi daar heen
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:34 schreef Mortaxx het volgende:
Nog ¤ 8180 te gaan tot 1 augustus 2021
Kunnen wij na 1 augustoes mooi daar heen
Bombardeer je dit als afscheidstopic?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is het al tijd voor een afscheidstopic
Viva dankjewel. We hebben het enorm gewaardeerd dat jullie ons voor deze periode wilden vergezellen. Dankjewel voor jullie scherpte, je warmte, je enthousiasme, visie en het gevoel dat wij als Fok!er er ook mogen zijn. Dat wij niet alleen autist zijn, maar eigenlijk ook een beetje mens zijn net als jullie.quote:
Ik heb daar 1x iets gepost en kreeg meteen een ban.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:10 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb daar een permban.
"Je account is geblokkeerd voor alle acties 4-ever"
Zure wijven man.
Het woordje 'unieke' ontbreekt, dus het zou in theorie ook om 2.8 miljoen keer dezelfde gebruiker kunnen gaanquote:
Nee, volgens mij blokkeren ze je ip ook meteen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kun je dan geen nieuw account aanmaken?
Ik zou best wel vpn willen hebben, maar niet specifiek voor Viva. Heb daar wel een account aangemaakt toen het pas bekend werd dat ze werden opgeheven. Weet alleen niet meer precies welk en mijn passwordquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij blokkeren ze je ip ook meteen.
Zou je natuurlijk een vpn kunnen gebruiken maar dan is de vraag of Viva die moeite waard is.
Hengelen naar geile wijven is toch niet toegestaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zou best wel vpn willen hebben, maar niet specifiek voor Viva. Heb daar wel een account aangemaakt toen het pas bekend werd dat ze werden opgeheven. Weet alleen niet meer precies welk en mijn passwordMaar heb mss toch wel een zin om daar even te gaan kijken
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:10 schreef speknek het volgende:
Zo waren er vanochtend maar drie vrouwen bash topics in de AT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |