Goh, wat toevallig dat er in heel Europa in de eerste helft van de zomer nauwelijks besmettingen waren en de laatste paar weken, toevallig net wanneer de Delta variant er is, het overal explodeert. Europa zal in de eerste helft van de zomer wel helemaal niet uitgegaan zijn en nu ineens massaal ofzo.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Das leuk allemaal, maar we hadden het over een seizoenseffect. Die delta is allicht wat besmettelijker natuurlijk, neemt niet weg dat die dikke skew van 87% te herleiden naar uitgaanspubliek te herleiden valt naar uitgaansgelegenheden en alles daaromheen.
Slechte acteurquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:26 schreef devlinmr het volgende:
@:Alarmonoff
[ twitter ]
Misschien toch maar eens je factcheck doen voor je meewerkt aan het verkloten van iemands leven
Mis jij het besef dat meerdere variabelen spelen ofzo?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goh, wat toevallig dat er in heel Europa in de eerste helft van de zomer nauwelijks besmettingen waren en de laatste paar weken, toevallig net wanneer de Delta variant er is, het overal explodeert. Europa zal in de eerste helft van de zomer wel helemaal niet uitgegaan zijn en nu ineens massaal ofzo.
je verwart 'besmettingen' met 'positieve tests'.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goh, wat toevallig dat er in heel Europa in de eerste helft van de zomer nauwelijks besmettingen waren en de laatste paar weken, toevallig net wanneer de Delta variant er is, het overal explodeert. Europa zal in de eerste helft van de zomer wel helemaal niet uitgegaan zijn en nu ineens massaal ofzo.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:42 schreef Orwell het volgende:
[..]
je verwart 'besmettingen' met 'positieve tests'.
In Nederland is nu ruim 80% van de nieuwe besmettingen te linken aan de Delta variant. In Duitsland en België is er een vergelijkbaar cijfer. Frankrijk zit daar nog iets boven en in het VK is dat cijfer zelfs boven de 90%quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mis jij het besef dat meerdere variabelen spelen ofzo?
Ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 07:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Nederland is nu ruim 80% van de nieuwe besmettingen te linken aan de Delta variant. In Duitsland en België is er een vergelijkbaar cijfer. Frankrijk zit daar nog iets boven en in het VK is dat cijfer zelfs boven de 90%
Als je die cijfers vergelijkt met de stijging van het aantal besmettingen in die landen sinds afgelopen maand (toen de Delta variant zijn intrede maakte) dan zie je eenzelfde stijgende lijn. Als je de aantallen besmettingen met de Delta variant eraf zou halen dan zou je slechts een kleine stijging hebben in de aantallen besmettingen. In Duitsland en België wat minder dan in Nederland en het VK. En dat zal waarschijnlijk te maken hebben met dat er meer versoepeld is in NL en het VK.
Gelukkig.quote:
Neequote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:42 schreef Orwell het volgende:
[..]
je verwart 'besmettingen' met 'positieve tests'.
Hij heeft LTS Zwakstroom gestudeerd. Denkt ook dat ik een acteur bent omdat ik verkondig dat mijn maat in het ziekenhuis ligt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Hij heeft LTS Zwakstroom gestudeerd. Denkt ook dat ik een acteur bent omdat ik verkondig dat mijn maat in het ziekenhuis ligt.Het gaat er maar niet in dat Corona ook zware consequenties kan hebben.
ik had voor die tijd ook geen zin in een vaccinatie overigens.Fuck jij bent door Rutte gebeld?? Ik moest het met Hugo doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Hij heeft LTS Zwakstroom gestudeerd. Denkt ook dat ik een acteur bent omdat ik verkondig dat mijn maat in het ziekenhuis ligt.Het gaat er maar niet in dat Corona ook zware consequenties kan hebben.
ik had voor die tijd ook geen zin in een vaccinatie overigens.De jaarlijkse griep heeft al ons hele leven zware consequenties voor een kleine groep mensen , zo is het leven altijd geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
en weer een nietszeggend statement van Summersquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:10 schreef Summers het volgende:
[..]
De jaarlijkse griep heeft al ons hele leven zware consequenties voor een kleine groep mensen , zo is het leven altijd geweest
Niet voor deze persoon. Die gaat niet aan de beademing voor een griepje.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:10 schreef Summers het volgende:
[..]
De jaarlijkse griep heeft al ons hele leven zware consequenties voor een kleine groep mensen , zo is het leven altijd geweest
Leuk die annekdotes maar goed dat hij van de IC af isquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Niet voor deze persoon. Die gaat niet aan de beademing voor een griepje.
Het is echt wel wat meer dan enkel een griepje hoor. Voor velen ook niet, maar voor sommigen wel, en dus ook kerngezonde mensen. Vandaar dat ik denk dat als ik hetzelfde zou krijgen, er minder goed vanaf kom, een supergezonde leefstijl heb ik namelijk niet.
En hoeveel extra capaciteit heb je dan nodig om geen maatregelen meer te hoeven? Hoe willen ze dat doen er staan nu al 30.000 vacatures open in de zorg..quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:06 schreef IriYe het volgende:
´De conclusie moet ons inziens zijn dat het dreigen met de ’gevaren’ van nieuwe virusvarianten door OMT, RIVM, WHO en anderen volstrekt onverantwoord is en per direct moet stoppen. Wat per direct moet beginnen, is het aanpakken van het zorgcapaciteitsprobleem.´
https://artsencollectief.(...)en-reden-tot-paniek/
Reality in the Time of Covid by Kit Kightlyquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:54 schreef Alarmonoff het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet gefactcheckt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |