Ik zou d'r mee naar huis nemenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
"Deze Amber Ale heeft een fluwelen body en een weelderige smaak door houttonen van wilgenbast. Kattekwaad is gewillig en ondeugend van aard maar zal je prettig verrassen want dit stoute katje blijkt geen boze kater."
Daar kan ik niks mee…
Best wel gezellie, pak ook een drankje en blijf gewoon.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sorry
verkeerde topic
![]()
tering jantje ut lijkt op warkeh dat tikkeh enzuks
sjuus zuipers
Gezellig hoor, gewoon lekker blijven.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sorry
verkeerde topic
![]()
tering jantje ut lijkt op warkeh dat tikkeh enzuks
sjuus zuipers
Wat toevallig. We hadden het net nog over jouw katje.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou d'r mee naar huis nemen
Bedacht ik me ook, is goed te drinken, maar niet de hele avondquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Opa hoeft er geen kratje van![]()
Ik gooi het op de pillen![]()
Ik ben alweer terug op mijn eigen drankje...
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat toevallig. We hadden het net nog over jouw katje.
Proost opa! Lekker doorspoelen op doktersvoorschrift.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Proost.. ook van Manke Nelis![]()
[ afbeelding ]
Vind het meer een open haard biertje.. of kampvuur.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Bedacht ik me ook, is goed te drinken, maar niet de hele avond
De fik erinquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind het meer een open haard biertje.. of kampvuur.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar lieve D., je zuipt er wel lekker overheen....maar wat is de echte uitslag van de rebus. Daar lig ik anders wakker van
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #4109] Panda big brother
Onderaan.
Nu al niet meer 100% erbij.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit spul stijgt naar mijn hoofd... en dan ben ik nog niet eens halverwege
JEZUS... dat duurde voordat het kwartje neerkwamquote:
Ga op bed zitten...quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit spul stijgt naar mijn hoofd... en dan ben ik nog niet eens halverwege
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |