Twee Nederlanders als wingback straks bij Inter. Leuk.quote:
Ook weinig eer te behalen daar als spits. Als je nu naar Leeds, Everton of zo gaat, dan kun je je misschien nog wel in de kijker spelen, maar bij Burnleyquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom zou je als Weghorst zijnde naar een degradant in de premier league gaan? Half jaartje PL en dan Championship...
Alleen een salaris kwestie lijkt me dan.
Niet slecht voor een bankzitter van Wolfsburgquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom zou je als Weghorst zijnde naar een degradant in de premier league gaan? Half jaartje PL en dan Championship...
Alleen een salaris kwestie lijkt me dan.
Bankzitter?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet slecht voor een bankzitter van Wolfsburg
Heb het opgezocht maar dat is blijkbaar niet zo . Dacht blijkbaar dat Bommeltje hem op de bank zette en ook een aantal invalbeurten onder de nieuwe coach.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 12:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ederlander~aaee3789/
@:Caland
Die laat een flink deel van z'n salaris schieten, waardoor ie vrij goedkoop in Barcelona kan gaan spelen.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aubemayang naar Barca. Wat die met hun financile wanbeleid nu toch allemaal halen, grenst aan t waanzinnige. En als je ziet wat Xavi nu krijgt versus wat Koeman kreeg..
Wat een kutclub. Zou Memphis nog weggaan?quote:Op maandag 31 januari 2022 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aubemayang naar Barca. Wat die met hun financile wanbeleid nu toch allemaal halen, grenst aan t waanzinnige. En als je ziet wat Xavi nu krijgt versus wat Koeman kreeg..
Alleen een 18jarige back van Milan als opvolger/stand-in van Wijndal. Gudmunsson had geen basisplaats maar ik verwacht wel dat ze er nog wat voor terughalen.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gusmundsson ook weg bij AZ. Die hebben deze winter nauwelijks wat ingekocht volgens mij? Worden er vooral nog zwakker op.
Denk t niet. Eisen van Depay liggen nogal hoog.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een kutclub. Zou Memphis nog weggaan?
Waar zou die heen moeten gaan?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een kutclub. Zou Memphis nog weggaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |