SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oei, is ie viesdik?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frank is zelf wel fan van de snackbar.
Maar zo lieffffquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nee. Die moet je veel te veel borstelen.
De sportcommentator die voetbalwedstrijden en andere sportevenementen voorziet van vakkundig commentaar, historische analyses, biologische percepties, astrologische spitsvondigheden, encyclopedische weetjes, de temperaturen in Saigon, Mexico Stad en Johannesburg én mondelinge sudoku's geeft.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De sportcommentator die voetbalwedstrijden en andere sportevenementen voorziet van vakkundig commentaar, historische analyses, biologische percepties, astrologische spitsvondigheden, encyclopedische weetjes, de temperaturen in Saigon, Mexico Stad en Johannesburg én mondelinge sudoku's geeft.
Uiteindelijk ga je er verslaafd aan raken... zo van: waar zal hij bij deze simpele pass nu weer mee komen?quote:
Dit gaat over Frank Kramerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De sportcommentator die voetbalwedstrijden en andere sportevenementen voorziet van vakkundig commentaar, historische analyses, biologische percepties, astrologische spitsvondigheden, encyclopedische weetjes, de temperaturen in Saigon, Mexico Stad en Johannesburg én mondelinge sudoku's geeft.
Zo praat ik ook meestal.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je er verslaafd aan raken... zo van: waar zal hij bij deze simpele pass nu weer mee komen?
En dan komen Hannibal en z'n olifanten ineens voorbij ofzo. Topshow altijd.
Ja Maarten Ducrot ook, daar volg ik de Tour voorquote:
daar heb ik het doen van een dutje niet voor nodigquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:34 schreef datismijnmening het volgende: Voelen jullie je ook altijd 78 als je een dutje doet?
![]()
Dat was ook geniaal...quote:
Ja, ho... maar bij jou zijn het POEDELNAAKTE olifantenquote:
POEDELNAAKTE herten zijn veel leuker.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ho... maar bij jou zijn het POEDELNAAKTE olifanten
Ja maar die overleven een trip over de Alpen nietquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
POEDELNAAKTE herten zijn veel leuker.
Gewoon als frozen venison de bergen overslepen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar die overleven een trip over de Alpen niet
De seksboot pikt natte vrouwen in overstromingsgebied op tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laat staan een vaartje op die abominabele seksboot van je
Die werkt nu vlak naast de seksboot.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
over boten gesproken...
waar is bal?
Je zit wel met die seksboot in je gedachten hè?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laat staan een vaartje op die abominabele seksboot van je
ben me dan ook noest aan het kastijden nuquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je zit wel met die seksboot in je gedachten hè?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH... als bal dat leestquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die werkt nu vlak naast de seksboot.
Oeh..intrigerend...quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben me dan ook noest aan het kastijden nu
Nou, kom er maar in "ditiseenwalgelijkevormvanseksualiseringvanvrouwenenniettevergeteneenschandelijkeappropriatievaneenzeedierdatnietgevraagdheeftomtedienenalsdrijvendehoerenkast"-demonstranten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komt weer een nieuw blotetietenbiljet aan trouwens, voor alle fans.
[ afbeelding ]
In aanvulling op de al bekende 1987 serie
[ afbeelding ]
@:gruj0
Ik zou ook een luier aantrekken op een haai.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan dit wel, @datismijnmening ?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben die een zacht baby-huidje of is het eerder schuurpapier?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou ook een luier aantrekken op een haai.
pussy vonden ze wat ordinair denk ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou ook een luier aantrekken op een haai.
Schuurpapier.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben die een zacht baby-huidje of is het eerder schuurpapier?
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben me dan ook noest aan het kastijden nu
Gezien de stand van haar haardos lijkt me dit de meer esthetische oplossing.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pussy vonden ze wat ordinair denk ik.
Nobody ever said dat kastijding verstandig isquote:
Is dit echt?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt aan de manier van blootgavequote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind een vrouwelijk lichaam verre van ordinair.
Ja preciesquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even mijn beeld van Etto bijstellen.
Iesj koeltoer!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Blote borsten op een bankbiljet... en nog geen OpROeR!!!>> >?
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt aan de manier van blootgave
Ik denk dat Orban er iets aan moet doen... voor de kinderen.quote:
Daarbij stel ik me meer theezakjes dan borsten voorquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iesj koeltoer!
West African States hebben er ook een paar geloof ik.
Ik denk een Belgische ahahahahahaquote:
Ja dit kan. De vrouwelijke vormen zijn prachtig en immer een inspiratie voor kunst ende cultuur.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kan dit wel, @:datismijnmening ?
Oh zo. En een naakte man op een boot?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dit kan. De vrouwelijke vormen zijn prachtig en immer een inspiratie voor kunst ende cultuur.
Want. Nieuwe wet is niet gericht tegen blote vrouwen hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Orban er iets aan moet doen... voor de kinderen.
nee, preciesquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want. Nieuwe wet is niet gericht tegen blote vrouwen hoor.
Dat zou best een coole naam zijn, als je vervolgens het vliegtuig inricht met plushe roze stoelen en rode verlichting, en stewardessen laat rondlopen in ordinaire pakjes,quote:
Waar vaart de boot en wat is de boodschap?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh zo. En een naakte man op een boot?
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar vaart de boot en wat is de boodschap?
Cruciaal belangrijk
Afgeschaft. Sinds 1995 gebruiken ze de New Zealand dollarquote:
Tax free lapdances.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou best een coole naam zijn, als je vervolgens het vliegtuig inricht met plushe roze stoelen en rode verlichting, en stewardessen laat rondlopen in ordinaire pakjes,
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou best een coole naam zijn, als je vervolgens het vliegtuig inricht met plushe roze stoelen en rode verlichting, en stewardessen laat rondlopen in ordinaire pakjes,
Instant succesquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daarbij stel ik me meer theezakjes dan borsten voor
Gaat dit over US?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh zo. En een naakte man op een boot?
Toch best perkyquote:
Oh. Zondequote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afgeschaft. Sinds 1995 gebruiken ze de New Zealand dollar
Nee man lekkerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt... dat je niet over je nek gaat van die lucht
wel wat verwijfde trekjes... zal wel verboden worden in heilstaat Hongarijequote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jack Sparrow![]()
Maar niet echt relevant.
quote:
Fake!quote:
Ik moest er bij de 2e keer kijken ook om lachenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor dat omaatje was het minder, maar ik moet er toch hard om lachen
jij... valse nicht!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Etto miste jou en de seksboot al.
Zo rollen we op de Balkanquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest er bij de 2e keer kijken ook om lachenBij de eerste keer was er vooral verbazing.
van die boot weet ik niks afquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Etto miste jou en de seksboot al.
Je moet NIET naar hem luisteren bal... het is grouwelijk, verderfelijk, afschuwelijk wat voor perversiteiten hij allemaal heeft uitgekraamd alhier...quote:
Goed voor de zwembandjes.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
het was druk jongens,. 15 km op de teller
Ongeveer alles inmiddels.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of was het de hals @:Ama ... vergeet af en toe welke lichaamsdelen je onderhand allemaal al kwijt bent
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je moet NIET naar hem luisteren bal... het is grouwelijk, verderfelijk, afschuwelijk wat voor perversiteiten hij allemaal heeft uitgekraamd alhier...
Mijn oortjes zijn diepdonkerrood
Het was ZO erg dat Orban besloot voor NEDERLAND een wet op te stellen...quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat wel ja. Want ga zo kaastengels snacken
Toen onze Schepper humor aan het uitdelen was toen was je zeker net met een blokje kaas in een dik boek aan het lezen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het was ZO erg dat Orban besloot voor NEDERLAND een wet op te stellen...
ZO erg...
nee, een busje aromatquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen onze Schepper humor aan het uitdelen was toen was je zeker net met een blokje kaas in een dik boek aan het lezen?
oh wow das wel heel ergquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het was ZO erg dat Orban besloot voor NEDERLAND een wet op te stellen...
ZO erg...
👀quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:32 schreef Ama het volgende:
Voel me minder verkouden. Voel mij nu best goed eigenlijk.
Zwarte huid is altijd een beetje "schubberig" , weet niet hoe ik het uit moet leggenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja iedereen toch wel neem ik aan?
Denk eerder in de container.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zou je kaas in de vriezer stoppen?
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
WEet je wat ook zo lekker is Etto
omnomnomnononomoooom
brieloempias
schubberig zelfsquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zwarte huid is altijd een beetje "schubberig" , weet niet hoe ik het uit moet leggen
Leuke naam voor als je ooit een getint kindje krijgt, Brieloempia.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
WEet je wat ook zo lekker is Etto
omnomnomnononomoooom
brieloempias
Nee alleen neusverkoudheid en dat lijkt sinds vanavond ook weer minder te worden.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke naam voor als je ooit een getint kindje krijgt, Brieloempia.
oke :pquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee alleen neusverkoudheid en dat lijkt sinds vanavond ook weer minder te worden.
Zijn dat niet gewoon de genezende wondjes na de zweep?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zwarte huid is altijd een beetje "schubberig" , weet niet hoe ik het uit moet leggen
dan kun je die kaas toch RUIKENquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee alleen neusverkoudheid en dat lijkt sinds vanavond ook weer minder te worden.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon de genezende wondjes na de zweep?
Ja heerlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dan kun je die kaas toch RUIKEN
Toastjes heb ik wel.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jajajajajaja en toastjes...
MAAR HELAAS...
ahahahaha
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jajajajajaja en toastjes...
MAAR HELAAS...
ahahahaha
Toastjes met wattes?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Toastjes cambozola bij de Avondetappe zodadelijk
Ik skip dat programma altijd, waarom weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Cambo Zola de broer van Emile en Gianfrancoquote:
Geen overlast, ook niet buiten op het pleinquote:
Schimmelkaas ben ik geen fan vanquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat je dan even een nieuw scherm moet kopen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
je ruikt dat ding gewoon DOOR het scherm heen man
Nou dankje, je laat de smerige dingen achterquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die heb ik dan weer laten liggen in je koelkast
Ik zat vroeger altijd de blauwgroene stukjes eerst een tijdje los te peuteren zodat ik een lekkere zoute hap schimmel hadquote:
KOM DANquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat je dan even een nieuw scherm moet kopen.
Heb je sushi gegeten?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit voor de zekerheid op mijn zolderkamer.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat vroeger altijd de blauwgroene stukjes eerst een tijdje los te peuteren zodat ik een lekkere zoute hap schimmel had
Avond is nog jongquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:46 schreef kwiwi het volgende:
Is toch niet te geloven.. hele dag kan ik zo in slaap vallen en nu klaarwakker![]()
Neuspeuteren is een slechte gewoonte.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat vroeger altijd de blauwgroene stukjes eerst een tijdje los te peuteren zodat ik een lekkere zoute hap schimmel had
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
dode rauwe vis, opgerold in zeewier en rijst... dat is het wel zo'n beetje.quote:
Moet er op tijd uit. Morgen het beruchte verjaardagsfeest van Gergi z'n vader waar we bijna voor hadden kunnen lappenquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dode rauwe vis, opgerold in zeewier en rijst... dat is het wel zo'n beetje.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet er op tijd uit. Morgen het beruchte verjaardagsfeest van Gergi z'n vader waar we bijna voor hadden kunnen lappen
Jezus.. Amerikaanse praktijken hier. Zelf nadenken is teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
'Jongeren kunnen coronaschade op Staat verhalen'
Jongeren die kort na een Janssen-prik gingen feesten, zeggen nu dat het ministerie van Volksgezondheid ze bewust in een onveilige situatie heeft gebracht, zonder duidelijk te zijn over de risico's. Ze voelen zich misleid, omdat demissionair minister De Jonge later zei dat het doel van 'Dansen met Janssen' was om zoveel mogelijk jongeren tot vaccinatie aan te sporen.
Advocaat Marijn Kingma zegt dat als deze jongeren langdurige coronaklachten ontwikkelen (long covid), een zaak tegen de regering kansrijk is. "Ik zou zo'n zaak wel aandurven. Ze mogen me bellen."
Nu bij Mc Donald’s?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet er op tijd uit. Morgen het beruchte verjaardagsfeest van Gergi z'n vader waar we bijna voor hadden kunnen lappen
onderhand beetje gehad met dat gezeik van 'jongeren'...quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus.. Amerikaanse praktijken hier. Zelf nadenken is teveel gevraagd.
Sommige mensen zijn echt dom.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus.. Amerikaanse praktijken hier. Zelf nadenken is teveel gevraagd.
Ik verheug me nu al op de verhalenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet grappig.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent gewoon cabaretier en neemt ons in de maling
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij probeerde ons het hele feest te laten betalen. Schraper.
je kunt ook op het plaatje klikken, dan wordt ie echt heel grootquote:
computer says noquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je kunt ook op het plaatje klikken, dan wordt ie echt heel groot
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zei Tong dat niet ooit, dat je de mens met de minste humor ooit was?
Zou wel een opmerking van hem kunnen zijn geweest jaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
hoho, dat ben ikquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik hoop dat elke rechter daar korte metten mee maakt, men moet zelf maar eens na gaan denkenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
'Jongeren kunnen coronaschade op Staat verhalen'
Jongeren die kort na een Janssen-prik gingen feesten, zeggen nu dat het ministerie van Volksgezondheid ze bewust in een onveilige situatie heeft gebracht, zonder duidelijk te zijn over de risico's. Ze voelen zich misleid, omdat demissionair minister De Jonge later zei dat het doel van 'Dansen met Janssen' was om zoveel mogelijk jongeren tot vaccinatie aan te sporen.
Advocaat Marijn Kingma zegt dat als deze jongeren langdurige coronaklachten ontwikkelen (long covid), een zaak tegen de regering kansrijk is. "Ik zou zo'n zaak wel aandurven. Ze mogen me bellen."
Ja is echt een super dissquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
ik zou dat echt erg vinden als iemand dat over mij zou zeggen
Ach als Tong het zegt, moet je het niet zo nauw nemenquote:
Lijkt me niet erg logisch in jouw geval.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
ik zou dat echt erg vinden als iemand dat over mij zou zeggen
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bitterbal heeft echt geen humor. Wel humeur
Gergi is niet op de 'subtiele' hints ingegaan. Dus nu is het ook niet meer op het dakterras van een luxe hotel aan de Bodensee gepland, maar in één of ander goedkoop restaurantquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoe zijn jullie er onderuit gekomen?
Ja maar toch, dat het überhaupt gezegd wordtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ach als Tong het zegt, moet je het niet zo nauw nemen
https://vocaroo.com/quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik vind Bal wel grappig... ik wil eigenlijk de standaard "Jongens....!!!" als ringtone
oh spannend wel.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi is niet op de 'subtiele' hints ingegaan. Dus nu is het ook niet meer op het dakterras van een luxe hotel aan de Bodensee gepland, maar in één of ander goedkoop restaurantMaar goed ik ontmoet morgen dus ook die hele familie. Al zijn het vooral advocaten en doktoren blijkbaar. Alleen zijn vader schijnt zo'n rare te zijn. We zullen zien
Gergi is UitStraling?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi is niet op de 'subtiele' hints ingegaan. Dus nu is het ook niet meer op het dakterras van een luxe hotel aan de Bodensee gepland, maar in één of ander goedkoop restaurantMaar goed ik ontmoet morgen dus ook die hele familie. Al zijn het vooral advocaten en doktoren blijkbaar. Alleen zijn vader schijnt zo'n rare te zijn. We zullen zien
Én Kwiwi vagyok. Hogy vagy?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die Oostblokkers zullen slechts teleurgesteld zijn dat het geen tienduizenden euro's kost, dat zijn net menselijke pauwen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar hij heeft genoeg gezegd over mij.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga 'm hoekenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar hij heeft genoeg gezegd over mij.
Uit Kenyaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, hij heeft voor zover ik weet nooit de dochter van de ambassadeur gedaan
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag er ongeveer zo uit.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
heb soms gasten he die smakken. man man man dat kost moeite om er niks van te zeggen![]()
of mensen die met volle mond bestellen
Ik hoop dat ze Hugo persoonlijk aansprakelijk kunnen stellen met zijn "dansen met jansen" tegen alle adviezen in.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop dat elke rechter daar korte metten mee maakt, men moet zelf maar eens na gaan denken
Ja ik moet nog maar zien hoe dit uit gaat pakken. Hij nodigt zichzelf ook al 20 jaar steeds voor langere tijd bij z'n zus uit die er he-le-maal klaar mee is, en die is er morgen ook. Met een beetje 'geluk' kom ik met leuke verhalen thuisquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Oostblokkers zullen slechts teleurgesteld zijn dat het geen tienduizenden euro's kost, dat zijn net menselijke pauwen.
en met een ringquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik moet nog maar zien hoe dit uit gaat pakken. Hij nodigt zichzelf ook al 20 jaar steeds voor langere tijd bij z'n zus uit die er he-le-maal klaar mee is en die is er morgen ook. Met een beetje 'geluk' kom ik met leuke verhalen thuis
Hij wilde even populair doen uit ijdelheid.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Hugo persoonlijk aansprakelijk kunnen stellen met zijn "dansen met jansen" tegen alle adviezen in.
SMAHAAAK. gewoon SMAAK. niet SMEK maar SMAKquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Lekker kauwen met wijd open mond en proberen zoveel mogelijk natte smekgeluidjes te maken
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, trouwen kost ons teveel extra inkomensbelasting/romantisch
Sorry ik hoorde je niet boven m'n gesmek uitquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SMAHAAAK. gewoon SMAAK. niet SMEK maar SMAK [ afbeelding ]
Ferd wilde even een leuk liedje zingen ook. Om droevig van te worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij wilde even populair doen uit ijdelheid.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geachte heer uitbater van dit etablissement,
Vandaag ben ik tot mijn grote ontzetting door het serpent in de bediening (dat is geen scheldwoord, ik werd daadwerkelijk door een slang geserveerd) aangesproken, ja zelfs toegesproken op het feit dat ik terwijl ik mijn bestelde kipfilet aan gruzelementen aan het knagen was het waagde nog een fles Calvados te bestellen; dit reptiel zette mij en mijn vrouw (spreek uit: vrâhw) als een circusact tentoon op uw drijvende restaurant vol heerlijkheden, hetgeen u ongetwijfeld zult begrijpen leidde tot een enorme dosis gêne dezerzijds. Gelieve dit brutaal kruipdier op haar ongemanierde wijze van toespreken (het was meer slissen) van betalende cliënten....
Hoogachtend,
G. HGJMmmJYBJMM (Mond vol, sorry).
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry ik hoorde je niet boven m'n gesmek uit
Bahquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Lekker kauwen met wijd open mond en proberen zoveel mogelijk natte smekgeluidjes te maken
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, trouwen kost ons teveel extra inkomensbelasting/romantisch
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vandaag ben ik tot mijn grote ontzetting door het serpent in de bediening (dat is geen scheldwoord, ik werd daadwerkelijk door een slang geserveerd) aangesproken, ja zelfs toegesproken op het feit dat ik terwijl ik mijn bestelde kipfilet aan gruzelementen aan het knagen was het waagde nog een fles Calvados te bestellen; dit reptiel zette mij en mijn vrouw (spreek uit: vrâhw) als een circusact tentoon op uw drijvende restaurant vol heerlijkheden, hetgeen u ongetwijfeld zult begrijpen leidde tot een enorme dosis gêne dezerzijds. Gelieve dit brutaal kruipdier op haar ongemanierde wijze van toespreken (het was meer slissen) van betalende cliënten danig toe te spreken...
Hoogachtend,
Ik mis tomatensoepquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vandaag ben ik tot mijn grote ontzetting door het serpent in de bediening (dat is geen scheldwoord, ik werd daadwerkelijk door een slang geserveerd) aangesproken, ja zelfs toegesproken op het feit dat ik terwijl ik mijn bestelde kipfilet aan gruzelementen aan het knagen was het waagde nog een fles Calvados te bestellen; dit reptiel zette mij en mijn vrouw (spreek uit: vrâhw) als een circusact tentoon op uw drijvende restaurant vol heerlijkheden, hetgeen u ongetwijfeld zult begrijpen leidde tot een enorme dosis gêne dezerzijds. Gelieve dit brutaal kruipdier op haar ongemanierde wijze van toespreken (het was meer slissen) van betalende cliënten danig toe te spreken...
Hoogachtend,
Dat is het irritante met hem, Rutte en Grapperhaus, dat popi-kopie gedrag, en die zgn "straattaal"..ugh..gedraag je gewoon zoals een politicus zich hoort te gedragenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij wilde even populair doen uit ijdelheid.
Gewoon een beetje wennen aan smekkende mannen, moeten wij ook als jullie op een wielrenfiets stappenquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een beetje wennen aan smekkende mannen, moeten wij ook als jullie op een wielrenfiets stappen
Ongemakkelijk ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is het irritante met hem, Rutte en Grapperhaus, dat popi-kopie gedrag, en die zgn "straattaal"..ugh..gedraag je gewoon zoals een politicus zich hoort te gedragen
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een beetje wennen aan smekkende mannen, moeten wij ook als jullie op een wielrenfiets stappen
Dat is altijd wel cringe worthy jaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is het irritante met hem, Rutte en Grapperhaus, dat popi-kopie gedrag, en die zgn "straattaal"..ugh..gedraag je gewoon zoals een politicus zich hoort te gedragen
Echt zwaar tenenkrommendquote:
Hee habibo's, we weten dat jullie soms gewoon loesoe willen gaan met de matties, maar er is een leip virus gaande, jeweetzelf, dus pak je waggie en laat een spuit zetten, jatog?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
hehehe tot zoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:09 schreef kwiwi het volgende:
Het is weer ver na m'n bedtijd jongensTot morgen
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hee habibo's, we weten dat jullie soms gewoon loesoe willen gaan met de matties, maar er is een leip virus gaande, jeweetzelf, dus pak je waggie en laat een spuit zetten, jatog?
MC Marky Mark Rutte
Zijn ook altijd "zwaar geshockeerd "...uhuh....my assquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gespeelde emotie kan ik niet zo goed hebben ook.
Slaap lwekkerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:09 schreef kwiwi het volgende:
Het is weer ver na m'n bedtijd jongensTot morgen
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hee habibo's, we weten dat jullie soms gewoon loesoe willen gaan met de matties, maar er is een leip virus gaande, jeweetzelf, dus pak je waggie en laat een spuit zetten, jatog?
MC Marky Mark Rutte
Habibo lees ik steeds als haribo.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
MC Marky Mark Rutte
Ja schat?quote:
geen idee wat habibo's zijn ook eigenlijkquote:
Habibi is Arabisch voor schatje ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee wat habibo's zijn ook eigenlijk
Ik ook niet haha. Ben echt bejaard aan het worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee wat habibo's zijn ook eigenlijk
Klap in je voeten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als er iets NIET street is is het wel meneer Kaktus
Watquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als er iets NIET street is is het wel meneer Kaktus
Peter Jan Rens... met die haribo reclame... goeiedag zeg amadepama ...quote:
en sjoef sjoef?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Habibi is Arabisch voor schatje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |