Heb je de film al gezien?quote:
Salt-N-Pepa (TV Movie 2021) - IMDbquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet van geen film? Link?
Die tweede was geweldigquote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:02 schreef Deisyy het volgende:
En het was een smakelijke![]()
Hoe waren jullie biertjes?
Mooiquote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik speurde toch een lichtelijke voorkeur voor het 2e biertjequote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Over de biertjes hier waren de meningen verdeeld
Ja, ze waren unaniem verdeeldquote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik speurde toc een lichtelijke voorkeur voor het 2e biertje
De eerste deed ik erg lang over en de tweede is lekker.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Wat was jouw mening?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi
Het eten ook?
Over de biertjes hier waren de meningen verdeeld
Is?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
De eerste deed ik erg lang over en de tweede is lekker.
Weet ik niet meer precies, is al zo lang geledenquote:
Mooiquote:Het eten was lekker, zeer geslaagd.
Hier ook is.. terwijl ik type heb ik de laatste slok in mijn mond...quote:
Ik schenk ook pas net de 3e in bedenk ik mequote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier ook is.. terwijl ik type heb ik de laatste slok in mijn mond...
Heel beheerst bier avondje vandaag , niet minder genoten !
Da's een andere familiequote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
~
Joling heeft daar een liedje over
Ik ben Thais wezen bbq-en, dat was echt superleuk en lekker. Je krijgt een bbq op tafel om je vlees te bakken en rondom die bbq zit een rand waarin je bouillon kan gieten en met allerlei ingrediënten een soepje gemaakt kan worden. Versgemaakte Thaise sausjes erbij, die lekker pittig waren maakten het helemaal af.quote:
Geen idee, maar jij kunt datquote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verdorie... moet ik weer 247 topics teruglezen?
Nog een liefhebber van de tweede.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
De eerste deed ik erg lang over en de tweede is lekker.
OOh dat klinkt heeerlijk!!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben Thais wezen bbq-en, dat was echt superleuk en lekker. Je krijgt een bbq op tafel om je vlees te bakken en rondom die bbq zit een rand waarin je bouillon kan gieten en met allerlei ingrediënten een soepje gemaakt kan worden. Versgemaakte Thaise sausjes erbij, die lekker pittig waren maakten het helemaal af.
Je hebt er daarna nog meerdere op, bedoel jequote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Weet ik niet meer precies, is al zo lang geleden![]()
[..]
Mooi
Ja, stuk of 20quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt er daarna nog meerdere op, bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |