abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 juli 2021 @ 15:29:09 #1
862 Arcee
Look closer
pi_200394523

Peter R. de Vries (64) overleden
quote:
Peter R. de Vries is na de aanslag van vorige week dinsdag overleden. Dat meldt RTL Nieuws op basis van zijn familie. Hij is in het bijzijn van zijn familieleden overleden. Hij was 64 jaar.

"Peter heeft geknokt tot het einde, maar heeft de strijd niet kunnen winnen", schrijven zijn nabestaanden in een verklaring. "We zijn onnoemelijk trots op hem en tegelijkertijd ontroostbaar."

De nabestaanden vragen rust om het overlijden te verwerken. Informatie over wanneer er afscheid zal worden genomen van De Vries zal volgen als er een beslissing over is genomen.
Bron: NOS.nl

quote:
De politie kreeg dinsdag rond 19.30 uur een melding van een schietpartij in de Lange Leidsedwarsstraat in Amsterdam. Hoewel het enige tijd duurde voor de politie bevestigde dat het slachtoffer De Vries is, circuleerden kort na het incident al videobeelden waarop hij zwaargewond te zien is.

De bekende misdaadjournalist was die avond te gast in het televisieprogramma RTL Boulevard, dat in een gebouw op de hoek van de straat wordt opgenomen. Na de opnames werd hij onder vuur genomen.

Verschillende getuigen verklaarden meerdere schoten te hebben gehoord. De Vries was van dichtbij neergeschoten en zou daarbij in zijn hoofd zijn geraakt.

De politie startte direct een grootschalig onderzoek en bevestigde ongeveer anderhalf uur na de schietpartij dat het daadwerkelijk om De Vries gaat. "Hij is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis en vecht daar momenteel voor zijn leven", werd meegedeeld via Twitter.

Direct na de schietpartij verspreidde de politie het signalement van de dader: een lichtgetinte man met een tenger postuur, groene jas en zwarte pet. De politie liet weten op zoek te zijn naar zeker één, maar mogelijk meerdere verdachten.

Tijdens een ingelaste persconferentie later op de avond maakte de politie bekend in totaal drie aanhoudingen te hebben verricht. Twee verdachten, onder wie de vermoedelijke schutter, werden in de mogelijke vluchtauto aangehouden op de A4 bij Leidschendam. De derde aanhouding verrichte de politie in het Amsterdamse stadsdeel Oost. Deze man zou voldoen aan het eerder verspreidde signalement. Wat zijn betrokkenheid bij de schietpartij is geweest, wordt nog onderzocht.

Of De Vries extra beveiliging kreeg ten tijde van het incident, wilde de politie niet zeggen. De Vries staat onder meer de kroongetuige in het zwaarbeveiligde Marengo-proces bij. Volgens collega Kees van der Spek werd De Vries echter niet beveiligd, omdat hij dit zelf niet wilde. "We hadden het er weleens over, maar Peter zei: 'Ik kan er niet zo heel veel tegen doen'", zei Van der Spek. "Als er rechts politie is en links ook, dan kun je alsnog van voren worden beschoten."

De 64-jarige misdaadverslaggever ligt nog altijd in zorgelijke toestand in het ziekenhuis. Vanuit meerdere hoeken werd verslagen gereageerd op de aanslag. Demissionair premier Mark Rutte noemde het "een aanslag op de vrije journalistiek". "Een zwarte dag", reageerde demissionair minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid).

We weten nog niet wat het motief voor de aanslag op De Vries is geweest. Het politieonderzoek is nog in volle gang.
Aanslag op misdaadverslaggever Peter R. de Vries

quote:
Op de A4 ter hoogte van de afrit Leidschendam hield een arrestatieteam twee mannen aan die worden verdacht van directe betrokkenheid bij het schietincident. Het gaat om een 35-jarige man met de Poolse nationaliteit woonachtig in Maurik en een 21-jarige man woonachtig in Rotterdam. De twee verdachten zitten in volledige beperkingen en worden vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Gedurende de avond en nacht zijn huiszoekingen verricht in Tiel, Maurik en Rotterdam. Daar zijn verschillende gegevensdragers en munitie in beslag genomen.

De politie hield in Amsterdam nog een derde verdachte aan, een 18-jarige Amsterdammer. Hij is vandaag heengezonden en is geen verdachte meer in dit onderzoek.
https://www.politie.nl/ni(...)ter-r.-de-vries.html

quote:
Let op: GEEN! lugubere/bloedige foto's of filmpjes posten van dit of enig ander gerelateerd onderwerp.
Dank voor uw medewerking & begrip @Danny
Geen afbeeldingen en video's van het slachtoffer, potentiele daders, verdachten e.d. aub.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 16 juli 2021 @ 15:32:22 #2
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_200394593
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:

. Lijk wegwerken met een boot is dan ook niet handig.
Psychopaten liegen altijd

De kans is groot dat ie zijn piemel erin heeft gehouden , dan stikt ze in piemel en sperma als ze zwak is

niet handig ??
hoe dan ook is het moord
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 juli 2021 @ 15:33:47 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200394622
Het is al bijna 'oud nieuws', maar toch, een reeks met als TT 'De moord op Peter R. de Vries'....wtf ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 16 juli 2021 @ 15:35:35 #4
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200394653
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 15:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Psychopaten liegen altijd

De kans is groot dat ie zijn piemel erin heeft gehouden , dan stikt ze in piemel en sperma als ze zwak is

niet handig ??
hoe dan ook is het moord

Nee, dan is het geen moord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 juli 2021 @ 15:37:41 #5
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200394685
Wat ongepast! dat lampje bij die TT.

Alsof het een goed idee :! is of zo om Peter R. de Vries te vermoorden :{w

Kan dit svp weer teruggezet worden naar wat het was? Dank u.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tengano op 16-07-2021 15:48:15 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  vrijdag 16 juli 2021 @ 15:49:51 #6
323876 michaelmoore
pi_200394886
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 15:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, dan is het geen moord.
iemand die bewusteloos is overboord gooien is moord
ze hebben haar ondersteund naar de boot toe
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Forum Admin vrijdag 16 juli 2021 @ 15:51:34 #7
35723 crew  GGMM
pi_200394926
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 15:37 schreef Tengano het volgende:
Wat ongepast! dat lampje [ link | afbeelding ] bij die TT.

Alsof het een goed idee :! is of zo om Peter R. de Vries te vermoorden :{w

Kan dit svp weer teruggezet worden naar wat het was? [ link | afbeelding ] Dank u.

Je kan ook overal wat achter zoeken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_200394968
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 15:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

iemand die bewusteloos is overboord gooien is moord
Bewusteloos? Waar haal je dit nu weer vandaan?

Ik zei dat ik dacht dat ze op het strand was overleden aan een overdosis alcohol en drugs.
  vrijdag 16 juli 2021 @ 16:01:49 #9
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
  vrijdag 16 juli 2021 @ 16:04:16 #10
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200395136
Of dat iemand na jaren pas aan deze reeks begint, vast eens door de topiclijst van de reeks kijkt, dan is zo'n titel als deze wel een beetje een spoiler.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_200395147
quote:
81s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 15:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik dacht dat het een herdenkingskaarsje was.
  vrijdag 16 juli 2021 @ 16:22:26 #12
323876 michaelmoore
pi_200395452
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 15:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bewusteloos? Waar haal je dit nu weer vandaan?

Ik zei dat ik dacht dat ze op het strand was overleden aan een overdosis alcohol en drugs.
nee die Joran dacht dat ze dood was nadat ze hem gepijpt had
mogelijk is ze gewoon bewusteloos geraakt door die sperma en alcohol
die sukkel had hulp moeten halen , maar ze dachten hoppa
in de boot en over de zij , daar kraaait geen haan naar

Maar hij blijft tot de dood in Peru in de slechtste gevangeis van de wereld
https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-sloot-peru-natalee
daar zit de moeder van Nathalie en die Peruaanse rechter achter , dat zijn zeer invloedrijke personen

Joran die wordt nu zelf genaaid
quote:
Aanklagers eisen achttien jaar en vier maanden cel wegens drugssmokkel tegen de in Peru wegens moord vastzittende Nederlander Joran van der Sloot (33).

Peruaanse media melden dat hij wordt gezien als de coördinator van drugssmokkel naar de gevangenis waar hij zijn celstraf uitzit in het zuidoosten van Peru.

Van de Sloot zou samen met een vriendin Eva Pacohuanaco en medeplichtigen bijna 300 gram cocaïne en 140 gram marihuana de gevangenis in Juliaca hebben willen binnensmokkelen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)n~af747675/36584272/

https://www.ad.nl/buitenl(...)tilzwijgen~a439e49c/
quote:
Confrontatie
Vader Ricardo Flores kwam vorige week voor het eerst oog in oog te staan met Van der Sloot.

De man verklaarde 'onpasselijk' te zijn geworden van de aanblik van Joran en moest onmiddellijk de ruimte verlaten waarin Van der Sloot zich bevond.

Rechtszaak uitgesteld
Vorige week werd bekend dat de behandeling van de moord van Stephany Flores voorlopig is uitgesteld.
Hoofdverdachte Van der Sloot had geen advocaat om zich te verdedigen bij een eerste hoorzitting.

Zijn advocaat is opgestapt.

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 16-07-2021 16:52:12 ]
  vrijdag 16 juli 2021 @ 16:41:53 #13
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200395760
quote:
81s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 15:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat is de meerwaarde of de reden precies dat het veranderd is?
  Forum Admin vrijdag 16 juli 2021 @ 16:42:40 #14
35723 crew  GGMM
pi_200395769
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 16:41 schreef Tengano het volgende:

[..]

Wat is de meerwaarde of de reden precies dat het veranderd is?
Waarschijnlijk gewoon een standaard-PI van die user
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 16 juli 2021 @ 16:48:35 #15
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200395862
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 16:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Aha
  vrijdag 16 juli 2021 @ 16:56:39 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200396015
Al die misdrijven die Peter R de Vries onderzocht hebben toch gewoon een eigen topic?
Het lijkt me niet nodig dat allerlei details uit de zaak Natalee Holloway en Nicky Verstappen, hier weer tot in den treure herhaald en bediscussieerd worden.

Helemaal gezien de kans vrijwel nihil is dat hij om een van die zaken vermoord is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200396050
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 16:56 schreef Leandra het volgende:
Al die misdrijven die Peter R de Vries onderzocht hebben toch gewoon een eigen topic?
Het lijkt me niet nodig dat allerlei details uit de zaak Natalee Holloway en Nicky Verstappen, hier weer tot in den treure herhaald en bediscussieerd worden.

Helemaal gezien de kans vrijwel nihil is dat hij om een van die zaken vermoord is.
Ook vrijwel nihil dat ze nu wel opgelost worden.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 juli 2021 @ 17:04:05 #18
862 Arcee
Look closer
pi_200396132
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 16:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Correct.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_200396245
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 17:04 schreef Arcee het volgende:

[..]

Correct.
Dat is zo stom
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 16 juli 2021 @ 17:24:18 #20
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200396369
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 17:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is zo stom
Ik heb deze altijd en ik had de lapo dus dan was het geworden

De moord op Peter R. de Vries #35
pi_200396382
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 16:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ook vrijwel nihil dat ze nu wel opgelost worden.
Wellicht zijn er in de toekomst nog weer meer technologische ontwikkelingen waardoor het toch lukt. Dat sommige zaken via dna nu toch opgelost konden worden had men jaren geleden waarschijnlijk ook nooit verwacht.
  vrijdag 16 juli 2021 @ 17:29:01 #22
323876 michaelmoore
pi_200396426
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 17:25 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Wellicht zijn er in de toekomst nog weer meer technologische ontwikkelingen waardoor het toch lukt. Dat sommige zaken via dna nu toch opgelost konden worden had men jaren geleden waarschijnlijk ook nooit verwacht.
met name de splitsing in soorten DNA is belangrijk

ook de herleiding in groepen
  vrijdag 16 juli 2021 @ 17:32:45 #23
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200396477
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 17:25 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Zoiets. Dat ze verdachten met electroden kunnen uitlezen bijvoorbeeld. Even een backup van Jos B maken en ff goed doorspitten, wie weet :P

Zeg eh Jos, noem jij dat fatsoeneren }:|
pi_200396981
quote:
Die heeft wss aandelen in rozenproducenten :D
pi_200397081
twitter

Krijgt zo'n figuur levenslang net als Mohammed B of wordt het minder omdat hij slechts ingehuurd werd voor het vuile klusje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')