quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al eerder zei: zijn ex-vrouw Jacqueline wordt genoemd en zijn partner niet.
Hoe is dat apart? Als je als kinderen en ex-partner een rouwadvertentie plaatst dan is het toch niet heel gek als de nieuwe partner daar niet bij staat?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oeps, had nog niet terug gelezen![]()
Apart wel.
quote:ROTTERDAM - De rouwpagina's zijn in de meeste grote Nederlandse kranten zaterdag overwegend gevuld met berichten voor Peter R. de Vries. ,,
De meest fantastische vader die een mens kan wensen", zo omschrijven zijn kinderen hem in een paginagroot overlijdensbericht in kranten van DPG Media.
Of die partner heeft er helemaal geen behoefte aan met haar naam in de krant te komen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Apart wel.
Waar komt dat "vorig jaar officieel gescheiden" nou weer vandaan?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Moest ook aan hen denken maar mag hopen dat ze de wens van de kinderen (die naar ik aanneem de advertentie hebben opgesteld) hierin respecteren. Jacqueline en Peter waren al enige jaren geleden uit elkaar gegaan en vorig jaar officieel gescheiden. Ze waren nog wel zeer hecht.
Ja, heb daar nog wel even aan gedacht de afgelopen tijd. Intimi zoals Kees van der Spek hadden het ook over zijn vrouwquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Apart wel.
Kan ook inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of die partner heeft er helemaal geen behoefte aan met haar naam in de krant te komen.
Dat weet ik uit zeer betrouwbare bron. Maar goed, hoef je niet te geloven, nou weerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar komt dat "vorig jaar officieel gescheiden" nou weer vandaan?
Hij zei zelf in het VN-interview van 30 mei dat ze 8 jaar geleden gescheiden zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat weet ik uit zeer betrouwbare bron. Maar goed, hoef je niet te geloven. "Nou weer" ;')
Nu snap ik dat bericht van Olcay en Ruud ook wat beter.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja, heb daar nog wel even aan gedacht de afgelopen tijd. Intimi zoals Kees van der Spek hadden het ook over zijn vrouw
Iedereen moet uiteraard zelf weten hoe hij/zijn liefdesleven invulling geeft en als alle partijen tevreden zijn, prima. Maar met zulke situaties kan ik me voorstellen dat het wat rommelig wordt allemaal. Wellicht gaat de partner helemaal akkoord hiermee..
Daar bedoelt hij waarschijnlijk mee dat ze toen uit elkaar waren gegaan, zoals ik ook al zei. Met officieel bedoel ik uiteraard juridisch en dat was in 2020.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zei zelf in het VN-interview van 30 mei dat ze 8 jaar geleden gescheiden zijn.
Nou nee, dat sloeg nog steeds nergens op en ging er vooral om om zelf weer eens aandacht te krijgen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nu snap ik dat bericht van Olcay en Ruud ook wat beter.
Maar je hebt geen bron?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Daar bedoelt hij waarschijnlijk mee dat ze toen uit elkaar waren gegaan, zoals ik ook al zei. Met officiëel bedoel ik uiteraard juridisch en dat was in 2020.
8 jaar gescheiden, partner waarmee hij niet samenwoont.quote:Dat moet wel impact hebben op uw huwelijksleven.
‘Ik ben gescheiden, acht jaar geleden.’
Echt? Helemaal gemist. Ik moet vaker naar Boulevard kijken. Heeft u dat daar zelf ter sprake gebracht?
‘Nee, ben je mal. Daar ben ik niet van. Ik zorg ervoor dat ik buiten het roddelbladencircuit blijf en ik ga nooit naar premières of andere rodeloperparty’s.’
Bent u nu alleen?
‘Ik woon alleen.’
U heeft wel liefde in uw leven?
‘Jazeker, ik heb een partner van wie ik veel houd. En mijn ex-vrouw en ik zijn nog steeds goed met elkaar. Na een lang huwelijk zijn we op een zeker moment ieder onze weg gegaan. Daar heeft mijn harde werken natuurlijk wel iets mee te maken, maar ik wil niet zeggen: daardoor komt het.’
Het gebeurt wel vaker dat een scheiding juridisch nog jaren kan duren terwijl de betrokken partijen al lang zijn verder gegaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:07 schreef Leandra het volgende:
Dit is wat hij zelf zegt:
[..]
8 jaar gescheiden, partner waarmee hij niet samenwoont.
En mijn veronderstelling is dat die partner er helemaal niet op zit te wachten genoemd te worden.
Ja, dan is er meestal sprake van een vechtscheiding, maar goed, fijne collega's die dit soort zaken delen met mensen die het gewoon online zetten terwijl het onderwerp er duidelijk geen behoefte aan heeft.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Het gebeurt wel vaker dat een scheiding juridisch nog jaren kan duren terwijl de betrokken partijen al lang zijn verder gegaan.
Die zal wel een buitenlandse naam hebben dan ......quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
zijn ex-vrouw Jacqueline wordt genoemd en zijn partner niet.
Joh, je quote zelf een interview waarin hij vertelt over de scheiding. De officiële datum is dan slechts een detail.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dan is er meestal sprake van een vechtscheiding, maar goed, fijne collega's die dit soort zaken delen met mensen die het gewoon online zetten terwijl het onderwerp er duidelijk geen behoefte aan heeft.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:28 schreef ZoonVan het volgende:
Het was beter geweest om Taghi in Marokko te laten berechten waar hij ook gezocht werd. Gevangenissen zijn daar armoedig en straffen veel zwaarder. Met wat hij heeft gedaan zouden ze hem ws daar ook gemarteld hebben. Maar nee, Nederland moest zich op de kaart zetten. O wat waren we blij en trotst dat we 'm hadden gepakt, feest in de vliegtuig. Dit is het gevolg, meerdere onschuldige mensen vermoord en nu huilen. Alsof Taghi en zijn organisatie zich laten afschrikken door het belachelijke rechtssysteem hier en de 3 sterren hotels waar ze in terecht komen.
Nou ja, Vught is niet echt een 3-sterrenhotel volgens mij.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:28 schreef ZoonVan het volgende:
Het was beter geweest om Taghi in Marokko te laten berechten waar hij ook gezocht werd. Gevangenissen zijn daar armoedig en straffen veel zwaarder. Met wat hij heeft gedaan zouden ze hem ws daar ook gemarteld hebben. Maar nee, Nederland moest zich op de kaart zetten. O wat waren we blij en trotst dat we 'm hadden gepakt, feest in de vliegtuig. Dit is het gevolg, meerdere onschuldige mensen vermoord en nu huilen. Alsof Taghi en zijn organisatie zich laten afschrikken door het belachelijke rechtssysteem hier en de 3 sterren hotels waar ze in terecht komen.
Nee, dat zie ik, nu hebben we politici in de 2e Kamer die oproepen om hele bevolkingsgroepen te verwijderen. Wat een gelul, zeg.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:04 schreef Kromo het volgende:
[..]
Ja, allicht. Hij heeft zijn doel bereikt: ervoor gezorgd dat Nederlanders nauwelijks een mond open durven te doen over de politieke punten van Pim Fortuyn. .
Zo moeilijk is het toch niet? Als jij oneindig geld hebt kan je ook wel genoeg door materealisme geobsedeerde zwakbegaafden vinden die dat voor je doen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nou ja, Vught is niet echt een 3-sterrenhotel volgens mij.
Het zegt denk ik vooral wat over de sterke, hiërarchische structuur van zijn bende en de loyaliteit van de mensen onder hem dat hij dit weet te plannen (als het is zoals veel denken) en niet per se over de gevangenis.
Denk inderdaad dat de gemiddelde bewaker daar misschien nog corrupter is dan hier...quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En jouw heilige Marokkaanse gevangenissen zijn zo lek als een mandje. Als het ergens makkelijk is om moordopdrachten aan de buitenwereld te geven, dan is het daar. Die mensen zouden dus sowieso wel vermoord zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |