Gewoon beetje reuringquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wil jij mij zo graag in diskrediet brengen
Maar boeken zijn toch zoo 1990?quote:
Zegt hij terwijl hij met het avondeten nog 2 speklappen naarbinnen schoofquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja klopt, oneerbiedig jegens varkens.
Faxie voor de likesquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:00 schreef Azula het volgende:
Wacht wie heeft z’n leuter daar gepost en waarom zou je dat doen
1990gangquote:
Heb die foto niet gezien, maar als het net zo erg is al wat iedereen daar post dan een -100000000quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:01 schreef Azula het volgende:
[..]
Op een schaal van -5 tot 30 wat zou je geven?
Volgens mij Dven ook toen hij nog met die knappe Bulgaarse ging.quote:
Die foto kan ik me ook nog wel herinneren ja, die meid zag er goed uit inderdaadquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:03 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Volgens mij Dven ook toen hij nog met die knappe Bulgaarse ging.
Oh wacht dit weet ik zelfs nog. Dat hij haar postte. Is dat niet al tien jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die foto kan ik me ook nog wel herinneren ja, die meid zag er goed uit inderdaad
Ging hem uiteindelijk toch te veel in de kosten lopenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die foto kan ik me ook nog wel herinneren ja, die meid zag er goed uit inderdaad
Nah wel iets later. Toen was ik nog niet heel erg actief 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:05 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh wacht dit weet ik zelfs nog. Dat hij haar postte. Is dat niet al tien jaar geleden ofzo![]()
Ken je nagaan hoeveel indruk zoiets maakt. Zo wist ik ook nog dat -supergirl- zwart haar had. Of in elk geval donkerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:05 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh wacht dit weet ik zelfs nog. Dat hij haar postte. Is dat niet al tien jaar geleden ofzo![]()
Oh vind haar echt heel blond typen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:09 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoeveel indruk zoiets maakt. Zo wist ik ook nog dat -supergirl- zwart haar had.
Niet alleen haar, het was samen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:09 schreef Azula het volgende:
Lekker je vriendin posten op een forum manmanman
Ik herinner me haar als brunette, maar kan geverfd zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:09 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoeveel indruk zoiets maakt. Zo wist ik ook nog dat -supergirl- zwart haar had. Of in elk geval donker![]()
Ik lees meestal een boek/strip voor het slapen. Van een schermpje blijf ik wakker.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh kut. Ben ik weer eens tegenstrijdig?
Yes yes. Maar jou zie ik dan wel weer boeken van Jordan Peterson lezenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh kut. Ben ik weer eens tegenstrijdig?
Ik lees ook meestal voor het slapen gaan hoor. En als ik wakker wordt, bij het ontbijt met een kopje koffie.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik lees meestal een boek/strip voor het slapen. Van een schermpje blijf ik wakker.
Heb ik wel gelezenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yes yes. Maar jou zie ik dan wel weer boeken van Jordan Peterson lezen
Beste boek wat je ooit gelezen hebt?quote:
Ja ik dacht direct aan zwart, maar het was brunette inderdaad. Later contrast bracht me in de war.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:12 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik herinner me haar als brunette, maar kan geverfd zijn.
Verrassend welquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Dat is The Picture of Dorian Gray.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |