Sowieso.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
White knight gespot. Jij bent het vrouwtje in je relatie he
Bedoelde meer dat ze jou en Naat door elkaar haalde. Wat grappig is.quote:
Ohquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ze jou en Naat door elkaar haalde. Wat grappig is.
Oh ja. Nou opgehelderd dan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ze jou en Naat door elkaar haalde. Wat grappig is.
Dat is dan ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso.
@:Fok-it weet hoe dominant Loka kan zijn.
Je bent on fire vandaag 🔥🔥🔥quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent hetzelfde als Naat. lol
Doe anders Texel als je niet weet waar met vakantie. Chicks in een tentje neuken op de camping.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is dat toch met die fokkers
allemaal kanjerdomme aannames en gekke gevolg/oorzaak redenaties
teringjantje
Moest je dan zelf roeien? Zou ik ook niet gedaan hebben in dat geval.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:27 schreef Makrelis het volgende:
Vorige week ben ik gevraagd om een kraanschip naar Turkije te brengen voor de laatste reis ivm sloop. Dank je de koekoek. Ik heb trouwens al werk. Na Kuwait was ik er klaar mee met al die pleurislanden waar ik ben geweest.. Frankrijk was de laatste keer, dat was wel leuk.
niffo wil dat nietquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:29 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Doe anders Texel als je niet weet waar met vakantie. Chicks in een tentje neuken op de camping.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niffo wil dat niet
hij wil 700 euro voor 10 dagen hotel london dokken
een oid hostel is te min voor hem ook
of voor 1800 euro een auto huren voor 3 weken en dan roadtrip italie
echt een domme status gevoelige turk
London is stervensduur man.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niffo wil dat niet
Airbnb verziekt de huizenmarktquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]700 euro voor hotel. Neem gewoon Airbnb
Date gewoon vrouwen waar je dan een avond thuis blijft slapen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niffo wil dat niet
Booking.com heeft ook genoeg op zijn leverquote:
Walgelijk bedrijf dat inderdaadquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Booking.com heeft ook genoeg op zijn lever
Jij hebt toch geld zatquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja dat zeg ik ook
10 pond voor een drankje
zo krijg je die sletten nooit dronken
70 euro per nacht is fucking goedkoop manquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]700 euro voor hotel. Neem gewoon Airbnb
Alsof je bij dronken sletten wel een kans maakt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja dat zeg ik ook
10 pond voor een drankje
zo krijg je die sletten nooit dronken
Zeker in Londen. Moet ik ook echt weer eens heen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
70 euro per nacht is fucking goedkoop man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |