haha mikeytt hahaquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boeiend. We komen geen mensen tekort ofzo.
Ja er was gisteren iets met bans voor mensen die claimden gehackt te zijn. Maar weet er het fijne niet van.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:49 schreef Fcu030 het volgende: Wat is die onzin met die pointer trouwens? Als ze constant in je verzekeringsgegevens zitten te snoepen en wel 100 euro plus per maand incasseren zijn het ordinaire boeven net als die hexxers.
Van de trap?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga deze vakantie eindelijk afvallen jongens
Vandaag weer uurtje op de trappers gezeten, in de regenquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga deze vakantie eindelijk afvallen jongens
Vorig jaar al gedaan. Merk het nog steeds in mijn kniequote:
Goed bezig. Heb je een doel?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaag weer uurtje op de trappers gezeten, in de regen
Eerst maar eens frequentie opbouwen. Daarna zie ik het vanzelf wel. Met fietsen vliegen je kcal er wel vanaf verder als je het lang genoeg doet.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorig jaar al gedaan. Merk het nog steeds in mijn knie
[..]
Goed bezig. Heb je een doel?
ketting nog heel?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaag weer uurtje op de trappers gezeten, in de regen
Klinkt alsof ik weer een spektakelstuk heb gemist.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:55 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja er was gisteren iets met bans voor mensen die claimden gehackt te zijn. Maar weet er het fijne niet van.
Zo dik ben ik nou ook weer niet.quote:
Ik wil me weer comfortabel voelen, dat is het.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst maar eens frequentie opbouwen. Daarna zie ik het vanzelf wel. Met fietsen vliegen je kcal er wel vanaf verder als je het lang genoeg doet.
Jij dan?
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
je bent dus gewoon een slapjanus met geen kracht in zijn benen
Je was toch al tijd bezig?quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil me weer comfortabel voelen, dat is het.
Tijd weer niks gedaan na kleine blessures. Daarna tijd niks gedaan door stress.quote:
Matig matig. Ga je de sportschool in?quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijd weer niks gedaan na kleine blessures. Daarna tijd niks gedaan door stress.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijd weer niks gedaan na kleine blessures. Daarna tijd niks gedaan door stress.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |