Dan gaat ie wel heel verquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:06 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wat als blijkt dat braddie achter het kartel zet en het kartel gebruikt om zo medelijden te krijgen?
'Onze mongool'quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja en ze eens even met harde hand duidelijk maken dat braddie onze mongool is
Ik haal daar een tientje uit voor pizzaquote:Op donderdag 15 juli 2021 18:57 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
2 tientjes in de pot, wie legt er ook een tientje in?
10,00 solotovski
10,00 banaanvragen
quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:15 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik haal daar een tientje uit voor pizza
10,00 solotovski
10,00 banaanvragen
-10,00 TARDIS
Ze gaan door tot het moment dat Braddie overlijdt. Dan is hun missie voltooid, hoe ziek dat ook is.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:50 schreef Solotovski het volgende:
Ik begin dat looijkartel nu echt dusdanig tiest te vinden dat ik bereid ben tipgeld te geven.
Moeten jullie wel meedoen want meer dan 10tje heb ik er niet voor over
Beetje zonde van de tijd dan want dat gaat binnenkort toch wel gebeurenquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze gaan door tot het moment dat Braddie overlijdt. Dan is hun missie voltooid, hoe ziek dat ook is.
Misschien helpt het wel als we ze eens stevig toesprekenquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze gaan door tot het moment dat Braddie overlijdt. Dan is hun missie voltooid, hoe ziek dat ook is.
Zouden ze meelezen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Misschien helpt het wel als we ze eens stevig toespreken
Klassiekerquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hey Looijkartel, kijk eens achter je gordijn
Looijkartel
Looijkartel
Warm bad dit.quote:
Truequote:Op donderdag 15 juli 2021 19:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij krijgt toch altijd een warm bad van mij
quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
True
Het Looijkartel doet er verstandig aan voortaan te dubbelchecken of hun badkamerdeur wel op slot zit
Moeten er weer beesten worden geslachtquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Denk je dat ze een boze pekingeend van je maken?
Ik heb straks indonesisch met cashewnoten en tofu.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moeten er weer beesten worden geslacht
Waar heb je leren kokenquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb straks indonesisch met cashewnoten en tofu.
Van ouderen uit India, Thailand en Italië en in België kooklessen gevolgd. Surinaams zou ik nog wel willen leren.quote:
Surinaams leren kokenquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Van ouderen uit India, Thailand en Italië en in België kooklessen gevolgd. Surinaams zou ik nog wel willen leren.
Nee, scoor een surinaamse vrouw en ga bij haar moeder of oma eten en vraag of je mag helpen in de keuken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Surinaams leren koken
Stap 1
Steel 5 eieren
Welnee, over een paar maanden zit hij bij RTL Boulevard te verkondigen dat hij undercover het Looij-kartel heeft opgerold.quote:
doe mij maar een exotische pijpbeurtquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Surinaams leren koken
Stap 1
Steel 5 eieren
quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
pff ik weet het allemaal niet meer
waar moet ik nou op vakantie
Madurodamquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Maastricht aan zee.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Doe maar een lekker gevaarlijk land waar ze toeristen vermoorden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Zo heb ik er ook nog nooit tegenaan gekeken inderdaad.quote:
En een dag zonder gezeik dat het weer over Braddie gaat zonder zelf een nieuw onderwerp aan te snijden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:38 schreef TARDIS het volgende:
Het was fijn dat hij gisteren niet uploadde en het hier een dagje niet over hem ging.
Nou, vertel jij ons eens een leuk mopjequote:Op donderdag 15 juli 2021 20:48 schreef Stepperoller het volgende:
Ugh de niet grappige oom is er ook weer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |