abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO maandag 16 augustus 2021 @ 20:07:27 #201
22592 crew  Ole
pi_200941798
quote:
wacht maar tot er een anvier is! ^p^
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 16 augustus 2021 @ 20:12:35 #202
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200941881
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:07 schreef Ole het volgende:

[..]
wacht maar tot er een anvier is! ^p^
Of als ze de kleedkamer niet in mag _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 20:19:44 #203
184769 crew  Deisyy
pi_200942018
quote:
Had hij een paar maanden geleden niet rond lopen blaten dat, nu hij met Sarah is, hij na afloop van een optreden direct naar huis zou gaan?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 16 augustus 2021 @ 20:27:46 #204
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200942140
quote:
11s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Had hij een paar maanden geleden niet rond lopen blaten dat, nu hij met Sarah is, hij na afloop van een optreden direct naar huis zou gaan?
Nu je het zegt:
quote:
André heeft geleerd van de periode waarin hij in de lampen hing, iets te diep in het glaasje keek en diep in de nacht thuis kwam na een feestje. De zanger verklaarde eerder deze week zijn wilde haren nu wel kwijt te zijn. 'Pre-corona maakte ik het soms bont na shows; vond ik het af en toe net iets te leuk om een drankje te doen bij de show en na afloop met jonge, vrijgezelle bandleden tot half vijf in een discotheek te hangen totdat het licht uitging. Een hele tijd vluchtte ik op die manier van huis, maar dat is mijn leven niet meer. Ik ga niet meer tot het gaatje', schreef André in zijn column voor Veronica Superguide.

Zo snel mogelijk naar huis
Zeker ook nu de zanger helemaal hoteldebotel is, wil hij zo snel mogelijk naar huis na een optreden. 'Vroeger wilde ik weleens niet naar huis, nu kan ik niet wachten om mijn fijne bed in te duiken.'
https://www.story.nl/arti(...)iem-romantische-date

Dit artikel is van 25 juni.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 16 augustus 2021 @ 21:36:12 #205
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_200943610
Er zijn toch ook geen nachtgelegenheden tot diep in de nacht open ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_200944840
quote:
99s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:36 schreef chufi het volgende:
Er zijn toch ook geen nachtgelegenheden tot diep in de nacht open ..
Officieel niet, nee.

Maar je dacht dat die afterparty’s na een concert niet doorgingen?

Hij had een concert in België afgelopen week, blijkbaar is die zijn wilde veren nog niet kwijt.
pi_200949858
quote:
André Hazes jr. sneert in Vlaamse media naar Monique Westenberg

André Hazes jr. deelt in de Vlaamse media een flinke sneer uit aan Monique Westenberg. Het past bij de geruchten dat hij momenteel absoluut niet door een deur kan met zijn ex-vriendin.


© William Rutten, Instagram

Er is volgens showkenner Yvonne ‘Alberta Verlinde’ Coldeweijer sprake van enorme onmin tussen André Hazes jr. en Monique Westenberg. Het zou haar storen dat hij alleen als het hém uitkomt aan komt waaien om hun zoontje te zien. “Ineens is Monique er helemaal klaar mee. Er is schijnbaar zó’n bom ontploft dat er een megaruzie is ontstaan.”

Sarah zeikt niet

Nu deelt André in de Vlaamse media een flinke steek onder water uit aan Monique. Hij prijst zijn nieuwe vriendin Sarah van Soelen namelijk helemaal de hemel in en benoemt vervolgens dat hij het prettig vindt dat zij tenminste níet zeikt als hij eens laat thuiskomt.

André benadrukt bij Het Laatste Nieuws dat hij met Sarah gelukkiger is dan ooit. Veel gelukkiger dan hij was met de moeder van zijn kind dus. “Zij begrijpt wat ik doe en als ik al eens later thuiskom of zo, kunnen we daar ‘s ochtends over praten in plaats van er ruzie om te maken. Jammer dat ze er niet bij kan zijn vanavond.”

‘Dit is écht geluk’

Na al die jaren met Monique ziet André nu pas wat écht geluk is, vervolgt hij vals. “Ik heb wel vaker verklaard dat ik nooit gelukkiger was. Dus weet ik niet goed hoe ik dit moet uitleggen. (lacht) Maar Sarah en ik, dat is écht geluk. Bij haar kan ik echt zijn wie ik ben.”

Ook al zou hij dat vinden, dan is het natuurlijk alles behalve chic van André om dit in de media te roepen. Hij heeft Monique tot tweemaal aan toe keihard in de steek gelaten en dan past er wel enige terughoudendheid.

Feestbeest

Volgens showkenner Yvonne gaat Sarah er nog wel achterkomen hoe André is als hij weer volop kan optreden. De twee hébben volgens haar al weinig gemeen, maar daar komt straks ook nog ergernis bovenop, denkt Yvonne. Ze merkte zondagochtend al dat Sarah geen berichten van André likete na zijn optreden in België.

Daar kon hij zaterdagavond voor het eerst weer voor een enorm publiek optreden. André in Het Laatste Nieuws: “Zal ik je wat zeggen: we hadden vandaag een planning uitgestippeld, maar toen ik wakker werd, heb ik heb mijn team gevraagd me een uur eerder op te pikken. Zo opgewonden was ik.”

Ah, liever een uurtje achter het podium dan op de bank met Sarah. Dat belooft nog wat…

https://www.mediacourant.(...)-monique-westenberg/
Ach als Saartje Smoeltje een kind van hem krijgt, dan zal ze ook wel zeiken volgens hem. Eigenlijk doet hij dus alles wanneer het hem uitkomt :+ :D :') _O-
SOONY
pi_200960532
Dat jochie komt nog van een koude kermis thuis. Hij wil zo graag de stoere popster me-myself -and I zijn.
Dacht zelfs even Elvis en club van 27 waardig te zijn.
Monique eiste misschien volwassen dingen van hem en daar is hij nu (An3 is gewoon jeugdzonde?) vanaf.

Maar hij zit meer dan ooit aan een leiband. Sarahsoel en haar familie, gedeelde hypotheek, mama Rachel die weer de antwee touwtjes in de hand heeft, Dans antwee, dans, alsof het je laatste nacht is....
pi_200960617
Ik mis @Straadthont en @maily, want hun mening over deze bijzonder belangrijke kwestie stelde ik altijd zeer op prijs :*
  Spellchecker woensdag 18 augustus 2021 @ 07:13:27 #210
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200961072
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 01:42 schreef Majoraan het volgende:
Ik mis @:Straadthont en @:maily, want hun mening over deze bijzonder belangrijke kwestie stelde ik altijd zeer op prijs :*
Oh mogen we weer? :9

Straks "even" bijlezen c_/ ^O^
pi_200962051
Hoe harder André roept dat hij nu gelukkiger dan ooit is, hoe minder hij er diep van binnen zelf in geloofd.
Het lijkt wel of hij het als een soort mantra gebruikt om er zelf in te gaan geloven.

En erg kies tegenover zijn zoontje en ex is het bepaald ook niet.
Moet de kleine André nu gaan denken dat papa bij hen nooit gelukkig was?
Vroeg of laat gaat hij hier het e.e.a. van meekrijgen.
Erg sneu voor het ventje... :{

En Monique blijft hij zo maar natrappen......wat voor een vent ben je dan als je de moeder van je kind waar je zogenaamd nog prima mee door 1 deur kunt (of kon) zo behandeld. :N
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_200962783
Oe eindelijk weer eens nieuwe juice. In Story haalt Rachel uit naar Monique. Ze vindt dat zij maar eens moet werken voor haar geld want André betaalt nu alles.

De leren versie van Gerda Smit dit :') Al heeft ze waarschijnlijk wel een punt, ze heeft weinig recht van spreken. Mo teert op de zak van André zoals Rachel op de zak van haar overleden ex teert. Ik weet niet wat erger is.
pi_200962801
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 09:40 schreef tiki het volgende:
Hoe harder André roept dat hij nu gelukkiger dan ooit is, hoe minder hij er diep van binnen zelf in geloofd.
Het lijkt wel of hij het als een soort mantra gebruikt om er zelf in te gaan geloven.

En erg kies tegenover zijn zoontje en ex is het bepaald ook niet.
Moet de kleine André nu gaan denken dat papa bij hen nooit gelukkig was?
Vroeg of laat gaat hij hier het e.e.a. van meekrijgen.
Erg sneu voor het ventje... :{

En Monique blijft hij zo maar natrappen......wat voor een vent ben je dan als je de moeder van je kind waar je zogenaamd nog prima mee door 1 deur kunt (of kon) zo behandeld. :N
Toen ie met B was, liep-ie ook zo te sneren. Want hij was blij nu eens iemand te hebben die zelf ook hard werkte. Daar is hij net Sarahsoel ook weer van teruggekomen. Die jongen roept ook maar wat en ik zou het heel onaantrekkelijk vinden als huidige vriendin.
pi_200963011
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 10:37 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oe eindelijk weer eens nieuwe juice. In Story haalt Rachel uit naar Monique. Ze vindt dat zij maar eens moet werken voor haar geld want André betaalt nu alles.

De leren versie van Gerda Smit dit :') Al heeft ze waarschijnlijk wel een punt, ze heeft weinig recht van spreken. Mo teert op de zak van André zoals Rachel op de zak van haar overleden ex teert. Ik weet niet wat erger is.


Ben heel benieuwd of zoonlief hiervan op de hoogte was, want deze actie van Rachel gaat echt alle perken te buiten en brengt nog meer schade toe aan het merk Hazes dat de laatste tijd al enorm is gedevalueerd.

En ze heeft overigens totaal geen punt, want dit betreft afspraken tussen Monique en haar zoon die verder niemand kent, als deze gewijzigd zouden moeten worden omdat een van beide partijen niet meer gelukkig is met de taakverdeling en financiële afspraken, dan regelt men dat gewoonlijk niet via de (ex-schoon-)moeder in de Story.
En inkomsten van Monique op dit moment zouden menigeen verbazen.
pi_200963244
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 10:56 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ben heel benieuwd of zoonlief hiervan op de hoogte was, want deze actie van Rachel gaat echt alle perken te buiten en brengt nog meer schade toe aan het merk Hazes dat de laatste tijd al enorm is gedevalueerd.

En ze heeft overigens totaal geen punt, want dit betreft afspraken tussen Monique en haar zoon die verder niemand kent, als deze gewijzigd zouden moeten worden omdat een van beide partijen niet meer gelukkig is met de taakverdeling en financiële afspraken, dan regelt men dat gewoonlijk niet via de (ex-schoon-)moeder in de Story.
En inkomsten van Monique op dit moment zouden menigeen verbazen.
Nou, dit dus.

Onvoorstelbaar weer deze actie van Rachel. Hoewel ze haar reputatie er wel weer eer mee aandoet.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_200963304




pi_200963309
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 10:56 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ben heel benieuwd of zoonlief hiervan op de hoogte was, want deze actie van Rachel gaat echt alle perken te buiten en brengt nog meer schade toe aan het merk Hazes dat de laatste tijd al enorm is gedevalueerd.

En ze heeft overigens totaal geen punt, want dit betreft afspraken tussen Monique en haar zoon die verder niemand kent, als deze gewijzigd zouden moeten worden omdat een van beide partijen niet meer gelukkig is met de taakverdeling en financiële afspraken, dan regelt men dat gewoonlijk niet via de (ex-schoon-)moeder in de Story.
En inkomsten van Monique op dit moment zouden menigeen verbazen.
Ook leuk voor kleine Dre, als hij later al die bladen onder zijn neus krijgt. Hoe zijn oma over zijn moeder denkt..... :r :r :r
pi_200963340
Ik dacht trouwens dat Monique bezig was met een opleiding/ opzetten van een praktijk voor coach ofzo????
pi_200963344
quote:
Ik snap dat niet, dat natrappen van wat er allemaal 'mis' was in je vorige relatie en dat het nu helemaal anders en geweldig is. Hopelijk komt ie daarvan nog eens van een koude kermis thuis.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 11:21:04 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200963388
De titel ook alleen al: "Rachel is ex-schoondochter Monique helemaal beu".... alsof dat wat nieuws is, ze is Monique altijd al "helemaal beu" geweest, dat heeft niets met haar positie als ex-schoondochter te maken en of ze werkt of niet.

Rachel moet Monique niet omdat André niet naar de pijpen van Rachel danst als hij met Monique is, dat ze dan nu nog even een plasje doet over wel of niet werken,waar Rachel waarschijnlijk helemaal niets van weet, maar primair sneert omdat Antwee nog zaken betaalt, en omdat ze graag naar Monique sneert, gaat dan ook nergens over.

Ze is in ieder geval weer goed bezig een eventuele band met haar kleinzoon al te vernachelen, maar ook dat zal haar geen bal kunnen schelen, want die zal ze niet kunnen gebruiken als hij ooit beroemd wordt met de snik van opa.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200963404
Al die vakanties... Daar is toch op een gegeven moment geen reet meer aan? Een vakantie moet iets speciaals blijven... Max 2 x per jaar.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 11:23:06 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200963416
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 11:17 schreef soapie het volgende:
Ik dacht trouwens dat Monique bezig was met een opleiding/ opzetten van een praktijk voor coach ofzo????
Al verdient ze 10K per dag, dan is dat geen reden voor Rachel om niet te sneren, al is het enige wat ze ontvangt kinderalimentatie, dan nog zal Rachel de mening hebben (en van de daken schreeuwen) dat het teveel is.

Maar volgens mij heeft Monique gewoon inkomsten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200963464
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 11:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Al verdient ze 10K per dag, dan is dat geen reden voor Rachel om niet te sneren, al is het enige wat ze ontvangt kinderalimentatie, dan nog zal Rachel de mening hebben dat het teveel is.
Eens, plus ik krijg het idee dat ze drama aan het creëren is ivm het uitgestelde boek dat binnenkort toch
wordt uitgebracht:



(plug via vriend Sarah)
pi_200963512
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 11:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Al verdient ze 10K per dag, dan is dat geen reden voor Rachel om niet te sneren, al is het enige wat ze ontvangt kinderalimentatie, dan nog zal Rachel de mening hebben (en van de daken schreeuwen) dat het teveel is.

Maar volgens mij heeft Monique gewoon inkomsten.
Dit bedoelde ik idd! ;)
pi_200963531
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 11:26 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Eens, plus ik krijg het idee dat ze drama aan het creëren is ivm het uitgestelde boek dat binnenkort toch
wordt uitgebracht:

[ afbeelding ]

(plug via vriend Sarah)
Oh ja, krijgen we dat boek ook nog..... Wat een ellende, nog meer Raggel.. :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')