abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200893691
Als dit waar is, dan hoop ik dat Monique een nieuwe (prille) relatie heeft en dan kijken of André jaloers wordt ook al heeft hij geen relatie meer met haar.
Ik zie hem er wel voor aan.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_200893759
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:57 schreef tiki het volgende:
Als dit waar is, dan hoop ik dat Monique een nieuwe (prille) relatie heeft en dan kijken of André jaloers wordt ook al heeft hij geen relatie meer met haar.
Ik heb net Mo haar insta nog even door gekeken en er staan nog best wel wat foto's op van haar met Dré. En als ik die foto's van hun vergelijk met die van Dré en Sarah, zie ik eerlijk gezegd een vrolijkere en meer stralende Dré bij Sarah op de foto.

Ik denk toch dat Dré zijn eigen voor een deel heeft weggecijferd bij Mo.
pi_200893852
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik heb net Mo haar insta nog even door gekeken en er staan nog best wel wat foto's op van haar met Dré. En als ik die foto's van hun vergelijk met die van Dré en Sarah, zie ik eerlijk gezegd een vrolijkere en meer stralende Dré bij Sarah op de foto.

Ja, dat denk ik ook wel.
Maar hij lijkt mij ook het type dat het moeilijk trekt als zijn ex een ander heeft.
Deze man is zo op zichzelf gericht dat het mij niets zou verbazen.
pi_200894075
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Die jongen is vader geworden met Moniek he. Voor de meeste mensen houdt dat aanpassen in. En niemand snapt vooraf écht hoeveel aanpassen. De meeste mensen groeien in die rol. Sommige lopen weg en gaan dan met een andere vrouw doen of ze kinderloos zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:19:23 #180
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200894106
quote:
Het liefst met een erg knappe en rijke vent.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200894261
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:19 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Het liefst met een erg knappe en rijke vent.
En dan een MAN. Met zo'n mooie getekende kop en een vleugje grijs door zn haar. Zo'n boom van een kerel waar Hazes dan helemaal bij afsteekt als een jongetje dat net de gym heeft ontdekt :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:32:14 #182
482080 AgnesGru
pi_200894307
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
En dan een MAN. Met zo'n mooie getekende kop en een vleugje grijs door zn haar. Zo'n boom van een kerel waar Hazes dan helemaal bij afsteekt als een jongetje dat net de gym heeft ontdekt :D
Ja O+ :9

Zolang hij maar knapper (is niet zo moeilijk), rijker en succesvoller is dan An2 :D
pi_200894486
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Die jongen is vader geworden met Moniek he. Voor de meeste mensen houdt dat aanpassen in. En niemand snapt vooraf écht hoeveel aanpassen. De meeste mensen groeien in die rol. Sommige lopen weg en gaan dan met een andere vrouw doen of ze kinderloos zijn.
Nee, ik heb het niet alleen daarover.

Erg tekenend vond ik die video op Mo haar insta (nu weg) waar ze allebei naast een ezel stonden. Mo deed haar zegje over adoptie van ezeltjes en op een gegeven moment was het Dré zijn beurt om wat te zeggen. Je zag gewoon aan alles dat dit niks voor hem was en dat hij dit waarschijnlijk deed om Mo een pleziertje te doen.

Dit is even één voorbeeld en ik denk juist dat zij de broek aan had in huize Hazes en dat hij er maar een beetje achteraan hobbelde.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:48:19 #184
482080 AgnesGru
pi_200894532
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:06 schreef tiki het volgende:

[..]
Ja, dat denk ik ook wel.
Maar hij lijkt mij ook het type dat het moeilijk trekt als zijn ex een ander heeft.
Deze man is zo op zichzelf gericht dat het mij niets zou verbazen.
quote:
Hypocriet 2.o?
André leek in Bridget zijn nieuwe ware gevonden te hebben, maar die relatie liep na nog geen honderd dagen op de klippen. Nog dezelfde maand bleek Hazes weer samen te zijn met Monique, die in de tussentijd vrijgezel bleef. Dat kwam de zanger goed uit, want hij geeft nu toe dat hij het best moeilijk had gevonden als Westenberg wél een ander aan de haak zou hebben geslagen. “Iemand stelde me die vraag toen we uit elkaar waren”, vertelt André erover in Veronica Magazine. “Ik wist dat ik daar niets over zou kunnen zeggen, omdat ik zelf met een ander was. Maar toen ik het liet bezinken, dacht ik: het zou wel echt een ding zijn. Ik zou die man het leven echt zuur maken. Hij zou elke dag een lekke band hebben.”
https://www.flaironline.n(...)ven-echt-zuur-maken/

:')
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:50:05 #185
482080 AgnesGru
pi_200894570
An2 is met An3 op pad, zijn bij een (dure) kinderkledingzaak (zie zijn stories op Instagram)

Bio van die winkel op Insta:
• The most luxury brands from 0-16 years
pi_200894620
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:50 schreef AgnesGru het volgende:
An2 is met An3 op pad, zijn bij een (dure) kinderkledingzaak (zie zijn stories op Instagram)

Roffa? Dan ren ik er even heen voor een interview :D
pi_200894621
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:50 schreef AgnesGru het volgende:

Coccinelle, die zit in het centrum van Rotterdam. Daar verkopen ze Gucci, Tommy Hilfiger, Prada etc voor kids. Ik heb nog nooit zulke wanstaltige kinderkleding gezien als daar in die etalage.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:53:38 #188
482080 AgnesGru
pi_200894635
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Roffa? Dan ren ik er even heen voor een interview :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Coccinelle, die zit in het centrum van Rotterdam. Daar verkopen ze Gucci, Tommy Hilfiger, Prada etc voor kids. Ik heb nog nooit zulke wanstaltige kinderkleding gezien als daar in die etalage.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:56:55 #189
22592 crew  Ole
pi_200894677
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
en dan kunnen vader en zoon dezelfde outfit aan!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200894750
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:56 schreef Ole het volgende:

[..]
en dan kunnen vader en zoon dezelfde outfit aan!
Mag het arme kind dan ook zn haren 2 weken lang niet wassen? :'(
pi_200894853
Maar euhm, dan mag hij toch wel zijn kind zien? :?
pi_200894944
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 16:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar euhm, dan mag hij toch wel zijn kind zien? :?
Sluit het topic maar weer dan :P
pi_200895025
quote:
ha ha, ja daarom zal het in mijn hoofd gezeten hebben.
Ik had het vast al eens ergens gelezen :D
pi_200895039
quote:
Jaaa hij gaf ook een keer in eem interview aan dat hij in de Bridgetperiode jaloers zou zijn als Monique het ook met een ander zou doen... :')
Dat heeft volgens mij niks met liefde te maken maar alles met ego.
pi_200895057
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 16:28 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ja dat bevreemdde me ook wel. Het zou ook wel erg zijn als Monique een bepaald ultimatum stelt maar daar het contact van vader en zoon aan verbindt...
Het leek mij sowieso vrij onwaarschijnlijk dat Monique het contact tussen haar kind en zijn vader zou gebruiken om André onder druk te zetten.
Dat ze strubbels met hem heeft en ze hem niet meer onaangekondigd over de vloer wil hebben geloof ik dan weer wel.
pi_200895091
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 16:32 schreef tiki het volgende:

[..]
Het leek mij sowieso vrij onwaarschijnlijk dat Monique het contact tussen haar kind en zijn vader zou gebruiken om André onder druk te zetten.
Dat ze strubbels met hem heeft en ze hem niet meer onaangekondigd over de vloer wil hebben geloof ik dan weer wel.
Ja dat geloof en snap ik ook wel. Al zou ik zelf dan gewoon helemaal opnieuw beginnen en een eigen woning zoeken en niet blijven wonen in een door de ander gefinancierd optrekje. Heeft hij ook geen stok om mee te slaan als het echt grimmig wordt.
pi_200895314
Het is toch ook bloedirritant als je vader van je kind alleen maar komt wanneer hij zou willen tussen de vakanties en de optredens door.

Even zijn kind weer gebruiken om een leuke Insta Story van te maken en kleine André kan weer naar Monique.

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 13-08-2021 19:41:46 ]
SOONY
pi_200895757
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 16:52 schreef DKUp het volgende:
Het is toch ook bloedirritant als je vader van je kind alleen maar komt wanneer hij zou willen tussen de vakanties en de optredens om.

Even zijn kind weer gebruiken om een leuke Insta Story van te maken en kleine André kan weer naar Monique.
Das het harde leven van een hard rock kid, 8-)
pi_200906052
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 16:32 schreef tiki het volgende:

[..]
Kan me ook haast niet voorstellen dat Monique Dreetje bij zn vader weg zou houden. Maar wel dat ze er gek van wordt dat hij te pas en te onpas binnen komt lopen....
  maandag 16 augustus 2021 @ 19:56:24 #200
482080 AgnesGru
pi_200941646
Daar gaan we weer:
quote:
André Hazes heeft met Sarah van Soelen geen ruzie over laat thuis komen
16 augustus 2021 13:50
Laatste update: 5 uur geleden

André Hazes voelt zich door zijn vriendin Sarah van Soelen totaal begrepen. Anders dan met zijn ex, Monique Westenberg, is er geen sprake van ruzie als hij een keer laat thuiskomt. Dat vertelt de zanger in gesprek met HLN.

In gesprek met de Vlaamse krant zegt de zanger al vaker te hebben benoemd dat hij gelukkiger is dan ooit tevoren. "Dus weet ik niet goed hoe ik dit moet uitleggen. Maar Sarah en ik, dat is écht geluk. Bij haar kan ik echt zijn wie ik ben."

Eerder vertelde Hazes al dat zijn relatie met Westenberg mede was stukgelopen omdat de twee andere dingen in het leven wilden. De 27-jarige zanger zei zich niet volledig begrepen te hebben gevoeld, ook omdat zijn werk vaak voor ruzies thuis zorgde.

Dat is nu hij met Van Soelen samenwoont echt anders. "Zij begrijpt wat ik doe en als ik al eens later thuiskom of zo, kunnen we daar 's ochtends over praten in plaats van er ruzie om te maken."

Hazes bevestigde in april 2021 zijn relatie met de 25-jarige Van Soelen. In december 2020 verloofde hij zich nog met Westenberg (43), met wie hij zoon André Jr. kreeg. Het stel kondigde begin maart het einde van hun relatie aan.
https://www.nu.nl/achterk(...)aat-thuis-komen.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')