ja maar ehquote:Op woensdag 21 juli 2021 07:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Dit is echt een ding, ja?
Zijn jullie wel ok met zn allen. Jullie vallen godverdomme zelfs over samen poseren omdat jullie moeders dat niet zo zouden doen?
En ze kan niet koken.
Ze zijn als stel echt matig interessant maar echt alles leggen jullie onder een vergrootglas en dat zegt echt zo ziek veel over jullie leven. Jezus, man. Doe normaal.
Hij kan niet eens zelf zijn teennagels knippen toch?quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hij sliep tot zn 19e bij moeders in bed toch? Denk jij dat hij kan koken?
Zit niet te vaste klieken!quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja maar eh
![]()
dan is hebben "we"" naks te zeiken![]()
dr mot wat af te zeiken zijn he![]()
Mag ie wel weer terug naar Lulgate worden omgedoopt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:36 schreef Ole het volgende:
omdat het vrijdag de 13e is even proberen..
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:16 schreef -Spring het volgende:
Er schijnt nu wel echt nieuws te zijn idd. Volgens Yvonne heeft een 'spion' in de buurt van Mo verteld dat Antwee Andrie niet meer mag zien tot er afspraken zijn gemaakt bij de notaris omtrent de afwikkeling van hun 'scheiding' en hebben ze serieuze ruzie. Vermoed wordt dat dit het gevolg is van een nieuwe relatie van Mo. Hier schijnen meerdere aanwijzingen voor te zijn.
Gevolg van een nieuwe relatie van Mo? Op wat voor manier? Die partner heeft geen zin in Antwee of is Antwee, zoals we eerder eigenlijk verwachtten in zo'n situatie, zwaar op z'n pik getrapt dat Mo een nieuw iemand heeft en gaat dus in de weg liggen? Waardoor er eerst regeling getroffen moeten worden? Of hoe zit dit?quote:
We hebben zoveel vragen, Evert ga eens aan het werk man!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gevolg van een nieuwe relatie van Mo? Op wat voor manier? Die partner heeft geen zin in Antwee of is Antwee, zoals we eerder eigenlijk verwachtten in zo'n situatie, zwaar op z'n pik getrapt dat Mo een nieuw iemand heeft en gaat dus in de weg liggen? Waardoor er eerst regeling getroffen moeten worden? Of hoe zit dit?
https://www.mediacourant.(...)t-zoontje-niet-meer/quote:Grote showbizzrel verwacht: ‘André Hazes jr. ziet zoontje niet meer’
Yvonne ‘Alberta Verlinde’ Coldeweijer denkt dat er een enorme showbizzrel op komst is rondom André Hazes jr. Ze heeft namelijk vernomen dat hij momenteel zijn zoontje André niet meer ziet.
Showbizzwatcher Yvonne Coldeweijer ontdekte gisterenochtend dat André Hazes jr. zijn ex-vriendin Monique Westenberg opeens niet meer volgt op Instagram. Dat is opvallend, omdat een ruzie meestal de oorzaak is van ontvolging op social media. De ontdekking van Yvonne leidde gisteren meteen tot shownieuws, onder meer bij Story.
‘André ziet zoontje niet meer’
Een ingewijde heeft nu aan Yvonne laten weten dat die Instagram-ontvolging allesbehalve onschuldig is: er zou flinke bonje zijn tussen André en Monique. De bron is volgens Yvonne dermate betrouwbaar, dat ze hier een hele video over heeft gemaakt (zie onderstaand).
“Het is je natuurlijk al opgevallen dat André al een maand zijn zoon niet heeft gepost”, vertelt ze. “Wij weten natuurlijk niet of hij op maandagavond even zijn zoon bezoekt en het niet post, maar ik heb het vermoeden – nou ja, ik weet het wel zeker – dat het drastisch is afgenomen, het contact tussen André en André. Dat vind ik een zeer kwalijke en lelijke ontwikkeling.”
Omgangsregeling
Monique zou een omgangsregeling willen laten vastleggen. “Monique heeft van de een op andere dag besloten dat er op dit moment geen omgang plaatsvindt, zonder dat er eerst van alles bij de notaris is vastgelegd. Monique houdt de deur dicht en zegt: eerst wil ik op papier wat we gaan doen met het huis, met de auto, een omgangsregeling.”
Dit valt rauw op André’s dak, aldus Yvonne. “Tot voor kort kwam eigenlijk André wanneer hij zelf wil gewoon binnenvallen bij Monique. Dus eigenlijk zonder al te veel overleg. Wanneer het hem zelf uitkomt, komt hij binnen en ziet hij zijn zoontje.”
Bom ontploft
André dacht dat het allemaal prima ging, aldus Yvonne. “Hij dacht: ik geef ze geld en een dak boven hun hoofd, alles is prima geregeld, ik ga lekker dertien keer achter elkaar op vakantie en kom binnenvallen wanneer ik wil, want ik betaal toch alles. En ineens is Monique er helemaal klaar mee. Er is schijnbaar zó’n bom ontploft dat er een megaruzie is ontstaan.”
Wat de trigger is van die ruzie is bij Yvonne niet bekend. “Mijn spion denkt dat Sarasoel zwanger is of misschien heeft Monique wel een prille nieuwe liefde.”
Ze verwacht een enorme mediarel. “Ik denk dat er wat gaat komen en dat we allemaal onze gordels vast moeten maken. Ik heb er zin in, ik zit er klaar voor. De komende tijd gaat er juice komen en wij zitten er klaar voor.”
Hier lees ik dan weer niets over een partner van Mo? Of dat moet in het filmpje van Yvonne zitten en hier niet vermeld worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)t-zoontje-niet-meer/
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier lees ik dan weer niets over een partner van Mo? Of dat moet in het filmpje van Yvonne zitten en hier niet vermeld worden.
Dit is het enige wat er over staat. Filmpje (nog) niet bekeken.quote:Wat de trigger is van die ruzie is bij Yvonne niet bekend. “Mijn spion denkt dat Sarasoel zwanger is of misschien heeft Monique wel een prille nieuwe liefde.”
Nou dat dusquote:Maar ik kan me dan wel weer voorstellen dat je er wel klaar mee bent dat de vader van je kind te pas en te onpas komt binnenwandelen wanneer het hem uitkomt op onregelmatige basis. Dat je dan ineens besluit dat het gewoon klaar moet zijn en er nu eindelijk een omgangsregeling moet komen en je rest wil afhandelen snap ik ook wel. Of je dan nu moet verbieden dat hij zijn zoon ziet is een ander verhaal. Maar is het ook echt verboden? Dat is de vraag.
Denken dat het wel goed zit als je geld geeft en een dak boven het hoofd regelt,. Alsof er niet meer nodig is dan het materiële en je de rest van je leven kan opdagen naargelang je zin hebt (en je niet op vakantie bent).
Volgens mij wel ja. Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze hebben toch gewoon nog allebei voogdij? Dan mag je toch niet echt de ene ouder bij het kind weghouden?
Nee lijkt mij ook niet, ik kan me wel voorstellen als hij te pas en te onpas Mo daar niet blij van wordt, maar je kind als de pressiemiddel vind ik wat ver gaan ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze hebben toch gewoon nog allebei voogdij? Dan mag je toch niet echt de ene ouder bij het kind weghouden?
Het betalen van het hoofdverblijf geeft Andre toch geen carte blanche wat betreft het te pas en te onpas binnenvallen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is ook wel een verschil of ze zegt "ik wil niet dat je mijn hoofdverblijf te pas en te onpas binnen komt om je zoon te kunnen zien" vs "je mag je zoon niet meer zien, zolang we wettelijk hebben geregeld dat dat dus niet mag, ondanks dat jij voor mijn hoofdverblijf betaalt".
Ik denk dat dat als deze roddel waar is, het Monique nog wel eens duur kan komen te staan.
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar dat is een gesprek dat Moniek voeren zonder "dan mag je ons kind niet zien" in te zetten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Het betalen van het hoofdverblijf geeft Andre toch geen carte blanche wat betreft het te pas en te onpas binnenvallen?
Het lijkt me voor kleine Andre ook niet echt een veilig gevoel dat zijn vader te pas en te onpas binnen kan vallen en vervolgens weer weken wegblijft omdat hij op zijn zoveelste vakantie is.
Tja, wellicht heeft ze dat eerste wel gezegd en gaat het de wereld in als 'hij mag niet!', je weet 't niet. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is ook wel een verschil of ze zegt "ik wil niet dat je mijn hoofdverblijf te pas en te onpas binnen komt om je zoon te kunnen zien" vs "je mag je zoon niet meer zien, zolang we wettelijk hebben geregeld dat dat dus niet mag, ondanks dat jij voor mijn hoofdverblijf betaalt".
Ik denk dat dat als deze roddel waar is, het Monique nog wel eens duur kan komen te staan.
Of ze heeft gewoon gezegd dat hij voortaan niet meer zijn kind mag zien op het moment dat het hem even gelegen komt, maar dat er gewoon een goede afhandeling moet komen over allerlei zaken, waaronder een goede omgangsregeling,quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar dat is een gesprek dat Moniek voeren zonder "dan mag je ons kind niet zien" in te zetten.
Ik heb net Mo haar insta nog even door gekeken en er staan nog best wel wat foto's op van haar met Dré. En als ik die foto's van hun vergelijk met die van Dré en Sarah, zie ik eerlijk gezegd een vrolijkere en meer stralende Dré bij Sarah op de foto.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:57 schreef tiki het volgende:
Als dit waar is, dan hoop ik dat Monique een nieuwe (prille) relatie heeft en dan kijken of André jaloers wordt ook al heeft hij geen relatie meer met haar.
Ik zie hem er wel voor aan.
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb net Mo haar insta nog even door gekeken en er staan nog best wel wat foto's op van haar met Dré. En als ik die foto's van hun vergelijk met die van Dré en Sarah, zie ik eerlijk gezegd een vrolijkere en meer stralende Dré bij Sarah op de foto.
Ik denk toch dat Dré zijn eigen voor een deel heeft weggecijferd bij Mo.
Die jongen is vader geworden met Moniek he. Voor de meeste mensen houdt dat aanpassen in. En niemand snapt vooraf écht hoeveel aanpassen. De meeste mensen groeien in die rol. Sommige lopen weg en gaan dan met een andere vrouw doen of ze kinderloos zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb net Mo haar insta nog even door gekeken en er staan nog best wel wat foto's op van haar met Dré. En als ik die foto's van hun vergelijk met die van Dré en Sarah, zie ik eerlijk gezegd een vrolijkere en meer stralende Dré bij Sarah op de foto.
Ik denk toch dat Dré zijn eigen voor een deel heeft weggecijferd bij Mo.
Het liefst met een erg knappe en rijke vent.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:57 schreef tiki het volgende:
Als dit waar is, dan hoop ik dat Monique een nieuwe (prille) relatie heeft en dan kijken of André jaloers wordt ook al heeft hij geen relatie meer met haar.
En dan een MAN. Met zo'n mooie getekende kop en een vleugje grijs door zn haar. Zo'n boom van een kerel waar Hazes dan helemaal bij afsteekt als een jongetje dat net de gym heeft ontdektquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het liefst met een erg knappe en rijke vent.
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dan een MAN. Met zo'n mooie getekende kop en een vleugje grijs door zn haar. Zo'n boom van een kerel waar Hazes dan helemaal bij afsteekt als een jongetje dat net de gym heeft ontdekt
Nee, ik heb het niet alleen daarover.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die jongen is vader geworden met Moniek he. Voor de meeste mensen houdt dat aanpassen in. En niemand snapt vooraf écht hoeveel aanpassen. De meeste mensen groeien in die rol. Sommige lopen weg en gaan dan met een andere vrouw doen of ze kinderloos zijn.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:06 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel.
Maar hij lijkt mij ook het type dat het moeilijk trekt als zijn ex een ander heeft.
Deze man is zo op zichzelf gericht dat het mij niets zou verbazen.
https://www.flaironline.n(...)ven-echt-zuur-maken/quote:Hypocriet 2.o?
André leek in Bridget zijn nieuwe ware gevonden te hebben, maar die relatie liep na nog geen honderd dagen op de klippen. Nog dezelfde maand bleek Hazes weer samen te zijn met Monique, die in de tussentijd vrijgezel bleef. Dat kwam de zanger goed uit, want hij geeft nu toe dat hij het best moeilijk had gevonden als Westenberg wél een ander aan de haak zou hebben geslagen. “Iemand stelde me die vraag toen we uit elkaar waren”, vertelt André erover in Veronica Magazine. “Ik wist dat ik daar niets over zou kunnen zeggen, omdat ik zelf met een ander was. Maar toen ik het liet bezinken, dacht ik: het zou wel echt een ding zijn. Ik zou die man het leven echt zuur maken. Hij zou elke dag een lekke band hebben.”
Roffa? Dan ren ik er even heen voor een interviewquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:50 schreef AgnesGru het volgende:
An2 is met An3 op pad, zijn bij een (dure) kinderkledingzaak (zie zijn stories op Instagram)
Bio van die winkel op Insta:
• The most luxury brands from 0-16 years
Coccinelle, die zit in het centrum van Rotterdam. Daar verkopen ze Gucci, Tommy Hilfiger, Prada etc voor kids. Ik heb nog nooit zulke wanstaltige kinderkleding gezien als daar in die etalage.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:50 schreef AgnesGru het volgende:
An2 is met An3 op pad, zijn bij een (dure) kinderkledingzaak (zie zijn stories op Instagram)
Bio van die winkel op Insta:
• The most luxury brands from 0-16 years
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Roffa? Dan ren ik er even heen voor een interview
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Coccinelle, die zit in het centrum van Rotterdam. Daar verkopen ze Gucci, Tommy Hilfiger, Prada etc voor kids. Ik heb nog nooit zulke wanstaltige kinderkleding gezien als daar in die etalage.
en dan kunnen vader en zoon dezelfde outfit aan!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Coccinelle, die zit in het centrum van Rotterdam. Daar verkopen ze Gucci, Tommy Hilfiger, Prada etc voor kids. Ik heb nog nooit zulke wanstaltige kinderkleding gezien als daar in die etalage.
Mag het arme kind dan ook zn haren 2 weken lang niet wassen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:56 schreef Ole het volgende:
[..]
en dan kunnen vader en zoon dezelfde outfit aan!
Sluit het topic maar weer danquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar euhm, dan mag hij toch wel zijn kind zien?
ha ha, ja daarom zal het in mijn hoofd gezeten hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
https://www.flaironline.n(...)ven-echt-zuur-maken/
Jaaa hij gaf ook een keer in eem interview aan dat hij in de Bridgetperiode jaloers zou zijn als Monique het ook met een ander zou doen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:57 schreef tiki het volgende:
Het leek mij sowieso vrij onwaarschijnlijk dat Monique het contact tussen haar kind en zijn vader zou gebruiken om André onder druk te zetten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja dat bevreemdde me ook wel. Het zou ook wel erg zijn als Monique een bepaald ultimatum stelt maar daar het contact van vader en zoon aan verbindt...
Ja dat geloof en snap ik ook wel. Al zou ik zelf dan gewoon helemaal opnieuw beginnen en een eigen woning zoeken en niet blijven wonen in een door de ander gefinancierd optrekje. Heeft hij ook geen stok om mee te slaan als het echt grimmig wordt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:32 schreef tiki het volgende:
[..]
Het leek mij sowieso vrij onwaarschijnlijk dat Monique het contact tussen haar kind en zijn vader zou gebruiken om André onder druk te zetten.
Dat ze strubbels met hem heeft en ze hem niet meer onaangekondigd over de vloer wil hebben geloof ik dan weer wel.
Das het harde leven van een hard rock kid,quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:52 schreef DKUp het volgende:
Het is toch ook bloedirritant als je vader van je kind alleen maar komt wanneer hij zou willen tussen de vakanties en de optredens om.
Even zijn kind weer gebruiken om een leuke Insta Story van te maken en kleine André kan weer naar Monique.
Kan me ook haast niet voorstellen dat Monique Dreetje bij zn vader weg zou houden. Maar wel dat ze er gek van wordt dat hij te pas en te onpas binnen komt lopen....quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:32 schreef tiki het volgende:
[..]
Het leek mij sowieso vrij onwaarschijnlijk dat Monique het contact tussen haar kind en zijn vader zou gebruiken om André onder druk te zetten.
Dat ze strubbels met hem heeft en ze hem niet meer onaangekondigd over de vloer wil hebben geloof ik dan weer wel.
https://www.nu.nl/achterk(...)aat-thuis-komen.htmlquote:André Hazes heeft met Sarah van Soelen geen ruzie over laat thuis komen
16 augustus 2021 13:50
Laatste update: 5 uur geleden
André Hazes voelt zich door zijn vriendin Sarah van Soelen totaal begrepen. Anders dan met zijn ex, Monique Westenberg, is er geen sprake van ruzie als hij een keer laat thuiskomt. Dat vertelt de zanger in gesprek met HLN.
In gesprek met de Vlaamse krant zegt de zanger al vaker te hebben benoemd dat hij gelukkiger is dan ooit tevoren. "Dus weet ik niet goed hoe ik dit moet uitleggen. Maar Sarah en ik, dat is écht geluk. Bij haar kan ik echt zijn wie ik ben."
Eerder vertelde Hazes al dat zijn relatie met Westenberg mede was stukgelopen omdat de twee andere dingen in het leven wilden. De 27-jarige zanger zei zich niet volledig begrepen te hebben gevoeld, ook omdat zijn werk vaak voor ruzies thuis zorgde.
Dat is nu hij met Van Soelen samenwoont echt anders. "Zij begrijpt wat ik doe en als ik al eens later thuiskom of zo, kunnen we daar 's ochtends over praten in plaats van er ruzie om te maken."
Hazes bevestigde in april 2021 zijn relatie met de 25-jarige Van Soelen. In december 2020 verloofde hij zich nog met Westenberg (43), met wie hij zoon André Jr. kreeg. Het stel kondigde begin maart het einde van hun relatie aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |