Ja echt kut, en hij kan nog steeds niet echt praten, op wat losse woordjes na.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
gelukkig. toch altijd vervelend als die kleintjes ziek zijn. zeker omdat ze het zelf niet goed aan kunnen geven waar ze last van hebben
Hoe oud is hij nu? 2?quote:Op maandag 19 juli 2021 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt kut, en hij kan nog steeds niet echt praten, op wat losse woordjes na.
Yup. In september wordt hij 3.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2021 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit was trouwens dat avontuur met de lippenstift:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juli 2021 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij heeft zich er wel mee vermaakt zo te zien
En hier hielp hij me dus in de tuin: https://i.imgur.com/Z5Gywxq.mp4quote:Op maandag 19 juli 2021 10:48 schreef dud0r het volgende:
is geen eens een slecht idee om dat op die manier te doen.
Dat doet hij best netjesquote:Op maandag 19 juli 2021 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En hier hielp hij me dus in de tuin: https://i.imgur.com/Z5Gywxq.mp4
Dat is het leukste als ze het uit zichzelf gaan doenquote:
Laatst moest ik ff een pakketje van Zalando terug sturen. We liepen samen naar de Jumbo en ik liet hem het pakketje dragen, hij helemaal blij.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is het leukste als ze het uit zichzelf gaan doen
Kleine kinderen hebben dat wel vaker. Die van mij had dat ook toen die nog klein was.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2021 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kleine kinderen hebben dat wel vaker. Die van mij had dat ook toen die nog klein was.
Zat die in de kinderwagen en dan glimlachen en zwaaien naar dames. Helaas niet alleen naar de leuke dames
Haha dat is nog mooier.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja dat zwaaien naar alles en iedereen doet Mini-ToT ook overal: "Hajjoooo! Haaaaai!!! Hoiiiiiiii!"
En als je weg gaat, ÓF als hij wil dat je opflikkert, zegt hij: "Doeiiii! Doeg! Daaag! Tot sjo! Daaaaag!"
Gaat redelijk. Heb oogdruppels gekregen die ik 3 tot 4 keer daags moet gebruiken. Ze heeft een infectie, maar er zat geen beschadiging op de ogen gelukkig. Lief dat je het vraagtquote:
Dat is dan in ieder geval een goed iets dat er geen beschadiging op zitquote:Op maandag 19 juli 2021 11:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Gaat redelijk. Heb oogdruppels gekregen die ik 3 tot 4 keer daags moet gebruiken. Ze heeft een infectie, maar er zat geen beschadiging op de ogen gelukkig. Lief dat je het vraagt
Zeker weten, daar was ik ook blij omquote:Op maandag 19 juli 2021 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is dan in ieder geval een goed iets dat er geen beschadiging op zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |