quote:
Ja zeker wel! met jou dan?quote:Op maandag 19 juli 2021 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Heej!Alles fijn? (Buiten Woef dan?
)
Hopen dat het meevalt met de oogjes.
Mini is ziekjes!quote:Op maandag 19 juli 2021 09:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker wel! met jou dan?![]()
Dat hoop ik ook, moet er zo heen
Aawh naar is dat hequote:Op maandag 19 juli 2021 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je.
Ja eerste keer dat hij echt zo ziek is!
quote:
Ach wel!quote:
Whehe, beter!quote:Op maandag 19 juli 2021 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Die van mij is eindelijk weer aan de beterende hand.
Boel zwemles deze vakantie dus komt mooi uit.
Geen milfs bij de zwemleshopelijk morgen wel.
Beterschap voor de mini trouwens.quote:
Snotterig, zwaar vermoeid, huilerig, gisteren had hij een flinke opleving en toen zijn we gaan fietsen, maar toen had hij snel overal kippenvel en werden zijn beentjes echt paarsig van de kou en zat hij steeds te huilen!quote:Op maandag 19 juli 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beterschap voor de mini trouwens.
Waar heeft hij last van?
Ja idd, dat was heel vreemd. Ja onderweg had hij kippenvel en toen gingen we ff ergens in de schaduw zitten, en toen ging het helemaal mis.quote:Op maandag 19 juli 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
Als hij eet is het in ieder geval een goed teken.
Niet goed trouwens dat hij het gisteren koud had met 27 graden.![]()
Hopelijk knapt hij snel op
Klinkt bijna alsof hij in shock wasquote:Op maandag 19 juli 2021 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, dat was heel vreemd. Ja onderweg had hij kippenvel en toen gingen we ff ergens in de schaduw zitten, en toen ging het helemaal mis.
klinkt niet goed in ieder geval.quote:
Haha zal ik doen!quote:Op maandag 19 juli 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
klinkt niet goed in ieder geval.
Knuffel hem maar lekker vandaag
gelukkig. toch altijd vervelend als die kleintjes ziek zijn. zeker omdat ze het zelf niet goed aan kunnen geven waar ze last van hebbenquote:Op maandag 19 juli 2021 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha zal ik doen!
Ik zat net weer een autootje heen en weer over te rollen naar hem.Hij is vandaag nog wel wat rustiger als normaal, maar het gaat duidelijk wel een stuk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |