Ik ben aan het thuiswerkenquote:
De scene waarin hij ontbloot in het donker vertelt over zijn huidige welbevinden heeft een prachtige rauwe sfeer. Zou zo voorop een jaren 90 rapalbum kunnen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:32 schreef Boze_Eend het volgende:
het is de kat
nee het is corona
topless bradge
de nieuwe biggiequote:Op donderdag 15 juli 2021 12:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De scene waarin hij ontbloot in het donker vertelt over zijn huidige welbevinden heeft een prachtige rauwe sfeer. Zou zo voorop een jaren 90 rapalbum kunnen.
[ afbeelding ]
ik sla over, ik krijg dit niet van mijn netvliesquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De scene waarin hij ontbloot in het donker vertelt over zijn huidige welbevinden heeft een prachtige rauwe sfeer. Zou zo voorop een jaren 90 rapalbum kunnen.
[ afbeelding ]
Heavy B. and the Looijsquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dom dom dom dom domquote:7 dagen na de 2e vaccinatie is ruim 90% van de mensen beschermd tegen corona. Als u besmet bent met het coronavirus vlak voor of na de vaccinatie, kunt u dus nog ziek worden. De kans dat u na 2 vaccinaties corona krijgt is klein, maar mogelijk.
Gelukkig wel een goede bescherming tegen op de IC belanden, want deze logge homp vet kan daar in zijn eentje al overbelasting veroorzaken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:19 schreef Banaanvragen het volgende:
Kartelpatiënt (en Robert) zijn wel heel dom :")
[ link | afbeelding ]
https://www.rijksoverheid(...)e-nog-corona-krijgen
[..]
Dom dom dom dom dom
Aan je verrotte innerlijk mag ik hopen.quote:
POLLquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:32 schreef Boze_Eend het volgende:
het is de kat
nee het is corona
topless bradge
Weet niet, heb je een foto van haar?quote:
Nee helaasquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aan je verrotte innerlijk mag ik hopen.
Aanstellerquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:39 schreef Boze_Eend het volgende:
een hele heftige griep
habib je hebt morbide obesitas wat verwacht je?
“Een kandidaat voor u heeft de woning voorlopig geaccepteerd.”quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:09 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
strijdster is het nog wat gewoden met die osso?
klootzakquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:11 schreef Azula het volgende:
[..]
“Een kandidaat voor u heeft de woning voorlopig geaccepteerd.”![]()
Jammer. Was helemaal gerenoveerd binnen. Badkamer wc keuken alles helemaal freshhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |