grappen over kwarktassen zijn zijn - zelfs als je het met de beste bedoelingen doet - niet grappig. Een melklek/hack kost tegenwoordig gewoon echt heel veel geld in verplichte audits, verplichte onderzoeken door externe partijen en mogelijke boetes.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:50 schreef Solotovski het volgende:
Mmmm mooie vlezige kwarktassen hoor, jammie de pammie
Ontzettend grapppigquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:54 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
grappen over kwarktassen zijn zijn - zelfs als je het met de beste bedoelingen doet - niet grappig. Een melklek/hack kost tegenwoordig gewoon echt heel veel geld in verplichte audits, verplichte onderzoeken door externe partijen en mogelijke boetes.
Gedragen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:59 schreef Solotovski het volgende:
Hopelijk over iets meer dan een maand Liamgod op lowlands
Ik gooi sws slipje naar hem toe
Trek hem ter plekke uitquote:
met hangende pootjes hè, soyboy nu male beta cuckquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
@:danny
Mijn excuses, het was (vanuit mij) een grapje omdat @:boze_eend eerder dat grapje maakte, ik snap dat het ongewenst is en het gaat niet meer gebeuren.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
met hangende pootjes hè, soyboy nu male beta cuck![]()
Sorry op het internet is tegenwoordig al ballen hebben?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:36 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Nee, dat heet mans genoeg zijn en de ballen hebben om je excuses aan te bieden voor iets wat onbedoeld verkeerd is uitgepakt.
Op internet, in real life maakt me geen fuck uit waar het is, als iets verkeerd loopt bied je gewoon je excuses aan, gevolgen van een grapje verkeerd ingeschat, kan gebeuren, even (virtueel) handjes schudden en weer door.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry op het internet is tegenwoordig al ballen hebben?
Goede eigenschapquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:40 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Op internet, in real life maakt me geen fuck uit waar het is, als iets verkeerd loopt bied je gewoon je excuses aan, gevolgen van een grapje verkeerd ingeschat, kan gebeuren, even (virtueel) handjes schudden en weer door.
Eensquote:
trollie de kartelkneus?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Maar Trollie is een Limburger he,die moeten we even vergeven vandaag, die heeft het water tot aan de lippen staan op dit moment![]()
XD
gelijk iemand anders taggen, heel dapperquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:36 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Nee, dat heet mans genoeg zijn en de ballen hebben om je excuses aan te bieden voor iets wat onbedoeld verkeerd is uitgepakt.
woon op de eerste verdieping op een van de hoogste punten van Maastricht, zit primaquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Maar Trollie is een Limburger he,die moeten we even vergeven vandaag, die heeft het water tot aan de lippen staan op dit moment![]()
XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:04 schreef Modus het volgende:
MED / ASN geslotenDat was ook gedoemd te mislukken natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
MED / ASN geslotenVoor Asians kun je nu terecht in KPDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
MED / ASN geslotenBegrijp daar helemaal niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@GGMM verklaar je nader!
Ik sluit maximaal één forum per half jaarquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:28 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, kijk ook even naar WEB
Webshops van & voor FOK!kers
ASN had meer posts dan WEBquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sluit maximaal één forum per half jaar
Doe SOP ook evenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sluit maximaal één forum per half jaar
Hoe gaan jullie de baby noemen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:46 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Zullen we samen seks met @:moira hebben en daarna samen over een zwangerschapstest plassen.
Ja man we zijn Herr und Frau sinds vorig jaarquote:
Klinkt futuristisch. Ook wel hip intersex.quote:
Nicequote:Op woensdag 14 juli 2021 23:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja man we zijn Herr und Frau sinds vorig jaar
[..]
Klinkt futuristisch. Ook wel hip intersex.
Wat is daar bijzonder aan dan? Was jij 2 jaar geleden nog Herr en Mono Frau dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja man we zijn Herr und Frau sinds vorig jaar
[..]
Klinkt futuristisch. Ook wel hip intersex.
Thanksquote:
Ongetrouwd ben je Jungmann und Fräulein toch, zegmaar in het Frans mademoiselle en madamequote:Op woensdag 14 juli 2021 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan dan? Was jij 2 jaar geleden nog Herr en Mono Frau dan?
Ja, nee dat snapte ik, mijn grapje was kennelijk niet zo geslaagdquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
Dan ben je Jungmann und Fräulein toch, zegmaar in het Frans mademoiselle en madame
Ach misschien stelt het je gerust te weten dat @Treinhoer op zondagavond nog steeds graag rokjes draagtquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, nee dat snapte ik, mijn grapje was kennelijk niet zo geslaagd
moeten jij wetenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:33 schreef GGMM het volgende:
Nu nog minder want ik heb jouw posts weggegooid.
wil ook nog wel even sorry zegen tegen @Danny sorry habibo ik wist niet dat zo'n grapje voor veel problemen kunnen zorgen. sorry en zoals dries zegt zal dat niet meer doen had het sowieso niet gedaan als ik wist dat het echt voor problemen zou kunnen zorgenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
@:danny
Mijn excuses, het was (vanuit mij) een grapje omdat @:boze_eend eerder dat grapje maakte, ik snap dat het ongewenst is en het gaat niet meer gebeuren.
geen soyboy zijnquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
met hangende pootjes hè, soyboy nu male beta cuck![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |