SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ballie is al uitgevlogenquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
De boot van US gaat aanmeren bij Gianni?
Dat kan ook. We moeten zoveel mogelijk hulp sturen!!quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie is al uitgevlogen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een fwuitschaalquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:00 schreef kwiwi het volgende:
Wat leuk, ik heb ook 2 collega's die Nederlands zijn
Breaking News; Nu ook ernstige wateroverlast in Rotterdam.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:10 schreef bitterbal het volgende:
kijk naar een reisprogramm met italianen die italiaans spreken [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Breaking News; Nu ook ernstige wateroverlast in Rotterdam.
Ascoltami, i poeti laureatiquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ascoltami, i poeti laureati
si muovono soltanto fra le piante
dai nomi poco usati: bossi ligustri o acanti.
lo, per me, amo le strade che riescono agli erbosi
fossi dove in pozzanghere
mezzo seccate agguantanoi ragazzi
qualche sparuta anguilla:
le viuzze che seguono i ciglioni,
discendono tra i ciuffi delle canne
e mettono negli orti, tra gli alberi dei limoni.
Meglio se le gazzarre degli uccelli
si spengono inghiottite dall’azzurro:
più chiaro si ascolta il sussurro
dei rami amici nell’aria che quasi non si muove,
e i sensi di quest’odore
che non sa staccarsi da terra
e piove in petto una dolcezza inquieta.
Qui delle divertite passioni
per miracolo tace la guerra,
qui tocca anche a noi poveri la nostra parte di ricchezza
ed è l’odore dei limoni.
Vedi, in questi silenzi in cui le cose
s’abbandonano e sembrano vicine
a tradire il loro ultimo segreto,
talora ci si aspetta
di scoprire uno sbaglio di natura,
il punto morto del mondo, l’anello che non tiene,
il filo da disbrogliare che finalmente ci metta
nel mezzo di una verità.
Lo sguardo fruga d’intorno,
la mente indaga accorda disunisce
nel profumo che dilaga
quando il giorno piú languisce.
Sono i silenzi in cui si vede
in ogni ombra umana che si allontana
qualche disturbata divinità.
Ma l’illusione manca e ci riporta il tempo
nelle città rurnorose dove l’azzurro si mostra
soltanto a pezzi, in alto, tra le cimase.
La pioggia stanca la terra, di poi; s’affolta
il tedio dell’inverno sulle case,
la luce si fa avara – amara l’anima.
Quando un giorno da un malchiuso portone
tra gli alberi di una corte
ci si mostrano i gialli dei limoni;
e il gelo dei cuore si sfa,
e in petto ci scrosciano
le loro canzoni
le trombe d’oro della solarità.
Ja die hebben dus echt wel door dat er dan wel eens spontaan vochtproblemen kunnen ontstaan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Mijn familie heeft in rome gewoond toch vroeger dus soms denken ze tegen mij ook italiaans te praten. Vandaag ook, stond die badkamer man dat geld te tellen. Begon ze ook in het italiaans tegen mij. Geen idee waar ze het over had
Als ik het goed begrepen heb dan is het een gedicht over limoenenquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat zeg je?![]()
maar lezen is toch niet het zelfde
Ohquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb dan is het een gedicht over limoenen
Kun jij zomaar overschakelen naar Nederlands? Ik sprak in Boedapest vaak Engels met mijn Nederlandse collega omdat ik anders kortsluiting kreegquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:00 schreef kwiwi het volgende:
Wat leuk, ik heb ook 2 collega's die Nederlands zijn
heb ik hier ook af en toe moeite mee. De voertaal is sowieso Engels maar er zitten hier ook nog een paar Nederlandse collega's.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun jij zomaar overschakelen naar Nederlands? Ik sprak in Boedapest vaak Engels met mijn Nederlandse collega omdat ik anders kortsluiting kreeg
niksquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
@:bitterbal wat is de zin van het leven?
Today wij gonna hebben it about de vacationperiode, wie wants er on holiday in Août und waar you go dann schmettterling, zonnig oder to a koude regiona?quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:27 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
heb ik hier ook af en toe moeite mee. De voertaal is sowieso Engels maar er zitten hier ook nog een paar Nederlandse collega's.
meer dat ik met sommige collega's alleen maar Engels spreek dat het vreemd is om Nederlands met ze te spreken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Today wij gonna hebben it about de vacationperiode, wie wants er on holiday in Août und waar you go dann schmettterling, zonnig oder to a koude regiona?
Dit klinkt op zich nog redelijk geil.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is een nutteloze samenkomst van cellen
quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt op zich nog redelijk geil.
Gek is dat he? Toen ik weer terug was in Nederland heeft het ook echt een paar weken geduurd voordat ik weer helemaal overgeschakeld wasquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:27 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
heb ik hier ook af en toe moeite mee. De voertaal is sowieso Engels maar er zitten hier ook nog een paar Nederlandse collega's.
denk als je het had je al was gebeld?quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:42 schreef Ama het volgende:
Jongens ben toch steeds meer bang dat ik corona heb. En als ik het niet heb ben ik alsnog verkouden.
Ik heb nog niks gehoord.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk als je het had je al was gebeld?
nee van mij hoef je niet te werken hoorquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou dus eigenlijk hoef ik niks te doen.
Als ik het niet heb hoor ik ook net zo goed bericht te krijgen dus dat zegt niks.quote:
nee maar denk dat mensen die het hebben prio hebben om gebeld te worden?quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik het niet heb hoor ik ook net zo goed bericht te krijgen dus dat zegt niks.
Vast maar dat ik nog niks heb gehoord is niet zo gek hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar denk dat mensen die het hebben prio hebben om gebeld te worden?
leuk tochquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, heel de dag zitten knutselen aan een campagne en eens geen suffe meetings. Was zowaar een leuke dag
My mind is powerful.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je ziet het niet dus je hebt er niks aan
Vind ik ook mooiquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je het ook zien als ik mijn badjas aantrek
Ze heeft wel goed opgelet.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn wij er net mee gestopt nemen ze het zelf over![]()
Zuid Afrikaanse mama mept plunderboys https://www.dumpert.nl/item/100004461_e939a9b8
Als het over koetjes en kalfjes gaat wel ja. Als het over werk gaat is het lastig omdat ik nooit in het Nederlands gewerkt heb zeg maar.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun jij zomaar overschakelen naar Nederlands? Ik sprak in Boedapest vaak Engels met mijn Nederlandse collega omdat ik anders kortsluiting kreeg
Ben je een datacruncher?quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:46 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
leuk toch
ik heb vandaag ook weer iets gedaan dat ik echt al jaren niet gedaan heb qua analyses
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het over koetjes en kalfjes gaat wel ja. Als het over werk gaat is het lastig omdat ik nooit in het Nederlands gewerkt heb zeg maar.
Kunnen we ff vangen voor de les?quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:53 schreef kwiwi het volgende:
Moet zeggen dat hier posten trouwens ook echt wel helpt met m'n Nederlands op peil houdenZeker omdat ik het dan ook blijf schrijven. Spreek het anders eigenlijk maar heel weinig. Misschien 1x per maand met familie ofzo.
We horen nog geen Duits accent doorklinken dus het gaat primaquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:53 schreef kwiwi het volgende:
Moet zeggen dat hier posten trouwens ook echt wel helpt met m'n Nederlands op peil houdenZeker omdat ik het dan ook blijf schrijven. Spreek het anders eigenlijk maar heel weinig. Misschien 1x per maand met familie ofzo.
Wat een slappe hap weer.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
18 MINUTEN GELEDEN
Rutte: thuiswerkadvies opnieuw instellen
Demissionair premier Rutte zegt aan de Kamer toe dat het onlangs vervallen thuiswerkadvies weer gaat gelden. "We gaan dus terug naar 'werk zoveel mogelijk thuis'", zei hij.
Rutte zei erbij dat hij "gezien de cijfers" geen aanleiding ziet om het thuiswerkadvies weer in te stellen, maar wil de Kamerfracties tegemoetkomen in hun wens om dat toch te doen.
26 MINUTEN GELEDEN
OMT komt weer wekelijks bijeen
Het Outbreak Management Team (OMT) met daarin de belangrijkste corona-adviseurs van het kabinet gaat weer wekelijks samenkomen om over de pandemie te spreken. Dat heeft demissionair premier Rutte toegezegd na vragen van D66-Kamerlid Paternotte.
Half juni schreef minister De Jonge nog aan de Tweede Kamer dat een wekelijks OMT-advies niet meer nodig was, omdat het toen goed ging met het aantal besmettingen. Wel zei hij erbij dat het "noodzakelijk blijft dat we wendbaar zijn, en het OMT bij eventuele tegenvallers snel beschikbaar is".
quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geef dat ding eens een half uur de tijd wil je?
Hier heb ik ze de afgelopen week niet meer gezien.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
ik zi nog wel mensen met mondkapje op ja.
ik doe het niet
Hier 24 n de ventilator staat ook nog aan.quote:
Kamer waar ik nu zit is ook 24 ja.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier 24 n de ventilator staat ook nog aan.
O, dat is wel positiefquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
18 MINUTEN GELEDEN
Rutte: thuiswerkadvies opnieuw instellen
Demissionair premier Rutte zegt aan de Kamer toe dat het onlangs vervallen thuiswerkadvies weer gaat gelden. "We gaan dus terug naar 'werk zoveel mogelijk thuis'", zei hij.
Rutte zei erbij dat hij "gezien de cijfers" geen aanleiding ziet om het thuiswerkadvies weer in te stellen, maar wil de Kamerfracties tegemoetkomen in hun wens om dat toch te doen.
26 MINUTEN GELEDEN
OMT komt weer wekelijks bijeen
Het Outbreak Management Team (OMT) met daarin de belangrijkste corona-adviseurs van het kabinet gaat weer wekelijks samenkomen om over de pandemie te spreken. Dat heeft demissionair premier Rutte toegezegd na vragen van D66-Kamerlid Paternotte.
Half juni schreef minister De Jonge nog aan de Tweede Kamer dat een wekelijks OMT-advies niet meer nodig was, omdat het toen goed ging met het aantal besmettingen. Wel zei hij erbij dat het "noodzakelijk blijft dat we wendbaar zijn, en het OMT bij eventuele tegenvallers snel beschikbaar is".
Slippers weg, handdoeken weg, servetten weg: alles weg.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:07 schreef Ama het volgende:
En heb vaak 's avonds achterdeur ook nog open.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb per ongelijk vegan eiersalade gekocht![]()
![]()
Er stond "ei vrij" op en ik lees dat als "vrije (uitloop)eieren"
Klinkt vies.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Misschien is het wel heel lekker.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Hele huis vol met kleine jatnegertjes.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:07 schreef Ama het volgende:
En heb vaak 's avonds achterdeur ook nog open.
Nee hoor, enige die "jat" hier is mijn kleine buurmeisje.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele huis vol met kleine jatnegertjes.
Wat zit erin in plaats van ei dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
We gaan het meemaken. Ik koop eigenlijk nooit vegan dingen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het wel heel lekker.
Tofu.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zit erin in plaats van ei dan?
omdat vegans eigenlijk ook gewoon ei willen etenquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom heet het dan geen tofusalade?
Dadelijk ben je om, eet je nooit geen dode beestjes meer, neem je drie Afrikaantjes in huis en draag je alleen nog maar bamboe ondergoed.quote:
Dit denk ik.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat vegans eigenlijk ook gewoon ei willen eten
Bekt niet lekker.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom heet het dan geen tofusalade?
duurt wel langquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geef dat ding eens een half uur de tijd wil je?
Huichelaars.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat vegans eigenlijk ook gewoon ei willen eten
Zou ik niet kunnen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
nooit meer vlees eten is best goed eigenlijk
Gewoon wat minder, een kuikentje in plaats van een hele koe.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
Nee ik ook niet. Wil best eens een dagje overslaan hoor, pasta met een kaassausje is ook prima.quote:
Ik vind het zielig voor al die kleine tofuutjes.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
die voelen niksquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor al die kleine tofuutjes.
jaquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat ze geen mond hebben, kunnen ze geen pijn voelen?
Nou ze voelen de intense pijn dan wel maar ze kunnen lekker toch niet zeggen hoeveel pijn het doetquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat ze geen mond hebben, kunnen ze geen pijn voelen?
quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ze voelen de intense pijn dan wel maar ze kunnen lekker toch niet zeggen hoeveel pijn het doet
quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
Scream little Tofu, nobody can hear you.
Je suis tofuquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
Scream little Tofu, nobody can hear you.
Doet me aan Pando denken, het grootste levende wezen op Aarde.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wist dat bomen elkaar helpen als er eentje dood dreigt te gaan? De anderen gaan ‘m dan voeden
quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te proeven in de volle po's van Japanse bejaardenhuizen.
In een gado gado met een flinke schep pindasaus is het best te doenquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te proeven in de volle po's van Japanse bejaardenhuizen.
Zelfde principequote:Op woensdag 14 juli 2021 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me aan Pando denken, het grootste levende wezen op Aarde.
https://www.forbes.com/si(...)ing/?sh=5ae31c1c5554
quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In een gado gado met een flinke schep pindasaus is het best te doen
zo met 3quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
Chinees voor 4 personen besteld. We zijn maar met twee
quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Gianni zich veilig af zit te moppen op volleybaldames.
ja niet als je die gekke dingen eetquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je nooit bij mij zou komen eten?
ah oke. Nu gewoon een traditionele vleermuizensoep besteld.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet als je die gekke dingen eet
quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ah oke. Nu gewoon een traditionele vleermuizensoep besteld.
Zie je geduld!quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
verwarming eindelijk aan de praat hoor
nee hij wilde et geoon niet doen maar geen vloerverwarming helaasquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie je geduld!
Je hebt vloerverwarming.
Het is midden juliquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
Begonnen als data analyst, nu richting iets iets meer strategische rolquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je een datacruncher?
Ik moet morgen nog even wat dingetjes in Google Analytics doen. Dat ben ik vandaag vergeten
Ik heb gewoon een korte broek aan hoorquote:
Ik heb niet eens een broek aanquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een korte broek aan hoor
ja rotterdam is koudquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een korte broek aan hoor
Zoveelste topic van die TS toch. Vage foto posten ergens en dan reacties binnenharken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
SEX / Mannen als slaaf hebben
Dit topic![]()
Dat is gewoon jouw ijzige persoonlijkheidquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon jouw ijzige persoonlijkheid
Noord Groningen schat ik.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveelste topic van die TS toch. Vage foto posten ergens en dan reacties binnenharken.
Dan ga ik naar Eindhoven.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
misschien volgende week woensdag wel strandweer [ afbeelding ]
Zie nu de pohi iddquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveelste topic van die TS toch. Vage foto posten ergens en dan reacties binnenharken.
Ga je dan naar Limburg aan Zee?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
Klinkt verzonnenquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
SEX / Mannen als slaaf hebben
Dit topic![]()
Verwarming aan in juli.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
Dan is de corona weer zo hard gestegen dat je niet meer met het OV magquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
Hoop het niet voor zequote:Op woensdag 14 juli 2021 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga je dan naar Limburg aan Zee?
Ga ik met de scooterquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is de corona weer zo hard gestegen dat je niet meer met het OV mag
Mag ik dan meequote:
Naar mijn oma. Is 93 geworden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rode loper uitrollen dan maar. Wat ga je hier doen
Goeie leeftijd. Dan heb ik nog even te gaan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naar mijn oma. Is 93 geworden.
Zeker.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goeie leeftijd. Dan heb ik nog even te gaan.
Zoete aardappel pindasoepquote:
is dat alles?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoete aardappel pindasoepmet een beetje stokbrood
Ben je boers?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naar mijn oma. Is 93 geworden.
Je moet het spreiden over de dag ballie. Dan kan je tussendoor snackenquote:
Ben je dan gelijk boersquote:
ik eet nu een ren kippen en ik snackquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet het spreiden over de dag ballie. Dan kan je tussendoor snacken
Je bent dan ook wel een uniek exemplaarquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik eet nu een ren kippen en ik snack
Kip met kaasstengels?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een hele ren kippen? Hoeveel zijn dat er? 12?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een snack die snacktquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een hele ren kippen? Hoeveel zijn dat er? 12?
Maar jij bent ook een snack dus dan moet je wel
Moezelquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Heerlijk uurtje zen TV, en toeristisch nog interessant ook.
Zodat je een snack blijftquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier komt ballie
[ afbeelding ]
Wordt de trog gevuld?quote:
Allahu Snackbarquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier komt ballie
[ afbeelding ]
Je leeft nogquote:
Was even een rondje door het dorp lopen om te kijken hoe hoog het water was.quote:
Staat jouw huis veilig?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was even een rondje door het dorp lopen om te kijken hoe hoog het water was.
valt nog mee. Pas 2 straten onder gelopen
En hoe hoog stond het in die straten? Halverwege de voordeur bij mensen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was even een rondje door het dorp lopen om te kijken hoe hoog het water was.
valt nog mee. Pas 2 straten onder gelopen
wat je zegt. Het giet hier en het houdt voorlopig niet meer opquote:
Het regent niet maar bleh wat viesquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat je zegt. Het giet hier en het houdt voorlopig niet meer op
Hoezo kiezenquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:45 schreef Ama het volgende:
Ga ik een hagelslagcrème cakeje eten of Oreo met witte chocolade?
Ja.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:45 schreef Ama het volgende:
Why not both?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:45 schreef Ama het volgende:
Cakejequote:Op woensdag 14 juli 2021 19:45 schreef Ama het volgende:
Zegt de harige vrucht die speciaal naar Duitsland rijdt om pallets vol met chips te halen ...quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zegt de harige vrucht die speciaal naar Duitsland rijdt om pallets vol met chips te halen ...
Erg wat?quote:
Iedereen weet dat je die van de ikea moet nemen dan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet nog dat ik in mijn studententijd een keer m'n verjaardag wilde vieren, maar geen geld had. Toen heb ik zo'n ingevroren slagroomtaart van bij de Aldi of Lidl gekocht. Gvd wat was dat slechtMoest er ineens weer aan denken nu we het over gebak hebben.
Toen was je al een wilde harige vrucht dus?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet nog dat ik in mijn studententijd een keer m'n verjaardag wilde vieren, maar geen geld had. Toen heb ik zo'n ingevroren slagroomtaart van bij de Aldi of Lidl gekocht. Gvd wat was dat slechtMoest er ineens weer aan denken nu we het over gebak hebben.
nee, dat niet. vanmiddag stroomde het wel bij mensen naar binnen. nu niet.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
En hoe hoog stond het in die straten? Halverwege de voordeur bij mensen?
ja, mijn huis staat op 110m boven NAP, beneden in het centrum is 50 meter lager. I'm goodquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je die van de ikea moet nemen dan.
Moet je eerst laten ontdooien hè.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:52 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:45 schreef Ama het volgende:
Klopt!quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was een keer een discussie wie het oog van Buda mocht hebben.
oh shitquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef gianni61 het volgende:
kennissen van me hebben nu wel het water in de woonkamer staan
Dat lijkt me echt zó kutquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat gewoon steeds harder regenen hierGeen avondrondje
Echt wel. Niet zo zwak doenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef gianni61 het volgende:
Vreselijk! Ik heb het ook een keer gezien bij mensen vlak erna, ik zou keihard janken maar ze waren wel wat gewendquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef gianni61 het volgende:
Nou ik heb niet echt zo'n gevoel vanavond van hey laat ik veel eten.quote:
Zijn de teckels veilig?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef gianni61 het volgende:
Kent dud0r nietquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb niet echt zo'n gevoel vanavond van hey laat ik veel eten.
Nou, ik heb weinig voorraad meer en mijn inspiraaasie raakt opquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
Flory is echt onze kerstman die met kerst de cadeautjes onder de boom legt en blijft leggen
Die wonen bijna op het hoogste punt van Nederland..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |