Er zijn mensen die prima gedijen als ze thuis kunnen werken, er zijn er voor wie dat een ramp is, dat zijn geen extremen maar gewoon verschillende personaliteits types.quote:
Ik denk dat er ook een grote winst valt te behalen bij bedrijven die het tegenwerken hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja en die laatste zin is nu net de crux
Tevens gaat dit geen ene moer helpen dit advies natuurlijk
Zeker waar, dan moeten ze dat ook vooral doen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zijn mensen die prima gedijen als ze thuis kunnen werken, er zijn er voor wie dat een ramp is, dat zijn geen extremen maar gewoon verschillende personaliteits types.
Stimuleren vind ik prima, het in de huidige situatie adviseren...daar zie ik niet echt veel nut in.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker waar, dan moeten ze dat ook vooral doen.
Zie alleen niets in dat voor iedereen maar semi verplichten/zwaar stimuleren
Zekerquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook een grote winst valt te behalen bij bedrijven die het tegenwerken hoor.
Gewoon iedereen dubbel testen bij TvTquote:
Siquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Stimuleren vind ik prima, het in de huidige situatie adviseren...daar zie ik niet echt veel nut in.
Niks extreems aan. Scheelt me heel vroeg opstaan + 3 uur reistijd. En ik spreek mijn collega's nog steeds elke dag.quote:
Beide niet.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:20 schreef popje het volgende:
[..]
Ben jij een zolderkamerautist of heb je een hele vervelende baas?
Palm Springs. Een nieuwetijdse Groundhog Dayquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:16 schreef Salina het volgende:
Ik lees het al. Ik mis niets zo te zien.
Wie heeft er nog een leuke filmtip voor me? Ik heb niets te doen vanavond.
Geen Groundhog Day graag. Die heb ik gisteren al gezien. En eergisteren. En de dag ervoor.
Waar stelde ik dat voor dan precies?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker waar, dan moeten ze dat ook vooral doen.
Zie alleen niets in dat voor iedereen maar semi verplichten/zwaar stimuleren
Ja prima, dan blijf jij dat lekker doenquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks extreems aan. Scheelt me heel vroeg opstaan + 3 uur reistijd. En il spreek mijn collega's nog steeds elke dag.
[..]
Beide niet.
De domheid en kortzichtigheid spat werkelijk van deze post af. Bravo.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:20 schreef popje het volgende:
[..]
Ben jij een zolderkamerautist of heb je een hele vervelende baas?
Ik ken mijn collega's grotendeels alleen van het scherm... dat is mijn probleem. En ik ben extrovert en werk het liefst samen en niet met een Powerpoint op het scherm.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks extreems aan. Scheelt me heel vroeg opstaan + 3 uur reistijd. En ik spreek mijn collega's nog steeds elke dag.
[..]
Beide niet.
Heb anders nergens voorgesteld dat jij thuis blijft werken. En niks extreems aan mijn voorliefde voor thuiswerkenquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja prima, dan blijf jij dat lekker doen
Ga ik weer interactie hebben met mensen in 3D
Zin in. En terrassen zijn open dus als kantoor dicht gaat ontmoet ik iedereen en zijn moeder wel op het terras
Verbied ik je dat ofzo?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:28 schreef popje het volgende:
[..]
Ik ken mijn collega's grotendeels alleen van het scherm... dat is mijn probleem. En ik ben extrovert en werk het liefst samen en niet met een Powerpoint op het scherm.
CORredquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:27 schreef Tijn het volgende:
Ja kut, ik ben nog niet op kantoor geweest en nu heb ik het window gemist waarin thuiswerken niet werd geadviseerd
Of Belgie is infantielquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:29 schreef Elan het volgende:
België maakt zich druk om 1000 besmettingen, wij zitten op het tienvoudige?
Wat voor infantiel land leven we.
Een land dat geregeerd wordt met wanbeleid.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:29 schreef Elan het volgende:
Het beleid wordt niet alleen voor jou gemaakt en geadviseerdquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar stelde ik dat voor dan precies?
Druk maken om 1000 besmettingen terwijl je als één van de snelsten vaccineert is ook wel een beetje infantiel.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:29 schreef Elan het volgende:
Echt debiel.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een land dat geregeerd wordt met wanbeleid.
In België hebben ze het fantastische concept TvT nog niet, daar lopen ze altijd wat achterquote:
Klopt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:31 schreef galantis het volgende:
[..]
Druk maken om 1000 besmettingen terwijl je als één van de snelsten vaccineert is ook wel een beetje infantiel.
En waar heb ik hen dat verboden dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Het beleid wordt niet alleen voor jou gemaakt en geadviseerd
Er zijn zat mensen die weer naar hun collega's willen en ja, die eenzaam worden anders
Hopelijk is vaccinatie genoeg. Straks ben je gevaccineerd én krijg je corona.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:33 schreef galantis het volgende:
Over vaccinatiesnelheid gesproken, als hierheen gaat:
https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
En daar NL even aan het grafiekje toevoegt dan gaat onze curve onverminderd taffeshard omhoog
Dan maar. Ik heb een heel leger klaarstaan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hopelijk is vaccinatie genoeg. Straks ben je gevaccineerd én krijg je corona.
'welke eenzaamheid' zei jequote:Op woensdag 14 juli 2021 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waar heb ik hen dat verboden dan?
Ik heb alleen gezegd hoe fijn ik thuiswerken vindt. Jij reageert alsof ik jou iets afpak door dat te vinden.x 1000
België moet je niet als land zien maar als komisch project. Als je dan eenmaal de humor er van gezien hebt dan is het a gift that keeps on giving.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een land dat geregeerd wordt met wanbeleid.
Er zijn ook mensen eenzaam op kantoor. Eenzaam is niets hetzelfde als alleen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
'welke eenzaamheid' zei je
Nou, die is er dus. Niet bij jou, tof voor jou
Waarom wordt continu het kantoorwerken aangepakt in plaats van bijvoorbeeld de herinvoering van de mondmaskerplicht en/of beperking van groepsgroottes en thuisbezoek? Voor sommige mensen is thuiswerken een mentale marteling (nauwelijks mensen zien, hele dag op de slaapkamer/andere kleine kamer zitten), terwijl de herinvoering van de mondmaskerplicht en/of beperking van groepsgroottes en thuisbezoek net zo effectief zijn als het thuiswerkadvies.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:39 schreef Piles het volgende:
Terug naar zoveel mogelijk thuiswerken dus.
https://www.bol.com/nl/nl(...).2_9.10.ProductTitlequote:Op woensdag 14 juli 2021 18:37 schreef ipa84 het volgende:
[..]
België moet je niet als land zien maar als komisch project. Als je dan eenmaal de humor er van gezien hebt dan is het a gift that keeps on giving.
Het is allebei niet effectief als de besmettingen vooral uit het nachtleven komen...quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waarom wordt continu het kantoorwerken aangepakt in plaats van bijvoorbeeld de herinvoering van de mondmaskerplicht en/of beperking van groepsgroottes en thuisbezoek? Voor sommige mensen is thuiswerken een mentale marteling (nauwelijks mensen zien, hele dag op de slaapkamer/andere kleine kamer zitten), terwijl de herinvoering van de mondmaskerplicht en/of beperking van groepsgroottes en thuisbezoek net zo effectief zijn als het thuiswerkadvies.
Voor sommigen is op kantoor werken een marteling. Decennia lang hebben de kantoorwerkers het voordeel gehad. Nu de is het andere kamp aan de beurt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waarom wordt continu het kantoorwerken aangepakt in plaats van bijvoorbeeld de herinvoering van de mondmaskerplicht en/of beperking van groepsgroottes en thuisbezoek? Voor sommige mensen is thuiswerken een mentale marteling (nauwelijks mensen zien, hele dag op de slaapkamer/andere kleine kamer zitten), terwijl de herinvoering van de mondmaskerplicht en/of beperking van groepsgroottes en thuisbezoek net zo effectief zijn als het thuiswerkadvies.
Daarom vrije keuze.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voor sommigen is op kantoor werken een marteling. Decennia lang hebben de kantoorwerkers het voordeel gehad. Nu de is het andere kamp aan de beurt.
Nachtleven is al aangepakt, godzijdank.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:44 schreef popje het volgende:
[..]
Het is allebei niet effectief als de besmettingen vooral uit het nachtleven komen...
Vaccinatiebewijs, testbewijs én dan nog voor de zekerheid een extra test voor toegangquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hopelijk is vaccinatie genoeg. Straks ben je gevaccineerd én krijg je corona.
Mijn bedrijf gaat weer helemaal dicht hoor, we mochten eindelijk 1 dag in de week, met heel veel maatregelen, dat is nu weer over... grote bedrijven zijn ubervoorzichtig.quote:
Advies is, zeg maar, het keywordquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Thuiswerkadvies… komt Rutte wel eens op straat? Niemand houdt zich meer aan die praatjes van hem
En ik maar geloven dat iedereen klakkeloos naar ze luistert #dansenmetjansenquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Thuiswerkadvies… komt Rutte wel eens op straat? Niemand houdt zich meer aan die praatjes van hem
Dat is niet de schuld van Rutte, he. Ik snap het best dat grote bedrijven niet staan te trappelen om besmettingen binnen te halen als het niet nodig is dat mensen zich op de werkvloer begeven.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:46 schreef popje het volgende:
[..]
Mijn bedrijf gaat weer helemaal dicht hoor, we mochten eindelijk 1 dag in de week, met heel veel maatregelen, dat is nu weer over... grote bedrijven zijn ubervoorzichtig.
Check, idem hierquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:46 schreef popje het volgende:
[..]
Mijn bedrijf gaat weer helemaal dicht hoor, we mochten eindelijk 1 dag in de week, met heel veel maatregelen, dat is nu weer over... grote bedrijven zijn ubervoorzichtig.
Het wordt nu thuiswerken tot einde jaar... of dat is wat werd gezegd als we niet per de zomer teruggingen of na de zomer, dan zou het doorgetrokken worden tot het einde van het jaar.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van Rutte, he. Ik snap het best dat grote bedrijven niet staan te trappelen in het binnenhalen van besmettingen als het niet nodig is dat mensen zich op de werkvloer begeven.
Ze maken elke maand een dosis motivatie over, dus je maakt maar zin
Of ze zien bezuinigingskansen voor de toekomst.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:46 schreef popje het volgende:
[..]
Dus effectief ook gewoon vier maanden nadat de laatste prikken zijn gezet. Bizar.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:49 schreef popje het volgende:
[..]
Het wordt nu thuiswerken tot einde jaar...
En de Tweede Kamer zal natuurlijk nooit gaan thuiswerken, want 'dat kan toch niet'...quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of ze zien bezuinigingskansen voor de toekomst.
Het bedrijf van mijn vrouw, grote multinational met 170K werknemers, blijft bij max 30% op kantoor in Nederland en de hoogste leiding zegt nu, wereldwijd geldend, dat thuiswerken here to stay is.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:46 schreef popje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |