quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Daarnaast maakt een goede voorhoede het ook makkelijker voor de middenvelders om te presteren.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Natuurlijk is 6 qua kwaliteit niet heel geweldig. Maar ik word toch echt gelukkiger van de namen Toornstra, Fer, Diemers en EAB dan wanneer ik Bozenik, Bannis en Vente voorbij zie komen.
We spelen al een seizoen lang zonder scorende spits, laten wr dat niet nog maar een keer doen.
Ik wilde nu voor de grap @GGMM achter de TT zetten maar ik zal me inhoudenquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:39 schreef Scrummie het volgende:
Waar we wachten op inkomende transfers.
@:ggmm
Reken Toornstra weg (die sowieso meer een joker is voor zo’n beetje alle posities) en ik word beduidend gelukkiger van Bozenik / Bannis / Linssen (Vente vertrekt toch wel) dan van Fer / Diemers / EABquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Natuurlijk is 6 qua kwaliteit niet heel geweldig. Maar ik word toch echt gelukkiger van de namen Toornstra, Fer, Diemers en EAB dan wanneer ik Bozenik, Bannis en Vente voorbij zie komen.
We spelen al een seizoen lang zonder scorende spits, laten wr dat niet nog maar een keer doen.
Linssen, Conteh en Balde.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:scrummie de quoteknop van de vorige pagina is verdwenen dus maar zo:
Wat mij betreft is alleen RCV een hogere prioriteit nu. Daar hebben we inderdaad echt geen opties, in ieder geval tot en met oktober. Rechtsbuiten wel, daar heb je in principe Linssen als keuze en anders nog Conteh, en Baldé keert over een tijdje terug. In principe volstaat Sinisterra-Bozenik-Linssen voor mij voor de basis, maar Jahanbakhsh halen zou desalniettemin zeer prettig zijn.
Vind ik eigenlijk wel meevallen. Die Linssen is helemaal niet zo’n slechte speler maar als linksbuiten met Malacia/Haps en Berghuis in de opstelling was wel echt walgelijk wegens zijn gebrek aan diepgang. Als rechtsbuiten in de speelstijl van Slot valt het denk ik wel mee. Heb inmiddels ook wel een beetje een zwak voor hem gekregen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Linssen, Conteh en Balde.
Wat een armoe.
Ik vind toch wel echt dat er minstens een kwaliteitsinjectie bij moet komen voorin, maar gelukkig zijn ze daar ook mee bezig. Anders is je voorhoede niveautje Utrecht/Vitesse. Dat moet je gewoon niet willen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel meevallen. Die Linssen is helemaal niet zo’n slechte speler maar als linksbuiten met Malacia/Haps en Berghuis in de opstelling was wel echt walgelijk wegens zijn gebrek aan diepgang. Als rechtsbuiten in de speelstijl van Slot valt het denk ik wel mee. Heb inmiddels ook wel een beetje een zwak voor hem gekregen.
In Baldé heb ik ook wel vertrouwen, als Dickie overwegend positief is over een jongen van 18 moet het echt wel snor zitten met zijn basistalent. Kan zomaar op termijn onze rechtsbuiten worden.
Conteh verwacht ik niks van maar das meer omdat ik het vrijwel uitsluit dat hij fit blijft.
Ja, mee eens. Als ik over heel Feyenoord kijk zijn Sinisterra, Malacia, Geertruida, Kökcü, Senesi, Bijlow en in minder mate Linssen, Toornstra en Til eigenlijk de enige spelers die Feyenoord 1 niveau zijn. Dan is het verder te hopen dat Bozenik en Pedersen dat aankomend seizoen ook blijken te zijn en in principe heb je dan een elftal, maar erg magertjes is het dan wel.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind toch wel echt dat er minstens een kwaliteitsinjectie bij moet komen voorin, maar gelukkig zijn ze daar ook mee bezig. Anders is je voorhoede niveautje Utrecht/Vitesse. Dat moet je gewoon niet willen.
Achterin is qua kwaliteit wat we hebben staan eigenlijk best wel goed, maar qua kwantiteit een probleem. Precies het tegenovergestelde van ons middenveld en dan met name de 6 positie. Op het middenveld vind ik alleen Kokcu, Toornstra en Til op dit moment het niveau wat Feyenoord na moet streven en zelfs over Toornstra kun je twijfelen.
Is Haps al zo ver gezonken of reken je op zijn vertrek?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Als ik over heel Feyenoord kijk zijn Sinisterra, Malacia, Geertruida, Kökcü, Senesi, Bijlow en in minder mate Linssen, Toornstra en Til eigenlijk de enige spelers die Feyenoord 1 niveau zijn. Dan is het verder te hopen dat Bozenik en Pedersen dat aankomend seizoen ook blijken te zijn en in principe heb je dan een elftal, maar erg magertjes is het dan wel.
Dus hopen op zijn minst een rechtsbuiten (ik hoop Jahanbakhsh) en een RCV, en verder hopen dat er iets uit de jeugd aanslaat (Baldé, Hartjes, Bannis, Conteh, Hall, Burger, AEB en Hendriks bijv. Met name de eerste twee)
Eens. Pedersen maakt op mij in die oefenwedstrijden wel een redelijke indruk al speelt hij wel vaak op safe. Als er 2/3 spelers van de jeugd aan kunnen haken en je haalt nog 2/3 Feyenoordwaardige spelers dan heb je een selectie waar je wel om plek 3 moet kunnen strijden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Als ik over heel Feyenoord kijk zijn Sinisterra, Malacia, Geertruida, Kökcü, Senesi, Bijlow en in minder mate Linssen, Toornstra en Til eigenlijk de enige spelers die Feyenoord 1 niveau zijn. Dan is het verder te hopen dat Bozenik en Pedersen dat aankomend seizoen ook blijken te zijn en in principe heb je dan een elftal, maar erg magertjes is het dan wel.
Dus hopen op zijn minst een rechtsbuiten (ik hoop Jahanbakhsh) en een RCV, en verder hopen dat er iets uit de jeugd aanslaat (Baldé, Hartjes, Bannis, Conteh, Hall, Burger, AEB en Hendriks bijv. Met name de eerste twee)
Haps is een redelijke back, maar meer toch ook niet? Ik hoop dat we hem nog kunnen verpatsen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Haps al zo ver gezonken of reken je op zijn vertrek?
Het lijkt me ook belangrijk dat die Marciano óf Jansen een goede 2e keeper blijkt, voor het geval Bijlow weer eens geblesseerd is.
Iemand word gelukkig van Diemers, nooit verwacht dat te lezen. En ook nog van Fer?!quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Haps al zo ver gezonken of reken je op zijn vertrek?
Het lijkt me ook belangrijk dat die Marciano óf Jansen een goede 2e keeper blijkt, voor het geval Bijlow weer eens geblesseerd is.
Hij hoort wel in dat rijtje met Linssen, Toornstra en Til, zeker met de vorm van begin van het vorige seizoen. Maar het is inderdaad beter als ie vertrekt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Haps is een redelijke back, maar meer toch ook niet? Ik hoop dat we hem nog kunnen verpatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |