Verstandig dat je het EK hebt overgeslagen. Ik heb vrijwel altijd mot met Scrummie dus je toevoeging om het persoonlijk te maken slaat ook weer nergens op.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind Weghorst technisch best een aardige speler en volgens mij onderstrepen zijn statistieken dat ook, maar prima als je voor je holmaatje wil opkomen.
In het systeem dat De Boer speelde kwamen er wel meer spelers niet helemaal tot hun recht, zou het heel misschien ook daarmee te maken kunnen hebben gehad?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verstandig dat je het EK hebt overgeslagen. Ik heb vrijwel altijd mot met Scrummie dus je toevoeging om het persoonlijk te maken slaat ook weer nergens op.
Overigens was mijn grootste verbazing dat je niet snapt waarom elftallen druk zetten.
De Wit jaagt door, Boadu doet dat ook, Clasie ook, en het vervolg:quote:Dit is exact hoe - vanuit AZ-perspectief - de openingstreffer ontstaat. De Wit gaat door richting Perr Schuurs en dwingt zo een pass achteruit naar Andre Onana af. Boadu loopt daarop de passlijn naar Daley Blind dicht. Onana besluit om Martínez aan te spelen. Aangezien de Argentijn met zijn rug naar de situatie staat, is het voor Jordy Clasie relatief risicoloos om Donny van de Beek los te laten en door te jagen. Zo volgt wederom een pass achteruit van Ajax. Dit keer naar Blind.
Enige moment dat Boadu aan de bal komt is als hij de diepte in gaat en de goal maakt.quote:Doordat Stengs zich positioneert tussen de ervaren centrale verdediger en linksback Nicolás Tagliafico is een simpele bal richting de vleugel onmogelijk. Blind spot dat Van de Beek de vrije man is op het middenveld door het doorjagen van Clasie, maar de pass van de linkspoot is dusdanig zwak dat Midtsjø onderschept. De Noor lanceert direct Boadu in de diepte en de snelle spits zorgt voor de vroege voorsprong van AZ: 0-1.
Met zijn technische kwaliteiten als aanspeelpunt en dat elke bal van zijn voet afspat met de eerste aanname? Nuh, laten we daar vooral niet de Boer de schuld van geven want dat heeft hij zijn hele carrière al, dan kan met de rest wel.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
In het systeem dat De Boer speelde kwamen er wel meer spelers niet helemaal tot hun recht, zou het heel misschien ook daarmee te maken kunnen hebben gehad?![]()
Verder vind ik Bozenik gewoon echt ernstig voetballend tekort komen, niet technisch iets minder. Dus die hele vergelijking gaat imo al mank. Heb veel meer vertrouwen in een Bannis.
Die eigenschappen lijkt hij in de Bundesliga en trouwens bij AZ ook al anders wel over te kunnen beschikken, vandaar mijn duiding aangaande zijn assists. Bannis heeft op zich wel een ontwikkeling doorgemaakt, doet het in de voorbereiding ook heel aardig ik denk dat hij grote kans heeft om de eerste spits te worden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met zijn technische kwaliteiten als aanspeelpunt en dat elke bal van zijn voet afspat met de eerste aanname? Nuh, laten we daar vooral niet de Boer de schuld van geven want dat heeft hij zijn hele carrière al, dan kan met de rest wel.
Oh dat kan, ik vind Bannis (veel) te licht. Bozenik heb ik te weinig van gezien om daar een uitspraak over te doen maar dat lijkt mij ook geen hoogvlieger nee. Maar met deze flanken zie ik hem zeker zijn goaltjes meepikken.
Nee joh, dat kan hij nog steeds niet. Het deed op het EK echt pijn aan je ogen als hij de bal kreeg. Maar ik geloof niet dat we hier uit gaan komen en het is ook geen Feyenoord spits dus laten we de rest hier niet mee vermoeien.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Die eigenschappen lijkt hij in de Bundesliga en trouwens bij AZ ook al anders wel over te kunnen beschikken, vandaar mijn duiding aangaande zijn assists. Bannis heeft op zich wel een ontwikkeling doorgemaakt, doet het in de voorbereiding ook heel aardig ik denk dat hij grote kans heeft om de eerste spits te worden.
Al vind ik ze eigenlijk allebei nog tekort komen als eerste spits, wellicht toch maar Pratto een jaartje huren.
Geloof dat hij hem wel als rechtsbuiten zietquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan hij nog steeds niet. Het deed op het EK echt pijn aan je ogen als hij de bal kreeg. Maar ik geloof niet dat we hier uit gaan komen en het is ook geen Feyenoord spits dus laten we de rest hier niet mee vermoeien.Ik vond Bannis vorig jaar bij Dordt het best aardig doen maar totaal geen spits voor het niveau van Feyenoord. Wat ik ervan lees maakt hij wel een kans ja, dat had ik niet verwacht. Is Linssen eigenlijk nog een optie voor Slot in de spits?
Beide flanken ja.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof dat hij hem wel als rechtsbuiten ziet
Nouja het pakte lekker uit in één wedstrijd. Sowieso pure winst ten opzichte van een Advocaat dat hij dat soort dingen überhaupt probeert.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beide flanken ja.
Volkomen logisch ook, want dat deed hij echt uitstekend toen hij in de eerste oefenwedstrijd van flank moest wisselen omdat Sini er geen reet van bakte op rechts.
Waardeloze spits voor Feyenoord. Er is juist behoefte aan een sterke balvaste spits. Dan gaat het middenveld ook beter presteren.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Linssen wordt een soort van Toornstra maar dan voorin, kan op alle posities spelen
Een balvaste spits met een goede techniek en fysiek die goed druk zet maar ook op de juiste plek staat om goaltjes te scorenquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:41 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Waardeloze spits voor Feyenoord. Er is juist behoefte aan een sterke balvaste spits. Dan gaat het middenveld ook beter presteren.
Jorgensen is ook ooit ook binnengehaald met een beperkt budget. Was in het kampioensjaar heel belangrijk door zo balvast te zijn. Wat ik van Bozenik gezien heb kan hij geen bal aannemen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een balvaste spits met een goede techniek en fysiek die goed druk zet maar ook op de juiste plek staat om goaltjes te scoren
En graag ook een beetje goedkoop
Jørg was natuurlijk ook een speler met de nodige krasjes. Mentaal niet heel sterk en vooral heel veel geblesseerd, en dat kwam na een goed eerste jaar ineens een hoop terug. Verder is Jørg conditioneel niet echt het type speler voor de speelstijl van Slot.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Jorgensen is ook ooit ook binnengehaald met een beperkt budget. Was in het kampioensjaar heel belangrijk door zo balvast te zijn. Wat ik van Bozenik gezien heb kan hij geen bal aannemen.
Linssen is alleen leuk als je op eigen helft staat. Als je het spel moet maken heb je helemaal niks aan hem. Daarom zet Slot hem ook op de flanken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jørg was natuurlijk ook een speler met de nodige krasjes. Mentaal niet heel sterk en vooral heel veel geblesseerd, en dat kwam na een goed eerste jaar ineens een hoop terug. Verder is Jørg conditioneel niet echt het type speler voor de speelstijl van Slot.
In de huidige speelstijl is een speler die rond de 16 hangt en pressievoetbal kan spelen gewoon nuttiger dan een balvaste spits.
Dat valt best mee toch?quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat we in Kosovo starten dus. Nu moet je daar op een vreselijk knollenveld er direct staan, das nooit fijn. Liever dat je thuis begint, duidelijk wint en vervolgens de B-ploeg daar naar toe stuurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |