Ja, livestreams, filmpjes, persco en alles en hier gewoon zoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:20 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het zo grappig hoe Nederland echt iedereen met nieuws bombardeerde en hier ineens vlaggen hangen zonder dat er nog iets gezegd isEn geen idee ook wie die hele loting gaat presenteren enzo.
Nederland ging toen Sietse Bakker enzo ook voorstellen op de site, dingen over het budget etc., filmpje met de bekendmaking van de slogan.
We weten NIETS!
Ha inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:04 schreef Funhouse het volgende:
[ twitter ]
Het doet me heel erg denken aan Iris van Herpen
Dat was vroeger nooit bij de Moroccan Oil Song Contest inderdaad.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:45 schreef Greys het volgende:
Ik vind het lettertype van de slogan zo... zo... Disco.
Ja! A Symphony of Loud Beginnings was dat.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Hadden ze in het promofilmpje van Turijn niet een veel mooiere slogan?
Oh dit vind ik wel leuk eigenlijk (behalve dat font dan weer).quote:
Mei is nog ver, maar je mag bijna hopen dat er dan niet meer getest hoeft te worden want dan is straks iedereen positief.quote:
Nee dit zijn fans die creatief aan de gang gaan met de beelden die we tot nu toe hebben gezien. Vaak zitten ze er wel dichtbijquote:Op zondag 23 januari 2022 22:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dit vind ik wel leuk eigenlijk (behalve dat font dan weer).
Maar dat is dus nog niet echt begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |