abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200360102
Hey allemaal,

Geen idee of ik op het goede deel van het forum zit of dat ik in wgr moet zijn. Maar het gaat deels over crypto.

Ik weet dat er in het verleden mensen flinke crypto winsten hier hebben gemaakt en wellicht ook met een deel van de winst een huis/huizen hebben gekocht.

Nu sta ik zelf op het punt een huis te kopen en wil ik daar een significant bedrag aan crypto winst in stoppen. En het overige deel wil ik financieren met een hypotheek.

Nu ben ik bij een hypotheek adviseur geweest en die zei dat het wel moet lukken zolang ik het maar kan verklaren waar het eigen vermogen vandaan komt.
Maar verder had hij er eigenlijk nog geen ervaring mee.

Nu heb ik een brief aangeleverd met uitleg en foto’s, van mijn portfolio op verschillende data, en tevens uitdraaien van trades op exchanges en uitbetalingen naar mijn bank.

Hebben jullie nog tips of ervaringen hiermee? Kan het zijn dat de bank/notaris moeilijk gaan doen. Het gaat om 80% van het aankoopbedrag wat ik in eigen vermogen uit crypto wil inleggen in het huis.

Ik hoor het graag!

Bedankt alvast
pi_200360626
Heb je de waarde in het verleden opgegeven in de aangifte inkomstenbelasting?
Het is belangrijk dat je kan aantonen waar het geld vandaan komt (WWFT), dan is er geen probleem.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200360680
Als jij inderdaad braaf elk jaar in box3 hebt aangegeven dat je geld in crypto hebt, dan is dat geen probleem
pi_200361721
Ik heb idd sinds ik in crypto zit aangegeven dat ik btc/crypto bezit in de belastingaangifte. Alleen was het nooit zoveel dat ik daadwerkelijk belasting erover moest betalen.

Dus zolang ik het maar heb aangegeven zouden bank/notaris niet moeilijk doen. Dat klinkt opzich aannemelijk en goed.

In het verleden heb ik ook al 2x vragen gehad van de bank waar “al” dat geld vandaan kwam en deze heb ik toen netjes beantwoord + de gegevens bijgevoegd die de bank vroeg. Alleen nooit meer een response op gehad.
pi_200374084
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:13 schreef Roellie80 het volgende:
Als jij inderdaad braaf elk jaar in box3 hebt aangegeven dat je geld in crypto hebt, dan is dat geen probleem
Is het ook niet zo dat je de waarde in euro's van je crypto niet kan invullen op de aangifte wanneer je 'nee' hebt geantwoord op de vraag of je saldo boven het vrij te laten bedrag uitkomt?

Waardoor je dan wel aangeeft dat je crypto hebt maar niet hoeveel.

En als je in de toekomst dan wel boven die grens uitkomt en een keer wat moet betalen ...kunnen ze dan nog vragen wat de waarde was in die voorgaande jaren?
...of munt?
pi_200376089
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 11:20 schreef CoinFlip120 het volgende:

[..]

Is het ook niet zo dat je de waarde in euro's van je crypto niet kan invullen op de aangifte wanneer je 'nee' hebt geantwoord op de vraag of je saldo boven het vrij te laten bedrag uitkomt?

Waardoor je dan wel aangeeft dat je crypto hebt maar niet hoeveel.

En als je in de toekomst dan wel boven die grens uitkomt en een keer wat moet betalen ...kunnen ze dan nog vragen wat de waarde was in die voorgaande jaren?
Dat klopt. De eerste vraag is of het totaal meer waard is als x euro's. Is dit niet het geval dan hoef je dit ook niet verder te specificeren
pi_200379728
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 13:37 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dat klopt. De eerste vraag is of het totaal meer waard is als x euro's. Is dit niet het geval dan hoef je dit ook niet verder te specificeren
Nee precies! Dat was ook het geval toen nog. Thanks voor de antwoorden!
pi_200418766
Ik moet zeggen dat ik geen screenshots etc heb gemaakt van eerdere aankopen/verkopen op binance. Inmiddels x-aantal projecten verder en alleen nog in een munt alles zitten die ik via uniswap/metamask heb gekocht. Als ik mijn eerdere crypto bestedingen inzichtelijk moet maken via screenshots van de binance app kan dat dus niet meer.

Zit pas sinds half januari in crypto dus bij de aangifte volgend jaar moet ik verklaren hoeveel ik in crypto had afgelopen januari. Dat zit onder de 100k (ben getrouwd), dus misschien is het alleen een kruisje zetten ergens. Het jaar erop zal ik wel bij mijn verklaring over de 100k zitten. Enige manier om terug te gaan kijken hoeveel ik zelf heb ingelegd in crypto is via mijn bankrekening en de iDeal betalingen naar de Exchanges. Maar dat zegt niets over het aantal x dat de munten deden toen ik erin zat en zo dus winsten opbouwde.

Zijn de banken heel/belastingdienst heel moeilijk? Stel dat je 500k of een miljoen uitcash. Moet je dan echt tot op detail alles inzichtelijk maken? Je posities eerder, waar je winsten lagen etc.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_200555331
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 07:30 schreef Aloulu het volgende:
Ik moet zeggen dat ik geen screenshots etc heb gemaakt van eerdere aankopen/verkopen op binance. Inmiddels x-aantal projecten verder en alleen nog in een munt alles zitten die ik via uniswap/metamask heb gekocht. Als ik mijn eerdere crypto bestedingen inzichtelijk moet maken via screenshots van de binance app kan dat dus niet meer.

Zit pas sinds half januari in crypto dus bij de aangifte volgend jaar moet ik verklaren hoeveel ik in crypto had afgelopen januari. Dat zit onder de 100k (ben getrouwd), dus misschien is het alleen een kruisje zetten ergens. Het jaar erop zal ik wel bij mijn verklaring over de 100k zitten. Enige manier om terug te gaan kijken hoeveel ik zelf heb ingelegd in crypto is via mijn bankrekening en de iDeal betalingen naar de Exchanges. Maar dat zegt niets over het aantal x dat de munten deden toen ik erin zat en zo dus winsten opbouwde.

Zijn de banken heel/belastingdienst heel moeilijk? Stel dat je 500k of een miljoen uitcash. Moet je dan echt tot op detail alles inzichtelijk maken? Je posities eerder, waar je winsten lagen etc.
Mijn ervaring is dat ze eerst vragen hoe je er aan komt en na je uitleg vragen om enkele bewijsstukken om dat aannemelijk te maken. Dus geen sluitende boekhouding maar wel voldoende om te overtuigen dat dat de afkomst is.

In mijn geval transacties van Bitonic, adressen op de blockchain, screenshot van wallet transacties, etc.
Qua data en aantallen sluit dat prima aan en dat was voldoende voor de diverse banken.

Daarnaast ook altijd netjes aangifte gedaan in box 3, er werd ook 2x om een kopie van de aangifte gevraagd.
pi_200555382
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 14:37 schreef DaRealDeal het volgende:
Hey allemaal,

Geen idee of ik op het goede deel van het forum zit of dat ik in wgr moet zijn. Maar het gaat deels over crypto.

Ik weet dat er in het verleden mensen flinke crypto winsten hier hebben gemaakt en wellicht ook met een deel van de winst een huis/huizen hebben gekocht.

Nu sta ik zelf op het punt een huis te kopen en wil ik daar een significant bedrag aan crypto winst in stoppen. En het overige deel wil ik financieren met een hypotheek.

Nu ben ik bij een hypotheek adviseur geweest en die zei dat het wel moet lukken zolang ik het maar kan verklaren waar het eigen vermogen vandaan komt.
Maar verder had hij er eigenlijk nog geen ervaring mee.

Nu heb ik een brief aangeleverd met uitleg en foto’s, van mijn portfolio op verschillende data, en tevens uitdraaien van trades op exchanges en uitbetalingen naar mijn bank.

Hebben jullie nog tips of ervaringen hiermee? Kan het zijn dat de bank/notaris moeilijk gaan doen. Het gaat om 80% van het aankoopbedrag wat ik in eigen vermogen uit crypto wil inleggen in het huis.

Ik hoor het graag!

Bedankt alvast
Ik heb het 100% met geld uit crypto gedaan en dat ging prima.
De bank of notaris kunnen aanvullende informatie vragen over de afkomst van het geld maar zolang je dat kan verklaren (belastingaangifte, transacties, screenshot exchange, export van transacties op een exchange, etc) dan zou dat geen probleem moeten zijn. Het moet voor hen duidelijk zijn dat je ooit geld in crypto hebt gestopt, dat je daar succes mee hebt gehad en dat ook aannemelijk kan maken met ondersteunende bewijsstukken.

De ene bank neemt die taak serieuzer dan de ander, soms waren een paar screenshots en uitleg voldoende, soms heb ik 5 mails moeten sturen met aanvullende informatie en bijlagen.
pi_200587868
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 12:28 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik heb het 100% met geld uit crypto gedaan en dat ging prima.
De bank of notaris kunnen aanvullende informatie vragen over de afkomst van het geld maar zolang je dat kan verklaren (belastingaangifte, transacties, screenshot exchange, export van transacties op een exchange, etc) dan zou dat geen probleem moeten zijn. Het moet voor hen duidelijk zijn dat je ooit geld in crypto hebt gestopt, dat je daar succes mee hebt gehad en dat ook aannemelijk kan maken met ondersteunende bewijsstukken.

De ene bank neemt die taak serieuzer dan de ander, soms waren een paar screenshots en uitleg voldoende, soms heb ik 5 mails moeten sturen met aanvullende informatie en bijlagen.
Dat klinkt enigszins logisch! Ik kreeg van mijn hypotheekadviseur te horen dat de bank het volgende nog wilde hebben;

Toelichting en documenten waaruit de herkomst blijkt van de in te brengen eigen middelen
- Er moet ook aangetoond worden hoe aanvrager het vermogen had om de cryptocurrencies aan te kopen. Verloop van de waarde hiervan kan ook verder onderbouwd worden met de IB Aangiften van de afgelopen jaren.

Dus heb maar de inkomstenbelasting aangiftes + definitieve aanslagen toegestuurd.

Had idd ook al screenshots en exports van exchanges gestuurd. Maar het lijkt erop dat ze willen weten waar het eigen vermogen vandaan komt om in crypto te investeren. Dat was toen ik begon een kleine 2000 euro wat ik in de loop der jaren flink heb kunnen uitbouwen. Dus dat is wel aan te tonen.

Mochten de banken moeilijk doen kan ik eventueel ook nog alles in 1x betalen, maar dan loop ik waarschijnlijk bij de notaris weer tegen hetzelfde aan.

Ik ga het zien! Ik laat in ieder geval weten wat er uitkomt!
pi_200594125
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 06:53 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Dat klinkt enigszins logisch! Ik kreeg van mijn hypotheekadviseur te horen dat de bank het volgende nog wilde hebben;

Toelichting en documenten waaruit de herkomst blijkt van de in te brengen eigen middelen
- Er moet ook aangetoond worden hoe aanvrager het vermogen had om de cryptocurrencies aan te kopen. Verloop van de waarde hiervan kan ook verder onderbouwd worden met de IB Aangiften van de afgelopen jaren.

Dus heb maar de inkomstenbelasting aangiftes + definitieve aanslagen toegestuurd.

Had idd ook al screenshots en exports van exchanges gestuurd. Maar het lijkt erop dat ze willen weten waar het eigen vermogen vandaan komt om in crypto te investeren. Dat was toen ik begon een kleine 2000 euro wat ik in de loop der jaren flink heb kunnen uitbouwen. Dus dat is wel aan te tonen.

Mochten de banken moeilijk doen kan ik eventueel ook nog alles in 1x betalen, maar dan loop ik waarschijnlijk bij de notaris weer tegen hetzelfde aan.

Ik ga het zien! Ik laat in ieder geval weten wat er uitkomt!
Zolang je het kan aantonen (/ aannemelijk maken) dan moet dat geen probleem zijn.
Vaak begrijpen banken niet direct het concept van "20.000% winst" in crypto, dus dan moet je wat verder terug in je aankoopgeschiedenis.

Als je het in 1x kan betalen, waarom dan moeilijk doen met het aanvragen van een hypotheek voor die 20%?

Ik bedoel, als het je totale vermogen is en je wil een reserve houden dan kan ik daar alle begrip voor opbrengen, zeer verstandig zelfs.
Maar ik zie op zich geen voordeel aan het hebben van een hypotheek, brengt alleen maar extra kosten met zich mee.

"Een hypotheek is een middel om een doel te behalen, het is geen doel op zich".
pi_200599260
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zolang je het kan aantonen (/ aannemelijk maken) dan moet dat geen probleem zijn.
Vaak begrijpen banken niet direct het concept van "20.000% winst" in crypto, dus dan moet je wat verder terug in je aankoopgeschiedenis.

Als je het in 1x kan betalen, waarom dan moeilijk doen met het aanvragen van een hypotheek voor die 20%?

Ik bedoel, als het je totale vermogen is en je wil een reserve houden dan kan ik daar alle begrip voor opbrengen, zeer verstandig zelfs.
Maar ik zie op zich geen voordeel aan het hebben van een hypotheek, brengt alleen maar extra kosten met zich mee.

"Een hypotheek is een middel om een doel te behalen, het is geen doel op zich".
Dat aantonen en aannemelijk maken kan ik gelukkig wel.

Ja, als ik de overige 20% erin zou stoppen dan zou ik bijna alles wat ik heb staan moeten laten uitbetalen. Dus dat laat ik liever staan om verder te laten renderen/ uit te groeien wat mogelijk moet zijn.
Tevens ga ik nog wat verbouwingen/ energie besparende maatregelen doen, welke ik ook uit eigen middelen wil betalen.

Mocht het via de bank niet lukken om welke reden dan ook dan zou ik het wel in 1x betalen. Als dat dan zou kunnen. Geen idee hoe de notaris naar zoiets kijkt als ik het in 1x wil aftikken.

Ik wacht het even af nog, ben benieuwd of hetgeen wat ik nu heb opgestuurd voldoende is en anders maar even kijken wat ze nog meer willen.
pi_200758206
Hypotheek is ondertussen goedgekeurd. Nu nog de notaris maar dat zal denk ook wel goed komen 💪
pi_201303705
Update!

Afgelopen week verricht van de notaris gehad, alles is in orde. Geld ondertussen overgemaakt en over paar dagen tekenen 😁

Dat geeft een goed gevoel!
pi_201376848
En gekocht 💪
pi_201380254
Alleen hieral om gaat bitcoin winnen tov euros.

Bizar dat je bang moet zijn voor je eigen geld/bezit.


Gefeliciteerd overigens en veel plezier!

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2021 09:22:58 ]
pi_201380357
Dank je wel! 😊
pi_201380429
Kun je niet direkt crypto overmaken naar een notaris die dit wel wil hebben zodat je geen belasting erover betaald?
pi_201380565
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:35 schreef gearfour het volgende:
Kun je niet direkt crypto overmaken naar een notaris die dit wel wil hebben zodat je geen belasting erover betaald?
Welke notaris accepteert crypto?

Welke belasting betaal je over crypto?

Welke belasting zou je kunnen voorkomen door deze methode?
pi_201380889
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Welke notaris accepteert crypto?

Welke belasting betaal je over crypto?

Welke belasting zou je kunnen voorkomen door deze methode?
Inkomstenbelasting?

Is belasting anders wanneer je doet aan daytrading?
pi_201381225
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 10:11 schreef gearfour het volgende:

[..]
Inkomstenbelasting?

Is belasting anders wanneer je doet aan daytrading?
Er zit geen inkomstenbelasting op crypto.
Het valt in box 3 als vermogen.
Je betaalt VRH over het saldo op 1 januari van het betreffende belastingjaar.
Door het voor 1 januari in een woning te stoppen (mits je hoofdverblijf) voorkom je dat.

Alleen als je dagelijks en actief aan daytrading doet en je daar van leeft, kan het als inkomen in box 1 gezien worden maar daytraders in crypto maken zelden winst ;)
pi_201391495
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:35 schreef gearfour het volgende:
Kun je niet direkt crypto overmaken naar een notaris die dit wel wil hebben zodat je geen belasting erover betaald?
Denk niet dat er veel notarissen zijn die dat accepteren 😉
pi_201391510
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 10:11 schreef gearfour het volgende:

[..]
Inkomstenbelasting?

Is belasting anders wanneer je doet aan daytrading?
Gewoon box 3, dat geld waar ik nu een huis voor gekocht heb, betaal ik geen stuiver belasting over.
pi_201659145
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 10:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Er zit geen inkomstenbelasting op crypto.
Het valt in box 3 als vermogen.
Je betaalt VRH over het saldo op 1 januari van het betreffende belastingjaar.
Door het voor 1 januari in een woning te stoppen (mits je hoofdverblijf) voorkom je dat.

Alleen als je dagelijks en actief aan daytrading doet en je daar van leeft, kan het als inkomen in box 1 gezien worden maar daytraders in crypto maken zelden winst ;)
De belastingdienst hanteert wel degelijk box 1 als je mooie winsten maakt bij veel traden. En veel traden kan al een aantal aan en verkoop transacties per week zijn. Pas er mee op :P
pi_201662974
In box 3 geef je alleen een bedrag op van overige bezittingen, niet specifiek crypto.
Zit zelf al lang in de crypto dus het aangegeven bedrag heeft elk jaar erg geschommeld.
Zo was het op 1 jan 2018 erg veel, en een jaar later stukken minder.
De Belastingdienst heeft toen telefonisch om opheldering gevraagd, en ik heb ze toen een specificatie van dat bedrag toegestuurd.

Dit jaar heb flink gecasht, dus toen hing de bank opeens aan de lijn hoe ik aan het geld kwam.
Tevens dit jaar de hypotheek volledig afgelost, dus toen wilde ook de hypotheekverstrekker weten waar het geld vandaan komt.
Gewoon mijn verhaal gedaan, bitcoins gekocht in 2013 van mijn looninkomsten.
Geen volledig kloppende administratie hoeven overhandigen.
Je hoeft het alleen maar je verklaring aannemelijk te maken.
Van de aankooptransacties heb ik screenshots gemaakt en opgestuurd.
Bij Bitonic zijn de transacties nog steeds terug te zien.
Verder willen ze screenshots zien van Binance/Kraken van uitbetalingen, waarop ze ook mijn bankrekeningnummer konden controleren.
pi_201743771
Toch zou ik iedereen adviseren om je administratie goed bij te houden, zeker Nederlandse bedrijven zullen steeds strenger worden, nu zul je bij uitcashen niet zoveel problemen krijgen, maar mocht je er serieuze zaken mee gaan doen dan moet je redelijkerwijs kunnen aantonen hoe je er aan gekomen bent, als je dan van 10 procent geen exacte history hebt is dat niet zo erg, maar is het 50% dan word het een moeilijk verhaal.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201743868
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:57 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
De belastingdienst hanteert wel degelijk box 1 als je mooie winsten maakt bij veel traden. En veel traden kan al een aantal aan en verkoop transacties per week zijn. Pas er mee op :P
Waar heb je die informatie vandaan? Heeft jouw Belastingdienst een andere website?
pi_201744059
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 18:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Waar heb je die informatie vandaan? Heeft jouw Belastingdienst een andere website?
Volgens mij houdt de belastingdienst er maar een rare regeling op na of je nou in box3 trade of in box1. Het wordt een beetje willekeurig getriggered.

In principe val je in box3, totdat de belastingdienst dat niet vind.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2021 18:26:54 ]
pi_201745627
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 18:26 schreef Piva het volgende:

[..]
Volgens mij houdt de belastingdienst er maar een rare regeling op na of je nou in box3 trade of in box1. Het wordt een beetje willekeurig getriggered.

In principe val je in box3, totdat de belastingdienst dat niet vind.
Klopt.
Tenzij je er een dagtaak aan hebt valt het gewoon in box 3.
Voorkennis (en dus verwachte winst) kan overigens ook zorgen voor box 1.
pi_201748692
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 20:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Klopt.
Tenzij je er een dagtaak aan hebt valt het gewoon in box 3.
Voorkennis (en dus verwachte winst) kan overigens ook zorgen voor box 1.
Volgens mij is de gevangenis box waar je in beland als je handelt met voorkennis :p

Overigens heb ik een dag taak aan het uitdelen van satoshi's, kan ik dit dan opgeven als verlies? :@

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2021 08:50:44 ]
pi_201751400
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 08:49 schreef Piva het volgende:

[..]
Volgens mij is de gevangenis box waar je in beland als je handelt met voorkennis :p
Ik doelde niet zozeer op beleggingen, meer op investeringen waar je vooraf van kan verwachten dat er een goede winst op is en dat kan als inkomen worden gezien. Maar het is me ook niet helemaal duidelijk wat daar aan voldoet.

quote:
Overigens heb ik een dag taak aan het uitdelen van satoshi's, kan ik dit dan opgeven als verlies? :@
Vast wel :P
pi_201762192
Zou je belastingtechnisch ook je bitcoins in een smartcontract zetten die het 31 december wegstuurt, en op 2 januari teruggeeft :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201762238
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:18 schreef raptorix het volgende:
Zou je belastingtechnisch ook je bitcoins in een smartcontract zetten die het 31 december wegstuurt, en op 2 januari teruggeeft :D
Kan, maar dat valt natuurlijk op.

Net als mensen die eind december een paar K spaargeld van de bank halen om een maand later alles weer terug te storten om een paar tientjes belasting te ontlopen :`)
pi_201762362
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:23 schreef 111210 het volgende:

[..]
Kan, maar dat valt natuurlijk op.

Net als mensen die eind december een paar K spaargeld van de bank halen om een maand later alles weer terug te storten om een paar tientjes belasting te ontlopen :`)
Gewoon 20 dure Mongler jassen kopen en terugsturen ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201763438
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:33 schreef raptorix het volgende:

[..]
Gewoon 20 dure Mongler jassen kopen en terugsturen ;)
Als je dat soort lelijke “status verhogende” jassen koopt heb je sowieso alles al cash liggen.
pi_201915551
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 22:32 schreef DaRealDeal het volgende:
En gekocht 💪
he gefeliciteerd met je winst en je huis

kun je me eens wat meer vertellen over het proces van exchange naar bank voor grote bedragen?

heb je je bank gewaarschuwd? en wat voor bedragen kun je zonder problemen uitcashen. ik zit op een bedrag met 6 nullen en heb geen idee of mijn bank moeilijk gaat doen als ik dit in 1x uitcash
pi_201919094
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 05:17 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:

[..]
he gefeliciteerd met je winst en je huis

kun je me eens wat meer vertellen over het proces van exchange naar bank voor grote bedragen?

heb je je bank gewaarschuwd? en wat voor bedragen kun je zonder problemen uitcashen. ik zit op een bedrag met 6 nullen en heb geen idee of mijn bank moeilijk gaat doen als ik dit in 1x uitcash
Ik zou het sowieso in gedeelten doen. De exchange staat je ook vaak niet toe om bijvoorbeeld meer dan 50k per dag te wirhdrwawn
pi_201927558
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 05:17 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:

[..]
he gefeliciteerd met je winst en je huis

kun je me eens wat meer vertellen over het proces van exchange naar bank voor grote bedragen?

heb je je bank gewaarschuwd? en wat voor bedragen kun je zonder problemen uitcashen. ik zit op een bedrag met 6 nullen en heb geen idee of mijn bank moeilijk gaat doen als ik dit in 1x uitcash
Thanks!

Ik heb van mijn bank in het verleden al vragen gehad het ging toen om bedragen onder de 100k. Nu ik gecashed heb voor mijn woning ging het om iets meer dan 500k en geen vragen gehad meer. Ik heb ze ook nooit vooraf gewaarschuwd. Het wisselt ook per bank wat en hoeveel en hoe snel ze vragen heb ik gemerkt.

Via coinbase pro kan je bv 250k per dag uitbetalen, die gebruik ik tegenwoordig.
pi_201933730
Mooi verhaal!

Ik ben zelf ook aan het ori๋nteren op bovenstaande.

Zoals het eruit ziet wordt dat niet moeilijk. Ik heb elk jaar keurig mijn crypto opgegeven. Dan moet dat wel kunnen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')